Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » OpenGL » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

Zapytania w języku T-SQL w Microsoft SQL Server 2014 i SQL Server 2012

149.00zł
126.65zł
Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL 59.00zł
Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL

Tytuł: Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL
Autor: Jacek Matulewski
ISBN: 978-83-01-17966-3
Ilość stron: 402
Data wydania: 10/2014
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł


Przedmiotem książki jest OpenGL, czyli popularny interfejs programistyczny służący do tworzenia aplikacji z grafiką 3D. W ostatnich dwóch latach został on całkowicie zreformowany, w efekcie czego większość książek i materiałów dostępnych w Internecie stała się nieaktualna.

Publikacja przedstawia nową wersję OpenGL (od wersji 3.3. wzwyż) w sposób, który jest interesujący zarówno dla początkujących programistów grafiki 3D, w szczególności studentów informatyki, jak i tych, którzy chcieliby „przesiąść się” ze starego OpenGL na nowy.

Poznasz:
• sposoby tworzenia aplikacji korzystających z grafiki trójwymiarowej tworzonej za pomocą OpenGL, w tym z nowych wersji tek biblioteki
• metody progamowania shaderów w GLSL
• teoretyczne podstawy rachunku macierzy niezbędne w grafice trójwymiarowej
• model oświetlenia Phonga wraz z jego przykładową implementacją

Powinieneś znać:
• podstawy programowania w C++, w tym programowania obiektowego
• podstawy programowania dla systemu Windows w środowisku Visual Studio

Książkę można traktować jako podręcznik akademicki, w którym na przykładzie OpenGL omówione są podstawowe pojęcia grafiki 3D.

Spis treści:
1. Inicjowanie okna w tradycyjnym OpenGL
2. Wektory i macierze kwadratowe
3. Macierze w OpenGL i współrzędne jednorodne
4. Tworzenie kontekstu renderowania. Profil zgodności. Rozszerzenia
5. Profil rdzenny. Bufory
6. Shadery
7. Macierze uzywane w grafice 3D
8. Implementacja wektorów i macierzy
9. Sterowanie kamerą
10. Aktorzy. Rysowanie brył. Animacja
11. Oświetlenie. ModelPhonga
12. Cenie rzucane
13. Odwzorowywanie tekstur
14. Użycie wielu tekstur
15. Biblioteki GLFW i GLM

Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL
Tytuł książki: "Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL"
Autor: Jacek Matulewski
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 59.00zł
Klienci, którzy kupili „Grafika 3D czasu rzeczywistego Nowoczesny OpenGL”, kupili także:

Programowanie robotów. Sterowanie pracą robotów autonomicznych, Cameron Hughes, Tracey Hughes, Wydawnictwo Helion

Arduino. 65 praktycznych projektów, John Boxall, Wydawnictwo Helion

Zbiór zadań z fizyki dla uczniów szkół średnich i kandydatów na studia Tom 1 + Tom 2 Wydanie XII, Jędrzejewski Jędrzej, Kruczek Witold, Kujawski Adam, Wydawnictwo Naukowe PWN

JavaScript dla programistów PHP, Stoyan Stefanov, Wydawnictwo Helion

Interaktywna wizualizacja danych, Scott Murray, Wydawnictwo Helion

Quantum GIS. Tworzenie i analiza map, Bartłomiej Iwańczak, Wydawnictwo Helion

poniedziałek, 20 maja 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami