Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Grafika użytkowa » Flash Director » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
  3ds Max Maya
  Adobe Acrobat
  Adobe Creative Suite
  Adobe InDesign
  CorelDraw
  Flash Director
  Inne
  Photoshop
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Sześć niemożliwych rzeczy Kwanty ukojenia i tajemnice subatomowego świata

Sześć niemożliwych rzeczy Kwanty ukojenia i tajemnice subatomowego świata

34.00zł
27.20zł
Flash i Wallaby Projektowanie animacji zgodnych z HTML5 24.90zł 18.68zł
Flash i Wallaby Projektowanie animacji zgodnych z HTML5

Tytuł: Flash i Wallaby Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
Autor: Ian McLean
ISBN: 978-83-246-3940-3
Ilość stron: 64
Data wydania: 05/2012 (wydanie 3)
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 24.90zł 18.68zł


Błyskawiczne tworzenie animacji w HTML5!

Projektowanie zgodnych ze standardami animacji na potrzeby WWW jest dziś o wiele łatwiejsze niż kiedyś. Dzięki swym możliwościom HTML5 może być dobrą alternatywą dla Flasha - technologii opracowanej przez firmę Adobe. Zauważył to zresztą sam producent, wydając narzędzie Wallaby, pozwalające na konwersję animacji z formatu Flash do HTML5. Dzięki temu urządzenia nieobsługujące formatu Flash, takie jak iPad i iPhone, bez problemu mogą wyświetlać animacje.

Zakodowanie animacji w HTML5 jest czasochłonne, a we Flashu - szybkie i przyjemne. Dzięki tej książce połączysz przyjemność i wydajność z dostępnością. Nawet jeżeli nie miałeś wcześniej styczności z omawianymi technologiami, błyskawicznie stworzysz pierwszą animację Flash, a następnie skonwertujesz ją do formatu HTML5. Ponadto poznasz potencjał biblioteki jQuery i wzbogacisz swoją pracę o funkcje interaktywne. W tej książce znajdziesz także wiele cennych wskazówek, które pozwolą Ci uniknąć typowych problemów. Wykorzystaj więc eksperymentalne narzędzie Wallaby i twórz zachwycające animacje!

Po lekturze tej książki:

  • bez problemu przygotujesz animację Flash
  • skonwertujesz ją do formatu HTML5
  • wzbogacisz animację o proste interakcje
  • unikniesz typowych problemów
  • będziesz niezależny od platformy sprzętowej

Wykorzystaj możliwości Flasha i Wallaby oraz potencjał HTML5.

Rozdziały:

1. Flash Professional - podstawy (15)

  • Platforma Flash (16)
  • Rzut okiem na program Flash Professional (18)
  • Importowanie składników (22)
  • Rysowanie kształtów (22)
  • Obsługa obrazów (23)
  • Przekształcanie składników projektu na symbole (26)
  • Klatki kluczowe (28)

2. Tworzenie prostej animacji HTML5 (31)

  • Tworzenie nowego projektu (31)
  • Tworzenie napisu (32)
  • Animowanie napisu (34)
  • Eksportowanie animacji HTML5 przy użyciu Wallaby (38)

3. Tworzenie zaawansowanych animacji (41)

  • Projektowanie pod kątem wydajności (43)
  • Wskazówki dotyczące wydajności Wallaby (46)

4. Obsługa programu Wallaby (47)

  • Konwertowanie animacji (47)

5. Zastosowanie animacji Wallaby (53)

  • Umieszczanie animacji (53)
  • Wzbogacanie projektu o prostą interakcję (58)
Flash i Wallaby Projektowanie animacji zgodnych z HTML5
Tytuł książki: "Flash i Wallaby Projektowanie animacji zgodnych z HTML5"
Autor: Ian McLean
Wydawnictwo: Helion
Cena: 24.90zł 18.68zł
Klienci, którzy kupili „Flash i Wallaby Projektowanie animacji zgodnych z HTML5”, kupili także:

Twój make-up z gwiazdami, Magdalena Pieczonka, Wydawnictwo Septem

Podstawy obsługi komputera AAAbsolutnie dla początkujących, Michael Miller, Wydawnictwo NAKOM

Zarządzanie zmianą, czyli jak przeżyć nieustającą przeprowadzkę, Piotr Puczyński, Wydawnictwo Onepress
<b>Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu</b>, <font color="navy">Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu, Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider, Wydawnictwo Helion

Podstawy ekonomii Wydanie IV, Roman Milewski , Eugeniusz Kwiatkowski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Układy FPGA w przykładach, Jacek Majewski, Piotr Zbyisński, Wydawnictwo BTC
<b>Wzorce projektowe uczenia maszynowego</b>, <font color="navy">Valliappa Lakshmanan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wzorce projektowe uczenia maszynowego, Valliappa Lakshmanan, Wydawnictwo Promise

Wstęp do sztucznej inteligencji, Mariusz Flasiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Odroczony rozrost Technologia w piekarni, Huber Hans, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 30 maja 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami