Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty 69.00zł
Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty

Tytuł: Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
Tytuł oryginalny Empowered: Ordinary People, Extraordinary Products
Autor: Marty Cagan, Chris Jones
ISBN: 9788383221663
Ilość stron: 424
Data wydania: 08/2023
Oprawa: Miękka
Format: 158x228
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł


Wiodące firmy produktowe nie powstają za sprawą magii!

Wydaje się, że liderzy technologiczni, tacy jak Amazon, Apple, Google czy Tesla, przyciągają wybitnych ludzi i dzięki temu wciąż utrzymują swoją innowacyjność. W rzeczywistości ważniejsze jest środowisko, które pozwala zespołowi produktowemu na wypracowywanie niezwykłych rozwiązań. Większość firm jednak utrzymuje struktury uniemożliwiające wykorzystanie ludzkiej innowacyjności.

Oto instrukcja, dzięki której liderzy będą mogli przeprowadzać transformacje w swoich organizacjach!

Cagan i Jones stworzyli kompendium wiedzy o przywództwie produktowym

W tej książce znajdziesz wszystkie informacje, które są Ci potrzebne do stworzenia środowiska sprzyjającego tworzeniu innowacyjnych rozwiązań.

Dowiesz się, jak dostrzegać i wykorzystywać naturalne talenty każdego członka zespołu. Zapoznasz się z szeregiem praktycznych wskazówek, dzięki którym zidentyfikujesz wszelkie kwestie organizacyjne i kulturowe utrudniające pracę zespołu produktowego.

Prześledzisz też liczne przykłady ułatwiające zrozumienie omawianych przez autorów koncepcji i wdrażanie ich we własnej organizacji. Przede wszystkim jednak nauczysz się tego, co najważniejsze: funkcjonowania przywództwa produktowego.

Poznaj sekrety organizacji produktowych światowej klasy i zostań takim liderem, jakiego potrzebuje Twój zespół produktowy!

- Sprawdź, jak konkretnie działają zespoły produktowe, które odnoszą sukcesy
- Poznaj techniki rekrutacji i coachingu członków zespołów produktowych
- Opanuj zasady tworzenia inspirujących wizji produktów i strategii produktowych
- Naucz się przydzielać zespołom problemy do rozwiązania, a nie funkcjonalności do opracowania
- Dowiedz się, jak przeprowadzić udaną transformację organizacji produktowej

Czytajcie, i to już!

Oto przewodnik po przywództwie produktowym, jakiego dotąd wszystkim nam brakowało!

Lektura obowiązkowa dla liderów produktu!

Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Decyzyjni. Jak zwykli ludzie kreują niezwykłe produkty”, kupili także:

Programowanie paneli operatorskich, Krzysztof Kamiński, Wydawnictwo GRYF

Glazura i terakota Układanie i konserwacja, Erich H. Heimann, Wydawnictwo RM
<b>Diagnostyka obiektów budowlanych Zasady wykonywania ekspertyz</b>, <font color="navy">Runkiewicz Leonard</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Diagnostyka obiektów budowlanych Zasady wykonywania ekspertyz, Runkiewicz Leonard, Wydawnictwo Naukowe PWN

Podstawy statystyki dla psychologów z wykorzystaniem pakietu SPSS Podręcznik akademicki Wydanie 2, Wiesław Szymczak, Wydawnictwo Difin

Visio 2002 dla każdego Szybkie tworzenie diagramów i schematów, Keith Powell, Wydawnictwo Helion

Obliczanie zapotrzebowania na ciepło, Sylwia Brzezińska, Wydawnictwo DASHÖFER

Wszystko zaczyna się w głowie. Planuj, działaj, nie marudź!, Karolina Cwalina, Wydawnictwo Sensus

Nie tylko Enigma, Marek Grajek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Analiza danych w biznesie Sztuka podejmowania skutecznych decyzji, Foster Provost, Tom Fawcett, Wydawnictwo Helion

środa, 15 stycznia 2025   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami