Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-246-0264-X

Ilość stron: 208

Data wydania: 09/2006

Twarda oprawa

Są firmy, które z biegiem czasu zmieniają się w ociężałe molochy. Inne natomiast nieustannie wchodzą na nowe rynki, przejmując funkcjonujące tam organizacje i ich produkty. Kolejne znowu, znajdują dla siebie nieodkryte nisze w istniejących branżach. Które strategie wzrostu są dobre? Czy opłaca się wprowadzać nowe produkty tylko po to, by odbierały rynek tym poprzednim? Jak zapewnić wzrost, gdy firma obcina budżet na inwestycje?

Autorzy zebranych tu artykułów przedstawiają recepty na wzrost, przetestowane w korporacjach działających w branżach starego i nowego przemysłu. Przytaczają wypowiedzi specjalistów do spraw zarządzania, którzy zapewnili swoim firmom dwucyfrowe tempo wzrostu, mimo niesprzyjających okoliczności rynkowych. Opisują prawdziwe przypadki firm utrzymujących się od lat na drodze szybkiego wzrostu przychodów.

Artykuły zawarte w niniejszym zbiorze w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, które wydaje jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Ich autorzy -- zarówno wybitni teoretycy, którzy określili w swych pracach kształt nowych dziedzin nauki, jak i wschodzące gwiazdy o świeżym spojrzeniu na problem wzrostu - omawiają koncepcje, które jutro mogą stać się częścią Twojego otoczenia rynkowego.

  • Siła monopolu - przypadek hiperwzrostu korporacji Amgen w sektorze nowych leków,
  • Tanie innowacje, które procentują - jak szybko testować nowe pomysły,
  • Odświeżane hity - przedstaw stare produkty w nowym świetle,
  • Wzrost organiczny i przez przejęcia - poznaj mocne i słabe strony obu strategii,
  • Wzór na rentowność - jak osiągać zysk w przypadku nietrafionych produktów,
  • Programy wzrostu w globalnych korporacjach - doświadczenia takich firm, jak: Siemens, Bank of America, NASDAQ Stock Market

Rozdziały:

Czas na wzrost

Wywiad z dyrektorem generalnym firmy Amgen, Kevinem Sharerem (7)

Paul Hemp

Wzrost za małe pieniądze (33)

Gary Hamel i Gary Getz

Darwin i Demon

Innowacja w rozwiniętych firmach (57)

Geoffrey A. Moore

Jak efektywnie sprzedawać zamożnym klientom (71)

Paul F. Nunes, Brian A. Johnson I R. Timothy S. Breene

Jak wybrać między przejęciem a aliansem strategicznym? (101)

Jeffrey H. Dyer, Prashant Kale I Harbir Singh

Jak zarobić możliwie najwięcej na swoich klientach? (121)

Jacquelyn S. Thomas, Werner Reinartz I V. Kumar

Jak dyrektorzy zarządzają programami wzrostu? (143)

Kenneth W. Freeman, George Nolen, John Tyson, Kenneth D. Lewis, Robert Greifeld, Wprowadzenie: Ranjay Gulati

Nowatorstwo w sferze wartości

Logika strategii wysokiego wzrostu (167)

W. Chan Kim i Renée Mauborgne

O autorach (199)

Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie wzrostem przychodów”, kupili także:

Czego chcą psy Ilustrowana encyklopedia mowy ciała psów. 100 pozycji, wyrazów pyska, dźwięków i zachowań, Arden Moore, Wydawnictwo GALAKTYKA

Polsko-angielski słownik elektryczny z wymową terminów angielskich Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Mediacje Teoria i praktyka, Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Bydło domowe Hodowla i użytkowanie, Piotr Guliński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Najpiękniejsze ferraty. Jezioro Garda, Pola Kryża, Dariusz Woźniczka, Wydawnictwo Bezdroża

Podejmowanie trafnych decyzji, Anna Kanclerz, Wydawnictwo Onepress

Pozytywne nastawienie Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO, Marshall Goldsmith, Wydawnictwo Onepress

Docker. Projektowanie i wdrażanie aplikacji, Jaroslaw Krochmalski, Wydawnictwo Helion

Zaufanie w zarządzaniu organizacjami, Dominika Latusek-Jurczak, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami