Tytuł: | Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży | Tytuł oryginalny | Fanatical Prospecting: The Ultimate Guide to Opening Sales Conversations and Filling the Pipeline b | Autor: | Jeb Blount, Mike Weinberg (foreword) | ISBN: | 978-83-283-3123-5 | Ilość stron: | 304 | Data wydania: | 07/2017 | Oprawa: | Miękka | Format: | 140x208 | Wydawnictwo: | Onepress | Cena: | 49.00zł |
Nic się nie dzieje, jeśli nikt niczego nie sprzedaje.
Nie ma sukcesu bez wysiłku. Nie istnieją magiczne pigułki i czarodziejskie metody, które pozwolą pójść na łatwiznę i uzyskać spektakularny efekt. Jest to prawdziwe szczególnie w handlu - tam nie ma drogi na skróty! Prawdą również jest to, że niezwykle skuteczny sprzedawca nie dysponuje wcale nadprzyrodzonymi mocami.
Najczęściej jest „jedynie” pracowity, pełen entuzjazmu, niezwykle zmotywowany i aktywny. Fanatycznie poszukuje klientów. Jednak czyni to w sposób konsekwentny i zrównoważony, wykorzystując odpowiednie kanały sprzedaży dopasowane do sytuacji.
Książka, którą trzymasz w dłoni, nie oferuje rozwiązań łatwych, tylko skuteczne. To znakomity przewodnik dla handlowców, pełen pomocnych wskazówek. Dowiesz się, w jaki sposób zapełnić lejek sprzedaży, korzystając z metodologii zrównoważonych poszukiwań.
Nauczysz się optymalizować takie metody, jak marketing społecznościowy, mailing, cold calling, networking czy polecenia. Zgłębisz tajniki sprzedaży bezpośredniej. Dowiesz się, jak osiągnąć długotrwały sukces w sprzedaży!
Poznasz:
• siedem sposobów myślenia fanatycznych poszukiwaczy klientów
• powszechne prawo potrzeby
• pięć elementów sprzedaży społecznościowej
• pięciostopniowy model gwiaździsty
• piramidę poszukiwawczą
Puste kanały sprzedażowe to zmora sprzedawców i organizacji handlowych. Książka Jeba Blounta pomoże ci skończyć z odkładaniem rzeczy na później i poprawić twoją wydajność w pracy. Fanatyczne Poszukiwania to świetna pozycja.
Jeb Blount jest ekspertem w dziedzinie sprzedaży, a przy tym charyzmatycznym mówcą, wykładowcą i doradcą. Pomagał zarówno startupom, jak i firmom z listy Fortune 500. Autor niezwykle popularnych książek. Top Sales Magazine uznał Blounta za jednego z 50 najbardziej wpływowych ludzi w handlu i marketingu, a Forbes — za jednego z 30 najważniejszych ekspertów w dziedzinie sprzedaży poprzez media społecznościowe.
Fanatyczne poszukiwania klientów. Budowa efektywnych kanałów sprzedaży --- Pozycja niedostępna.---
|