Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Języki programowania » JavaScript » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
  Ajax
  Asembler
  ASP ASP.NET
  C
  C#
  C++
  C++ Builder
  CGI Perl
  Chmura obliczeniowa
  CVS
  Delphi
  Eclipse
  Fortran
  Inne
  Java Hibernate GWT
  JavaScript
  JBuilder
  JSP JavaServlet
  PHP
  Programowanie mobilne
  Programowanie w Windows
  Prolog
  Python Django
  React
  Ruby Rails
  TypeScript
  Visual Studio
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

Microsoft Windows Vista: Egzamin 77-600 Microsoft Official Academic Course

36.75zł
D3.js w akcji 69.00zł 51.75zł
D3.js w akcji

Tytuł: D3.js w akcji
Tytuł oryginalny D3.js in Action
Autor: Elijah Meeks
ISBN: 978-83-283-1823-6
Ilość stron: 400
Data wydania: 02/2016
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


D3.js jest biblioteką przeznaczoną do tworzenia zaawansowanych wizualizacji danych w rozmaitych aplikacjach internetowych. Ta solidnie zaprojektowana biblioteka oczywiście umożliwia generowanie wykresów, ale pozwala również na tworzenie map, interaktywnych diagramów, paneli kontrolnych dla danych, raportów i wielu innych animowanych elementów.

Zapewnia co najmniej tę samą wydajność co Flash czy aplety Javy, ale jest zintegrowana ze standardami internetowymi i modelem DOM dla HTML. To nie koniec zalet D3.js - to także świetne narzędzie do dynamicznego aktualizowania bardziej standardowych witryn internetowych.

Niniejsza książka pozwoli Ci na płynne rozpoczęcie pracy z tą biblioteką, dającą fantastyczne możliwości. Nauczysz się, jak tworzyć interaktywną grafikę i aplikacje sterowane danymi. Zaczniesz od zestawu praktycznych przykładów, dostosowanych do różnego rodzaju wykresów, sieci i map.

Wykorzystasz przy tym gotowe układy z biblioteki D3. Zapoznasz się z praktycznymi technikami projektowania zawartości stron, tworzenia animacji i prezentowania zmieniających się danych. Zobaczysz między innymi, jak tworzyć interaktywną grafikę i wykorzystywać dane przesyłane strumieniowo.

Dzięki tej książce zrozumiesz:
• zasady wizualizacji danych,
• techniki wiązania i wczytywania danych oraz tworzenia elementów graficznych na ich podstawie,
• metody pracy z grafiką wektorową,
• tworzenie elementów służących do wizualizacji danych,
• rozbudowane aplikacje wykorzystujące mapy,
• sposoby tworzenia kompletnych aplikacji opartych na bibliotece D3, również dla urządzeń przenośnych.

Spis treści:

CZĘŚĆ I. PODSTAWY BIBLIOTEKI D3.JS (17)

Rozdział 1. Wprowadzenie do biblioteki D3.js (19)

  • 1.1. Czym jest D3.js? (20)
  • 1.2. Jak działa biblioteka D3? (21)
    • 1.2.1. W wizualizacji danych ważne są nie tylko aspekty wizualne (22)
    • 1.2.2. W bibliotece D3 istotne są selekcja i wiązanie danych (26)
    • 1.2.3. Biblioteka D3 umożliwia określanie wyglądu elementów stron internetowych na podstawie powiązanych danych (27)
    • 1.2.4. Elementami strony mogą być elementy div, państwa lub diagramy przepływu (27)
  • 1.3. Stosowanie standardu HTML5 (28)
    • 1.3.1. Model DOM (29)
    • 1.3.2. Pisanie kodu w konsoli (34)
    • 1.3.3. SVG (34)
    • 1.3.4. Style CSS (39)
    • 1.3.5. JavaScript (44)
  • 1.4. Standardy dotyczące danych (49)
    • 1.4.1. Dane tabelaryczne (50)
    • 1.4.2. Dane zagnieżdżone (50)
    • 1.4.3. Dane sieciowe (50)
    • 1.4.4. Dane geograficzne (51)
    • 1.4.5. Dane surowe (51)
    • 1.4.6. Obiekty (53)
  • 1.5. Standardy z obszaru wizualizowania informacji stosowane w bibliotece D3 (54)
  • 1.6. Twoja pierwsza aplikacja oparta na bibliotece D3 (55)
    • 1.6.1. "Witaj, świecie" z elementami
      (56)
    • 1.6.2. "Witaj, świecie" z kołami (56)
    • 1.6.3. Komunikowanie się z biblioteką D3 (58)
  • 1.7. Podsumowanie (61)

Rozdział 2. Przepływ danych podczas wizualizowania informacji (63)

  • 2.1. Praca z danymi (64)
    • 2.1.1. Wczytywanie danych (64)
    • 2.1.2. Formatowanie danych (67)
    • 2.1.3. Przekształcanie danych (69)
    • 2.1.4. Pomiar danych (73)
  • 2.2. Wiązanie danych (74)
    • 2.2.1. Selekcje i wiązanie (74)
    • 2.2.2. Dostęp do danych za pomocą funkcji wewnątrzwierszowych (76)
    • 2.2.3. Uwzględnianie skal (79)
  • 2.3. Styl, atrybuty i treść w prezentacji danych (81)
    • 2.3.1. Wizualizacja oparta na wczytanych danych (82)
    • 2.3.2. Ustawianie kanałów (84)
    • 2.3.3. Instrukcje enter, update i exit (87)
  • 2.4. Podsumowanie (93)

Rozdział 3. Projektowanie sterowane danymi i interakcje (95)

  • 3.1. Architektura projektu (96)
    • 3.1.1. Dane (96)
    • 3.1.2. Zasoby (97)
    • 3.1.3. Rysunki (97)
    • 3.1.4. Arkusze stylów (97)
    • 3.1.5. Biblioteki zewnętrzne (98)
  • 3.2. Interaktywne style i model DOM (100)
    • 3.2.1. Zdarzenia (100)
    • 3.2.2. Przejścia graficzne (103)
    • 3.2.3. Manipulowanie modelem DOM (105)
    • 3.2.4. Sensowne korzystanie z kolorów (107)
  • 3.3. Wstępnie generowane treści (113)
    • 3.3.1. Rysunki (113)
    • 3.3.2. Fragmenty kodu w HTML-u (115)
    • 3.3.3. Wstępnie wygenerowana grafika SVG (116)
  • 3.4. Podsumowanie (122)

CZĘŚĆ II. PODSTAWY WIZUALIZOWANIA INFORMACJI (123)

Rozdział 4. Komponenty wykresów (125)

  • 4.1. Ogólne zasady tworzenia wykresów (126)
    • 4.1.1. Generatory (127)
    • 4.1.2. Komponenty (127)
    • 4.1.3. Układy (127)
  • 4.2. Tworzenie osi (128)
    • 4.2.1. Wyświetlanie danych (128)
    • 4.2.2. Określanie stylu osi (131)
  • 4.3. Złożone obiekty graficzne (135)
  • 4.4. Wykresy liniowe i interpolacja (143)
    • 4.4.1. Rysowanie linii od określonych punktów (145)
    • 4.4.2. Rysowanie wielu linii za pomocą kilku generatorów (147)
    • 4.4.3. Omówienie interpolacji linii (148)
  • 4.5. Złożone akcesory (149)
  • 4.6. Podsumowanie (158)

Rozdział 5. Układy (159)

  • 5.1. Histogramy (160)
  • 5.2. Wykresy kołowe (162)
    • 5.2.1. Rysowanie wykresu kołowego (163)
    • 5.2.2. Tworzenie wykresu pierścieniowego (165)
    • 5.2.3. Przejścia (166)
  • 5.3. Układy dla grup kół (168)
  • 5.4. Drzewa (172)
  • 5.5. Układy skumulowane (177)
  • 5.6. Wtyczki służące do dodawania układów (183)
    • 5.6.1. Diagram Sankeya (183)
    • 5.6.2. Chmury słów (190)
  • 5.7. Podsumowanie (195)

Rozdział 6. Wizualizowanie sieci (197)

  • 6.1. Statyczne diagramy sieci (198)
    • 6.1.1. Dane o sieci (199)
    • 6.1.2. Macierz sąsiedztwa (201)
    • 6.1.3. Diagram łukowy (205)
  • 6.2. Układ oparty na siłach (208)
    • 6.2.1. Tworzenie dla sieci diagramu opartego na siłach (209)
    • 6.2.2. Znaczniki SVG (210)
    • 6.2.3. Miary sieci (214)
    • 6.2.4. Ustawienia układu opartego na siłach (216)
    • 6.2.5. Aktualizowanie sieci (218)
    • 6.2.6. Usuwanie i dodawanie węzłów oraz krawędzi (219)
    • 6.2.7. Ręczne określanie pozycji węzłów (223)
    • 6.2.8. Optymalizacja (226)
  • 6.3. Podsumowanie (226)

Rozdział 7. Wizualizowanie informacji geoprzestrzennych (227)

  • 7.1. Podstawy tworzenia map (229)
    • 7.1.1. Szukanie danych (230)
    • 7.1.2. Rysowanie punktów na mapie (234)
    • 7.1.3. Odwzorowania i obszary (236)
    • 7.1.4. Interaktywność (238)
  • 7.2. Tworzenie lepszych map (239)
    • 7.2.1. Siatka kartograficzna (240)
    • 7.2.2. Operacja zoom (241)
  • 7.3. Zaawansowane aspekty map (244)
    • 7.3.1. Tworzenie i obracanie globusa (244)
    • 7.3.2. Odwzorowanie satelitarne (250)
  • 7.4. Dane i funkcje w bibliotece TopoJSON (251)
    • 7.4.1. Format plików TopoJSON (251)
    • 7.4.2. Wyświetlanie danych w formacie TopoJSON (252)
    • 7.4.3. Scalanie (253)
    • 7.4.4. Sąsiednie obiekty (255)
  • 7.5. Tworzenie map z kafelkami za pomocą instrukcji d3.geo.tile (256)
  • 7.6. Dalsza lektura związana z mapami (261)
    • 7.6.1. Zoom dla transformacji (262)
    • 7.6.2. Rysowanie na płótnie (262)
    • 7.6.3. Zmiana odwzorowania dla danych rastrowych (262)
    • 7.6.4. Technika hexbinning (262)
    • 7.6.5. Diagramy Woronoja (262)
    • 7.6.6. Mapy anamorficzne (262)
  • 7.7. Podsumowanie (263)

Rozdział 8. Manipulowanie tradycyjnym modelem DOM za pomocą biblioteki D3 (265)

  • 8.1. Przygotowania (267)
    • 8.1.1. Style CSS (267)
    • 8.1.2. Kod w HTML-u (268)
  • 8.2. Arkusz kalkulacyjny (268)
    • 8.2.1. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego za pomocą tabeli (268)
    • 8.2.2. Tworzenie arkusza kalkulacyjnego za pomocą elementów
      (270)
    • 8.2.3. Dodawanie animacji do arkusza kalkulacyjnego (272)
  • 8.3. Płótno (273)
    • 8.3.1. Rysowanie na płótnie (275)
    • 8.3.2. Rysowanie i zapisywanie wielu obrazków (275)
  • 8.4. Galeria rysunków (277)
    • 8.4.1. Interaktywne wyróżnianie elementów modelu DOM (279)
    • 8.4.2. Selekcja elementów (281)
  • 8.5. Podsumowanie (283)

CZĘŚĆ III. TECHNIKI ZAAWANSOWANE (285)

Rozdział 9. Łączenie komponentów aplikacji interaktywnych (287)

  • 9.1. Jedno źródło danych, wiele perspektyw (289)
    • 9.1.1. Podstawy tworzenia panelu kontrolnego dla danych (291)
    • 9.1.2. Arkusz kalkulacyjny (292)
    • 9.1.3. Wykres słupkowy (293)
    • 9.1.4. Grupy kół (293)
    • 9.1.5. Zmiana wielkości wykresów na podstawie rozmiaru ekranu (294)
  • 9.2. Interaktywność - zdarzenia związane z kursorem myszy (296)
  • 9.3. Kontrolka wyboru zakresu (299)
    • 9.3.1. Tworzenie kontrolki wyboru zakresu (300)
    • 9.3.2. Ułatwianie korzystania z kontrolki wyboru zakresu (303)
    • 9.3.3. Zdarzenia kontrolki wyboru zakresu (306)
    • 9.3.4. Ponowne rysowanie komponentów (307)
  • 9.4. Podsumowanie (308)

Rozdział 10. Tworzenie układów i komponentów (311)

  • 10.1. Tworzenie układu (312)
  • 10.2. Pisanie własnych komponentów (319)
    • 10.2.1. Wczytywanie przykładowych danych (320)
    • 10.2.2. Wiązanie komponentów ze skalami (322)
    • 10.2.3. Dodawanie etykiet do komponentu (327)
  • 10.3. Podsumowanie (330)

Rozdział 11. Wizualizowanie dużych zbiorów danych (331)

  • 11.1. Duże zbiory danych geograficznych (332)
    • 11.1.1. Generowanie losowych danych geograficznych (334)
    • 11.1.2. Rysowanie danych geograficznych na płótnie (336)
    • 11.1.3. Techniki wyświetlania elementów w trybie mieszanym (338)
  • 11.2. Duże zbiory danych o sieciach (344)
  • 11.3. Optymalizowanie wybierania danych na podstawie współrzędnych x i y za pomocą drzew czwórkowych (349)
    • 11.3.1. Generowanie losowych danych o współrzędnych x i y (349)
    • 11.3.2. Wybór zakresu na podstawie współrzędnych x i y (349)
  • 11.4. Inne techniki optymalizacji (354)
    • 11.4.1. Unikanie ustawiania ogólnego stylu opacity (354)
    • 11.4.2. Unikanie ogólnych selekcji (355)
    • 11.4.3. Wstępne wyznaczanie pozycji (355)
  • 11.5. Podsumowanie (356)

Rozdział 12. Biblioteka D3 i urządzenia przenośne (357)

  • 12.1. Zasady tworzenia projektów sterowanych danymi dla urządzeń przenośnych (359)
  • 12.2. Wizualizacja i dotyk (359)
    • 12.2.1. Funkcja d3.touches (361)
    • 12.2.2. Rejestrowanie na liście zdarzeń związanych z dotykiem (361)
    • 12.2.3. Wizualizowanie zdarzeń związanych z dotykiem (362)
    • 12.2.4. Przesuwanie za pomocą jednego przeciągnięcia palcem (363)
    • 12.2.5. Wizualizowanie analizy dotknięć (365)
    • 12.2.6. Zoom oparty na szczypnięciach (367)
    • 12.2.7. Rotacja z użyciem trzech palców (370)
    • 12.2.8. Łączenie wszystkich elementów (371)
  • 12.3. Dostosowujące się wizualizacje danych (374)
    • 12.3.1. Tworzenie dostosowujących się wizualizacji danych (375)
    • 12.3.2. Tworzenie podstawowej wersji aplikacji (376)
    • 12.3.3. Rozwiązanie na skalę tabletu (380)
    • 12.3.4. Rozwiązanie dostosowane do telefonu (384)
    • 12.3.5. Automatyczne wykrywanie ekranów o różnych rozmiarach (389)
    • 12.3.6. Ogólne zasady tworzenia dostosowujących się wizualizacji danych (389)
  • 12.4. Geolokalizacja (389)
  • 12.5. Podsumowanie (390)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

D3.js w akcji
Tytuł książki: "D3.js w akcji"
Autor: Elijah Meeks
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „D3.js w akcji”, kupili także:

Największe błędy najlepszych inwestorów, Michael Batnick, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inżynieria Wiedzy, Wiesław Traczyk, Wydawnictwo EXIT
<b>Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści. Wydanie 2 rozszerzone, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress

Volkswagen Polo modele od IX 1994 do X 2001 Sam naprawiam samochód Wydanie V, Hans-Rüdiger Etzold, Wydawnictwo WKiŁ
<b>Historia matematyki</b>, <font color="navy">David M. Burton</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Historia matematyki, David M. Burton, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji</b>, <font color="navy">Ewa Wilmanowicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji, Ewa Wilmanowicz, Wydawnictwo Onepress

Makroekonomia behawioralna Jak wyjaśniać zjawiska makroekonomiczne z wykorzystaniem ekonomii behawioralnej, Krzysztof Orlik, Wydawnictwo CEDEWU

Analiza przeżycia i tablice wymieralności, Andrzej Balicki, Wydawnictwo PWE

ASP.NET MVC 4. Zaawansowane programowanie, Adam Freeman, Steven Sanderson, Wydawnictwo Helion

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami