Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III 49.90zł 37.43zł
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III

Tytuł: Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 9788328383753
Ilość stron: 176
Data wydania: 01/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Analiza. Podstawa działań online

Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie.

Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci.

Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony.

Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej.

Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III
Tytuł książki: "Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III"
Autor: Martyna Zastrożna
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Google Analytics dla marketingowców. Wydanie III”, kupili także:
<b>Nasze miejsce w kosmosie</b>, <font color="navy">Hélene Courtois</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Nasze miejsce w kosmosie, Hélene Courtois, Wydawnictwo Naukowe PWN

Infrastruktura wodno-ściekowa w planowaniu miast, Bohdan Łyp, Wydawnictwo WKiŁ

Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie, Beata Michalska-Dominiak, Piotr Grocholiński, Wydawnictwo Onepress

Konstrukcje drewniane w budownictwie tradycyjnym, Janusz Kotwica, Wydawnictwo Arkady
<b>Analiza danych w zarządzaniu projektami</b>, <font color="navy">Seweryn Spałek (Editor)</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Analiza danych w zarządzaniu projektami, Seweryn Spałek (Editor), Wydawnictwo Helion

PC Hardware Almanach wydanie III, Robert Bruce Thompson, Barbara Fritchman Thompson, Wydawnictwo Helion

Sześć poziomów wpływu społecznego Nauka, praktyka i psychologia Roberta Cialdiniego, Douglas T. Kenrick, Noah J. Goldstein, Sanford L. Braver, Wydawnictwo Onepress

Teoria i algorytmy sterowania Wydanie 2, Zdzisław Bubnicki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tworzenie oprogramowania w 30 dni. Programuj zwinnie i szybko!, Ken Schwaber, Jeff Sutherland, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami