Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
Philip Kotler
Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
Michael W. McLaughlin
Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!
Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia — sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.
Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki.
Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!
- Rapport (porozumienie)
- Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
- Impact (oddziaływanie)
- New Reality (nowa rzeczywistość)
- Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!
Rozdziały:
Część I. Przygotowanie do rozmów RAIN (13)
- 1. Wprowadzenie (15)
- 2. Najważniejsza rozmowa w Twoim życiu (31)
- 3. Określanie celów i planowanie działań (39)
- 4. Własna propozycja wartości (47)
Część II. Najważniejsze koncepcje modelu RAIN (61)
- 5. Relacje (63)
- 6. Aspiracje i bolączki (71)
- 7. I co dalej? (83)
- 8. Nowa rzeczywistość (99)
- 9. Znajdź równowagę pomiędzy udzielaniem wsparcia i zdobywaniem informacji (109)
- 10. Zgłębianie potrzeb (121)
- 11. Szesnaście zasad wywierania wpływu w sprzedaży (129)
- 12. Wskazówki pomocne przy prowadzeniu rozmów sprzedażowych RAIN (151)
Część III. Zwiększanie swojej skuteczności zgodnie z modelem RAIN (169)
- 13. Pozyskiwanie potencjalnych klientów przez telefon (171)
- 14. Radzenie sobie z zastrzeżeniami (197)
- 15. Finalizowanie transakcji, inicjowanie relacji (211)
- 16. Co musisz wiedzieć, aby dokonać sprzedaży (221)
- 17. Planowanie każdej konwersacji zgodnie z modelem RAIN (231)
- 18. Jak zaprzepaścić rozmowę sprzedażową (237)
- 19. Wprowadzenie modelu RAIN do codziennej praktyki (255)
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł
Deszcz pieniędzy Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
|