Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Palność polimerów i materiałów polimerowych

Palność polimerów i materiałów polimerowych

55.65zł
45.08zł
Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D 74.90zł
Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D

Autor: Jacek Matulewski, Tomasz Dziubak, Andrzej Sylwestrzak

ISBN: 978-83-01-16178-1

Ilość stron: 452

Data wydania: 12/2010 (dodruk)

Książka wprowadza czytelnika w świat grafiki komputerowej czasu rzeczywistego oraz modelowania i symulowania rzeczywistości na jej potrzeby.

Przedstawiono w niej wiedzę z zakresu podstawowych technik grafiki komputerowej, podstaw fizyki klasycznej oraz metod numerycznych.

Książka składa się z 4 części:
• Wprowadzenia do grafiki 3D oraz opisu biblioteki OpenGL.
• Przykładów podstawowych technik wizualizacji.
• Wprowadzania do symulacji tzw. ciała miękkiego, czyli ciała zbudowanego z wielu punktów oddziałujących tłumionymi siłami sprężystymi, które w interakcji z innymi ciałami lub otoczeniem zmieniają swój kształt (lina, siatka, galaretka, samochód odkształcający się podczas zderzenia).
• Wprowadzania do symulacji dowolnego układu oddziałujących punktów (zderzających się kul bilardowych, gwiazd utrzymywanych siłą grawitacji).
• Wprowadzania do symulacji brył sztywnych, tj. obiektów, które nawet podczas zderzeń zachowują swój kształt.

Rozdziały:

Część I. Grafika trójwymiarowa w OpenGL
1. Inicjacja okna dla grafiki 3D generowanej za pomocą OpenGL
2. Macierze w OpenGL
3. Rysowanie i animacja figur i brył
4. Kontrola położenia kamery
5. Oświetlenie
6. Odwzorowywanie tekstur
7. Napisy
8. Biblioteka GLU
9. Bufor szablonowy
10. Szablon projektów korzystająych z grafiki OpenGL

Część II. Wizualizacja danych
11. Wizualizacja obiektów przestrzennych na przykładzie molekuł białek
12. Wizualizacja funkcji dwóch zmiennych
13. Trójwymiarowa wizualizacja z wykorzystaniem teksturowania przeźroczystego

Część III. Świat modelowany zbiorem punktów materialnych
14. Dynamika punktu komputeks.pl
15. Metody numeryczne, czyli dyskretyzacja równań ruchu
16. Implementacja
17. Modelowanie układów  elastycznych
18. Siły kontaktowe
19. Zderzenie dwóch punktów
20. Zderzenia punktów z tkaniną
21. Sterowanie
22. O dwóch trikach używanych w symulacjach cząsteczkowych

Część IV. Obiekty modelowane zespołem brył sztywnych
23. Dynamika bryły sztywnej
24. Implementacja metody Eulera dla dynamiki bryły sztywnej
25. Kwaterniony komputeks.pl
26. Detekcja kolizji: obszary ograniczające
27. Detekcja kolizji: wyznaczanie punktu styku oraz normalnej i stycznej zderzenia
28. Fizyka zderzeń brył sztywnych

Dodatki:
A. Korzystanie z biblioteki GLUT do zarządzania oknem w projektach przenośnych
B. Macierz rzutowania punktu na płaszczyznę
C. Wczytywanie modelu z pliku OBJ
D. Klasy implementujące wektor, macierz i kwaternion
E. Animacja szkieletowa

Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Grafika Fizyka Metody numeryczne Symulacje fizyczne z wizualizacją 3D”, kupili także:

Shadery Zaawansowane programowanie w GLSL, Karol Sobiesiak, Wydawnictwo Naukowe PWN

jQuery Leksykon kieszonkowy, David Flanagan, Wydawnictwo Helion

jQuery, jQuery UI oraz jQuery Mobile Receptury, Adriaan de Jonge, Phillip Dutson, Wydawnictwo Helion

Microsoft XNA Game Studio 4.0 Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i w, Rob Miles, Wydawnictwo Helion

Wyrażenia regularne Receptury, Jan Goyvaerts, Steven Levithan, Wydawnictwo Helion

Matematyka część 4 Równania różniczkowe Funkcje zmiennej zespolonej Przekształcenia całkowe, Wojciech Żakowski, Wacław Leksiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami