Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Książka tylko dla mężczyzn

Książka tylko dla mężczyzn

32.00zł
25.60zł
Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności 69.00zł
Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności

Autor: Harvard Business School Press

ISBN: 83-7361-906-2

Ilość stron: 224

Data wydania: 10/2006

Twarda oprawa

Przyszłość firmy zależy od wielu czynników. Umiejętność redukcji kosztów i wprowadzenie na rynek ciekawego produktu mogą nie wystarczyć do przetrwania we współczesnych realiach gospodarczych. Najistotniejszą cechą menedżera, który chce zagwarantować swojemu przedsiębiorstwu miejsce na rynkach przyszłości, jest umiejętność przewidywania zmian. Zmian, które na pewno nadejdą. Zmian, które skuteczny menedżer natychmiast wykorzysta do zapewnienia firmie maksymalnych korzyści.

Niniejsza książka jest zbiorem artykułów poświęconych zarządzaniu firmą w niepewnym otoczeniu rynkowym. Ukazały się one w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie.

Autorami artykułów są uznani fachowcy z dziedziny zarządzania i strategii. W swoich artykułach opisują oni umiejętności odbierania sygnałów z rynku, patrzenia na rynek oczami konkurencji i podejmowania decyzji o nowych przedsięwzięciach.

  • Planowanie przyszłości firmy
  • Taktyka gry rynkowej
  • Niekonwencjonalne metody planowania projektów
  • Inwestowanie w przełomowe technologie
  • Zarządzanie firmą w dobie szybkich zmian

Rozdziały:

Strategia w warunkach niepewności (7)
HUGH COURTNEY, JANE KIRKLAND I PATRICK VIGUERIE

Zabiegaj o przyszłość firmy (41)
GARY HAMEL I C.K. PRAHALAD

Firma, która się uczy (59)
ARIE P. DE GEUS

Właściwa gra - teoria gier w biznesie (75)
ADAM M. BRANDENBURGER I BARRY J. NALEBUFF

Odkrywcze planowanie - krok po kroku (117)
RITA GUNTHER MCGRATH I IAN C. MACMILLAN

Podejmowanie decyzji - myślenie wstecz i w przód (143)
HILLEL J. EINHORN I ROBIN M. HOGARTH

Przełomowe technologie - bądź na fali (159)
JOSEPH L. BOWER I CLAYTON M. CHRISTENSEN

Podążanie z duchem czasu - konkurowanie w zmiennych warunkach rynkowych (185)
KATHLEEN M. EISENHARDT I SHONA L. BROWN

Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Zarządzanie w warunkach niepewności”, kupili także:

Biopaliwo rzepakowe, Tadeusz Juliszewski, Tadeusz Zając, Wydawnictwo PWRiL

Falki i aproksymacje wydanie 2, Jan T. Białasiewicz, Wydawnictwo WNT

Kwalitologia wiedza o różnych dziedzinach jakości, Romuald Kolman, Wydawnictwo PLACET

Filozofia kosmologii, Michał Heller, Wydawnictwo Copernicus Center Press

Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniejącego kodu. Wydanie II, Martin Fowler, Wydawnictwo Helion

Skrypty powłoki systemu Linux. Zagadnienia zaawansowane. Wydanie II, Mokhtar Ebrahim, Andrew Mallett, Wydawnictwo Helion

Asynchroniczne metody radiolokalizacyjne Ubiquitous positioning, Stefański Jacek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Myślenie wizualne w biznesie Ty też potrafisz rysować, Karolina Jóźwik, Szymon Zwoliński, Wydawnictwo MT Biznes

Korporacyjne jezioro danych. Wykorzystaj potencjał big data w swojej organizacji, Alex Gorelik, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami