Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wielki zegar Wszechświata Wiek geniuszy i narodziny nowoczesnej nauki

Wielki zegar Wszechświata Wiek geniuszy i narodziny nowoczesnej nauki

36.00zł
28.80zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III 49.90zł 37.43zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Tytuł: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 9788328383753
Ilość stron: 176
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie.

Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony.

Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej.

Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Tytuł książki: "Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III"
Autor: Martyna Zastrożna
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III”, kupili także:
<b>Laravel w działaniu. Budowa nowoczesnych aplikacji w PHP. Wydanie II</b>, <font color="navy">Matt Stauffer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Laravel w działaniu. Budowa nowoczesnych aplikacji w PHP. Wydanie II, Matt Stauffer, Wydawnictwo Helion

Fundraising krok po kroku. Jak zdobyć pieniądze na Twoje projekty?, Michał Osiej, Wydawnictwo Onepress

Fotochemia polimerów Teoria i zastosowanie, Jerzy Pączkowski, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

CakePHP 1.3 Programowanie aplikacji Receptury, Mariano Iglesias, Wydawnictwo Helion

Projekty inwestycyjne infrastrukturalne i biznesowe, Teresa Szot-Gabryś, Wydawnictwo Difin

Projektowanie 2D w programie AutoCAD + CD, Zbigniew Krzysiak, Wydawnictwo Nauka i Technika

Sztuka fotografowania. 60 pomysłów na lepsze zdjęcia, David duChemin, Wydawnictwo Helion

Zbiór prostych zadań z chemii dla uczniów gimnazjum, Waldemar Tejchman, Wydawnictwo ZanKor
<b>Świadome maszyny Sztuczna inteligencja i projektowanie umysłów</b>, <font color="navy">Susan Schneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Świadome maszyny Sztuczna inteligencja i projektowanie umysłów, Susan Schneider, Wydawnictwo Naukowe PWN

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami