Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

Pierwsze spojrzenie na Microsoft Office System 2007

50.40zł
42.34zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III 49.90zł 37.43zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Tytuł: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 9788328383753
Ilość stron: 176
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie.

Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony.

Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej.

Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Tytuł książki: "Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III"
Autor: Martyna Zastrożna
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III”, kupili także:

Grawitacja Wprowadzenie do ogólnej teorii względności Einsteina, James B. Hartle, Wydawnictwo WUW

HR Business Partner Rola - Funkcje - perspektywy, Karina Popieluch, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zdjęcia nocne i przy słabym oświetleniu w fotografii cyfrowej, Michael Freeman, Wydawnictwo G+J RBA
<b>Język SQL. Przyjazny podręcznik. Wydanie III</b>, <font color="navy">Larry Rockoff</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Język SQL. Przyjazny podręcznik. Wydanie III, Larry Rockoff, Wydawnictwo Helion

Gry karciane dla bystrzaków, Barry Rigal, Wydawnictwo Onepress

Budowa konstrukcji gruntowo-powłokowych, Czesław Machelski, Wydawnictwo DWE
<b>Oczyszczanie wody Tom 1 Zasoby, wymagania, ocena jakości i monitoring</b>, <font color="navy">Apolinary L. Kowal , Maria Świderska-Bróż , Małgorzata Wolska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Oczyszczanie wody Tom 1 Zasoby, wymagania, ocena jakości i monitoring, Apolinary L. Kowal , Maria Świderska-Bróż , Małgorzata Wolska, Wydawnictwo Naukowe PWN

Naturalne związki organiczne Wydanie 2, Aleksander Kołodziejczyk, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wprowadzenie do matematyki finansowej Modele z czasem dyskretnym, Stanley R. Pliska, Wydawnictwo WNT

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami