Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

Przetworniki A/C i C/A Teoria i praktyka

139.00zł
Content marketing. Od strategii do efektów 39.90zł 29.93zł
Content marketing. Od strategii do efektów

Tytuł: Content marketing. Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 978-83-283-6851-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy.

Nie jest to łatwe.

Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.

Jak temu zaradzić?

Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
• Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
• Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
• Czy content marketing sprzedaje?
• Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
• Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
• W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
• Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
• Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
• A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Content marketing. Od strategii do efektów
Tytuł książki: "Content marketing. Od strategii do efektów"
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Content marketing. Od strategii do efektów”, kupili także:
<b>Podręcznik akupunktury</b>, <font color="navy">Peter Deadman, Mazin Al-Khafaji, Kevin Baker</font>, <font color="green"> Wydawnictwo GALAKTYKA</font>
Podręcznik akupunktury, Peter Deadman, Mazin Al-Khafaji, Kevin Baker, Wydawnictwo GALAKTYKA

Rachunek prawdopodobieństwa i statystyka Wydanie V poprawione, Przemysław Grzegorzewski, Konstancja Bobecka, Anna Dembińska, Jerzy Pu, Wydawnictwo WSISiZ

Blockchain Podstawy technologii łańcucha bloków w 25 krokach, Daniel Drescher, Wydawnictwo Helion
<b>Człowiek szczęśliwszy. 53 naukowo udowodnione nawyki, które pomagają odnaleźć radość życia</b>, <font color="navy">S. J. Scott, Amit A.</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Człowiek szczęśliwszy. 53 naukowo udowodnione nawyki, które pomagają odnaleźć radość życia, S. J. Scott, Amit A., Wydawnictwo Sensus

Daruj sobie Przewodnik dla tych, którzy nie potrafią przestać, Peg Streep, Wydawnictwo Naukowe PWN

Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II, David Natingga, Wydawnictwo Helion

Organizacja sprzedaży z wykorzystaniem programu Subiekt GT, Katarzyna Osiekowicz, Wydawnictwo Difin

HOMO CREATIVUS 40 technik podkręcania umysłu, Hugh MacLeod, Wydawnictwo Sensus

Wyzwalacze. Nowe zachowania, trwałe nawyki, lepsze życie, Marshall Goldsmith, Mark Reiter, Wydawnictwo Onepress

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami