Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III 49.90zł 37.43zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Tytuł: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 9788328383753
Ilość stron: 176
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie.

Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony.

Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej.

Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Tytuł książki: "Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III"
Autor: Martyna Zastrożna
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III”, kupili także:
<b>JavaScript. Interaktywne aplikacje webowe</b>, <font color="navy">Tomasz Sochacki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
JavaScript. Interaktywne aplikacje webowe, Tomasz Sochacki, Wydawnictwo Helion
<b>Java. Kompendium programisty. Wydanie XII</b>, <font color="navy">Herbert Schildt</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Java. Kompendium programisty. Wydanie XII, Herbert Schildt, Wydawnictwo Helion

Fascynująca matematyka, Anne Rooney, Wydawnictwo Bellona
<b>Hakuj jak duch. Łamanie zabezpieczeń środowisk chmurowych</b>, <font color="navy">Sparc Flow</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Hakuj jak duch. Łamanie zabezpieczeń środowisk chmurowych, Sparc Flow, Wydawnictwo Helion

Projektowanie hurtowni danych Zarządzanie kontaktami z klientami CRM wydanie 2, Chris Todman, Wydawnictwo WNT

Język VHDL Projektowanie programowalnych układów logicznych Wydanie 2, Skahill Kevin, Wydawnictwo WNT

Ile lat ma Wszechświat, David A. Weintraub, Wydawnictwo Prószyński

Zatracona sztuka słuchania, Michael P. Nichols, Wydawnictwo Onepress

Wszystko zaczyna się w głowie. Planuj, działaj, nie marudź!, Karolina Cwalina, Wydawnictwo Sensus

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami