Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Założenia działań w cyberprzestrzeni

Założenia działań w cyberprzestrzeni

69.00zł
Efekt facebooka 59.00zł
Efekt facebooka

Tytuł: Efekt facebooka
Autor: David Kirkpatrick
ISBN: 978-83-264-1173-1
Ilość stron: 358
Data wydania: 07/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu.

Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku?

To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka.

Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga!

Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej.

A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie.

Rozdziały:
1. Początek
2. Palo Alto
3. Serwisy społecznościowe w internecie
4. Jesień 2004
5. Inwestorzy
6. Przekształcenie w firmę
7. Jesień 2005
8. Dyrektor
9. Rok 2006
10. Prywatność
11. Platforma
12. 15 miliardów dolarów
13. Zarabianie pieniędzy
14. Facebook na świecie
15. Zmiany w instytucjach
16. Ewolucja Facebooka
17. Przyszłość

Efekt facebooka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efekt facebooka”, kupili także:

Elementy logiki i teorii mnogości w zadaniach Wydanie 12, Wiktor Marek, Janusz Onyszkiewicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Komputer (laptop też) z Windows 7 Samouczek za dychę nie tylko dla seniorów, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Vue.js 2. Tworzenie reaktywnych aplikacji WWW, Olga Filipova, Wydawnictwo Helion

Trakcja, czyli złap przyczepność. Jak każdy startup może osiągnąć szybki wzrost, Gabriel Weinberg, Justin Mares, Wydawnictwo Onepress

Nowoczesna fotografia portretowa, James Cheadle, Peter Travers, Wydawnictwo GALAKTYKA
<b>Księga zdrowia mózgu</b>, <font color="navy">John Randolph</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Księga zdrowia mózgu, John Randolph, Wydawnictwo Naukowe PWN

Polsko-niemiecki słownik budowlany Słownik podręczny, M. Sokołowska, K. Żak, Wydawnictwo WNT

Mechanika płynów dwufazowych, Marek Dziubiński, Jerzy Prywer, Wydawnictwo WNT

Tajemnice Wszechświata Podróż do granic fizyki, Anil Ananthaswamy, Wydawnictwo Prószyński

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami