Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Deep Learning Uczenie maszynowe » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

Python w uczeniu maszynowym Podejście sterowane testami

69.90zł
55.92zł
Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania 67.00zł 50.25zł
Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania

Tytuł: Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania
Tytuł oryginalny Generative Deep Learning: Teaching Machines to Paint, Write, Compose, and Play
Autor: David Foster
ISBN: 9788328372832
Ilość stron: 264
Data wydania: 03/2021
Oprawa: Miękka
Format: David Foster
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł


Techniki uczenia głębokiego rozwijają się w imponującym tempie, a sieci neuronowe znajdują zastosowanie w przeróżnych branżach. Coraz częściej komputer wykonuje zadania, które do niedawna były zarezerwowane dla człowieka.

Dobrym przykładem jest tworzenie dzieł sztuki: ostatnie postępy w dziedzinie modelowania generatywnego sprawiają, że maszyny tworzą oryginalne obrazy w określonym stylu, piszą spójne akapity tekstu, komponują przyjemną w odbiorze muzykę i generują prawdopodobne scenariusze zdarzeń.

Ta "generatywna rewolucja" już się zaczęła, a jej efekty przekraczają najśmielsze wyobrażenia.

Ta książka jest praktycznym przewodnikiem przeznaczonym dla inżynierów uczenia maszynowego i analityków danych. W jasny i przystępny sposób omówiono w niej zasadnicze zagadnienia teorii modelowania generatywnego, a następnie zaprezentowano techniki stosowane do budowy modeli generatywnych, włącznie z ogólnym opisem uczenia głębokiego, wariacyjnych autoenkoderów i generatywnych sieci antagonistycznych (GAN).

Na tej podstawie - z wykorzystaniem biblioteki Keras - pokazano wewnętrzne funkcjonowanie każdej z tych technik, łącznie z najbardziej nowatorskimi architekturami.

Opisano krok po kroku sposoby rozwiązywania takich twórczych zadań jak malowanie, pisanie i komponowanie muzyki, a także zastosowania modelowania generatywnego do optymalizacji strategii grania w gry (modele World).

W książce między innymi:
• działanie autoenkoderów wariacyjnych
• tworzenie sieci GAN, w tym CycleGAN i MuseGAN
• rekurencyjne modele generatywne do tworzenia tekstu oraz mechanizmy uwagi
• modele generatywne w środowiskach uczenia przez wzmacnianie
• architektura Transformer (BERT, GPT-2) oraz modele generowania obrazu

Czy potrafisz stworzyć... twórcę?


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 50,25zł

Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania
Tytuł książki: "Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania"
Autor: David Foster
Wydawnictwo: Helion
Cena: 67.00zł 50.25zł
Klienci, którzy kupili „Deep learning i modelowanie generatywne. Jak nauczyć komputer malowania, pisania, komponowania i grania”, kupili także:

Czysty kod w C++17. Oprogramowanie łatwe w utrzymaniu, Stephan Roth, Wydawnictwo Helion
<b>C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania</b>, <font color="navy">Bruce Sutherland , J. Burton Browning</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
C++20 Biblioteka techniczna Problemy i rozwiązania, Bruce Sutherland , J. Burton Browning, Wydawnictwo Promise
<b>Wzorce projektowe uczenia maszynowego</b>, <font color="navy">Valliappa Lakshmanan</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Wzorce projektowe uczenia maszynowego, Valliappa Lakshmanan, Wydawnictwo Promise

Programowanie gier Wzorce, Robert Nystrom, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Algorytmy sztucznej inteligencji. Ilustrowany przewodnik</b>, <font color="navy">Rishal Hurbans</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Algorytmy sztucznej inteligencji. Ilustrowany przewodnik, Rishal Hurbans, Wydawnictwo Helion
<b>Kod Pythona w jednym wierszu. Jak profesjonaliści piszą programy doskonałe</b>, <font color="navy">Christian Mayer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Kod Pythona w jednym wierszu. Jak profesjonaliści piszą programy doskonałe, Christian Mayer, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami