Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Pozycjonowanie Optymalizacja » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II 49.90zł 37.43zł
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II

Tytuł: Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Autor: Martyna Zastrożna
ISBN: 9788328383746
Ilość stron: 200
Data wydania: 04/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Najważniejsze narzędzie analityczne Google? Wykorzystaj je maksymalnie. Na 120%!

Google Analytics to internetowe narzędzie, które Google oferuje nieodpłatnie każdemu, kto prowadzi działalność online. Dzięki niemu możliwe jest zbieranie i analizowanie danych generowanych przez internautów poruszających się w sieci, wchodzących na stronę firmy i podejmujących za pośrednictwem jej serwisu internetowego rozmaite aktywności.

Dla osoby sprawnie poruszającej się w panelu użytkownika Google Analytics stanowi przebogate źródło wiedzy o klientach firmy - ich zwyczajach, zainteresowaniach, oczekiwaniach, zachowaniach itd. Te informacje mogą być podstawą do usprawnienia obsługi klienta online, a co za tym idzie - przyczynić się do zwiększenia ruchu i sprzedaży w serwisie WWW przedsiębiorstwa.

Umiejętnie zaprzęgnięty do pracy Google Analytics zapewnia przewagę rynkową. Jednak słowem kluczem jest tu „umiejętnie”. Nie wystarczy bowiem podpiąć firmowy serwis pod panel analityczny i od czasu do czasu logować się do „analityksów”.

Trzeba się nauczyć czytać zbierane przez Google dane, eksportować je i zestawiać w sposób, który będzie najlepiej odpowiadał potrzebom i celom biznesowym firmy. Jak pisze autorka, z Google Analytics - zwłaszcza w jego nowej odsłonie - da się wyciągnąć 120% możliwości! Jak to zrobić?

Tego się dowiesz z tej książki, w drugim wydaniu pogłębionej o wiedzę dotyczącą wizualizacji danych w Google Data Studio, a także pracy z danymi wyeksportowanymi do BigQuery.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II
Tytuł książki: "Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II"
Autor: Martyna Zastrożna
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych. Wydanie II”, kupili także:

Skończ to, co zacząłeś. Sztuka samodyscypliny, czyli jak zabrać się do pracy i doprowadzić ją do końca, Peter Hollins, Wydawnictwo Onepress

Kuchnie jadalnie salony, Hanna Długosz, Wydawnictwo Buffi
<b>Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkie</b>, <font color="navy">Robert Greene</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Prawa na każdy dzień. 366 medytacji o mocy, uwodzeniu, biegłości i naturze ludzkie, Robert Greene, Wydawnictwo Sensus

Promieniowanie termiczne i jego detekcja, Józef Wojas, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych</b>, <font color="navy">Jerzy Kazimierz Szlendak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Innowacyjne węzły konstrukcji stalowych, Jerzy Kazimierz Szlendak, Wydawnictwo Naukowe PWN

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą, Jan Fazlagić, Wydawnictwo Onepress
<b>Jęczing? Powiedź "dość!" i naucz się czerpać z optymizmu</b>, <font color="navy">Kamila Pepiak-Kowalska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jęczing? Powiedź "dość!" i naucz się czerpać z optymizmu, Kamila Pepiak-Kowalska, Wydawnictwo Onepress

Mechanika teoretyczna, Wojciech Rubinowicz, Wojciech Królikowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zaklęcia Photoshopa. Edycja zdjęć. Wydanie II, Anna Owczarz-Dadan, Wydawnictwo Helion

wtorek, 16 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami