Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Tworzenie stron WWW » Media społecznościowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW
  DreamWeaver
  HTML XHTML CSS
  Media społecznościowe
  Pozycjonowanie Optymalizacja
  Projektowanie stron
  XML

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Technika chłodnicza Wydanie II

Technika chłodnicza Wydanie II

99.00zł
Efekt facebooka 59.00zł
Efekt facebooka

Tytuł: Efekt facebooka
Autor: David Kirkpatrick
ISBN: 978-83-264-1173-1
Ilość stron: 358
Data wydania: 07/2011
Format: 17.0x24.0cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 59.00zł


W ciągu zaledwie kilku lat Facebook przekształcił się ze studenckiej aplikacji w ogromny serwis internetowy mający ponad pół miliarda użytkowników. Jest jednym z najbardziej udanych przedsięwzięć w historii biznesu.

Facebook stał się częścią życia wielu ludzi na całym świecie. Swoje profile mają urzędy, firmy, a nawet najwyżsi dostojnicy. Zastanów się, dlaczego tylu twoich znajomych zaczyna dzień od zalogowania się na Facebooku?

To właśnie ten serwis zrewolucjonizował świat. Przyczynił się nie tylko do innego spojrzenia na marketing czy rynek reklamy, lecz także do zmian politycznych w niektórych krajach i wpłynął na nasze poczucie tożsamości. To właśnie jest efekt Facebooka.

Dowiedz się, jak powstał Facebook, dlaczego zdobył tak wielką popularność i jaka będzie jego przyszłość. Poznaj geniusz Marka Zuckerberga!

Ta książka przedstawia historię Facebooka, której nie znajdziesz nigdzie indziej.

A wszystko zaczęło się w akademiku Uniwersytetu Harvarda, gdzie niespokojny, zuchwały 19-latek stworzył największy dziś serwis społecznościowy na świecie.

Rozdziały:
1. Początek
2. Palo Alto
3. Serwisy społecznościowe w internecie
4. Jesień 2004
5. Inwestorzy
6. Przekształcenie w firmę
7. Jesień 2005
8. Dyrektor
9. Rok 2006
10. Prywatność
11. Platforma
12. 15 miliardów dolarów
13. Zarabianie pieniędzy
14. Facebook na świecie
15. Zmiany w instytucjach
16. Ewolucja Facebooka
17. Przyszłość

Efekt facebooka
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Efekt facebooka”, kupili także:

Balanced Scorecard - pomiar który motywuje Przewodnik wdrożenia, Piotr Szynkiewicz, Wydawnictwo PROED

Kolor 500 trików, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Feeria

Podstawy skrawania materiałów konstrukcyjnych Wydanie III zmienione i uaktualnione, Wit Grzesik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole</b>, <font color="navy">Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalde</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Skuteczne zarządzanie zespołem. Jak uzyskać harmonię, zaufanie i widoczne efekty pracy w zespole, Stefano Mastrogiacomo, Alexander Osterwalde, Wydawnictwo Onepress

Samochodowe magistrale danych w praktyce warsztatowej. Budowa, diagnostyka, obsługa Wydanie 2, Martin Frei, Wydawnictwo WKiŁ

Zbiór zadań z technicznej mechaniki płynów, Ryszard Gryboś, Wydawnictwo Naukowe PWN

Hello! Flex 4, Peter Armstrong, Wydawnictwo Helion

Sprzedawaj jak Challenger. Strategie kontroli komunikacji z klientem, Matthew Dixon, Brent Adamson, Wydawnictwo Onepress

Przejmij kontrolę nad swoim życiem. Przewodnik po NLP, Richard Bandler, Owen Fitzpatrick, Alessio Roberti, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami