Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Bizneswoman » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Przetwarzanie języka naturalnego w akcji Rozumienie, analiza i generowanie tekstu w Pythonie na przykładzie języka angie

Przetwarzanie języka naturalnego w akcji Rozumienie, analiza i generowanie tekstu w Pythonie na przykładzie języka angie

129.00zł
Harvard Business Review Kobiety i biznes 69.00zł
Harvard Business Review Kobiety i biznes

Autror: Harvard Business School Press

ISBN: 83-246-0265-8

Ilość stron: 232

Data wydania: 12/2006

Twarda oprawa

Kończą prestiżowe studia, przechodzą szkolenia, podejmują ambitną pracę… a następnie odchodzą z firmy na urlop macierzyński i często nie wracają już na ścieżkę kariery. Czy to oznacza, że realizowane w wielu firmach programy wyrównywania szans są nieskuteczne? Czy środowisko pracy w dużych organizacjach naprawdę zmienia się na korzyść kobiet?

Autorzy artykułów zebranych w niniejszym zbiorze przedstawiają zaskakujące raporty o dyskryminacji zawodowej kobiet. Opisują, jak firmy zmieniają swoje kultury organizacyjne tak, by przyciągać i zatrzymywać kobiece talenty. Przedstawiają aspekt psychologiczny kariery pań: co motywuje, a co zniechęca je do pracy i w czym kobiety-menedżerowie są lepsze niż ich męskie odpowiedniki.

Główne zagadnienia omawiane przez autorów to:

  • obraz kobiecej drogi kariery - raport o kobietach-menedżerach odchodzących z rynku pracy,
  • "szklany sufit" - opis tego, jak organizacje zdominowane przez panów podcinają kobietom skrzydła,
  • siła informacji - przykład skutecznej kampanii informacyjnej na rzecz kobiet w pracy,
  • studium przypadku - tworzenie środowiska pracy przyjaznego kobietom,
  • praca w odpowiedniej firmie - czynniki, od których zależy długość drogi na szczyt,
  • kobiety w roli zarządzających - nowy styl przewodzenia.

"Harvard Business Review. Kobiety i biznes" to zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Niniejszy zbiór zawiera przełomowe koncepcje, wiodące myśli, raporty o rynku i studia przypadków autorstwa doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania i psychologii społecznej.

Rozdziały:

Odejścia i powroty czyli jak zatrzymać utalentowane kobiety na ścieżce zawodowej (7)
SYLVIA ANN HEWLETT I CAROLYN BUCK LUCE

Nowa droga na szczyt (37)
PETER CAPPELLI I MONIKA HAMORI

Wygrana walka o talent. Czasami konieczna jest rewolucja (59)
DOUGLAS M. MCCRACKEN

Mały manifest nawołujący do rozbicia szklanego sufitu (79)
DEBRA E. MEYERSON I JOYCE K. FLETCHER

Praca zawodowa a życie prywatne. Koniec gry, w której wygrywać może tylko jedna strona (107)
STEWART D. FRIEDMAN, PERRY CHRISTENSEN I JESSICA DEGROOT

Różnice mają znaczenie. Nowy paradygmat zarządzania różnorodnością (137)
DAVID A. THOMAS I ROBIN J. ELY

Kobiety jako priorytet ekonomiczny firmy (173)
FELICE N. SCHWARTZ

Kobiecy styl przewodzenia (201)
JUDY B. ROSENER

Harvard Business Review Kobiety i biznes
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Harvard Business Review Kobiety i biznes”, kupili także:

PHP7. Algorytmy i struktury danych PHP 7, Mizanur Rahman, Wydawnictwo Helion

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting, Artur Jabłoński, Wydawnictwo Onepress

AngularJS. Szybkie wprowadzenie, Shyam Seshadri, Brad Green, Wydawnictwo Helion

Ryzyko rynku akcji, Grzegorz Mentel, Wydawnictwo CEDEWU

Teleskop Einsteina W poszukiwaniu ciemnej materii i ciemnej energii we Wszechświecie, Evalyn Gates, Wydawnictwo Prószyński

Finansowy kozak. Zarabiaj, ile chcesz, i spełniaj marzenia, Jen Sincero, Wydawnictwo Onepress

Parowe źródła ciepła Wydanie II, Krystyna Mizielińska , Jarosław Olszak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie, Konrad Pankiewicz, Wydawnictwo Onepress

Google Picasa Ćwiczenia praktyczne, Bartosz Danowski, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami