Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Wymiana ciepła i ruch masy w inżynierii środowiska Wydanie 2

Wymiana ciepła i ruch masy w inżynierii środowiska Wydanie 2

79.00zł
63.99zł
Content marketing. Od strategii do efektów 39.90zł 29.93zł
Content marketing. Od strategii do efektów

Tytuł: Content marketing. Od strategii do efektów
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
ISBN: 978-83-283-6851-4
Ilość stron: 200
Data wydania: 10/2020
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


Złów złotą rybkę w oceanie internetu!

Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy.

Nie jest to łatwe.

Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny.

Jak temu zaradzić?

Tu z pomocą przychodzi Justyna Bakalarska-Stankiewicz, autorka książki, z której dowiesz się między innymi:
• Czego content manager może się nauczyć z oper mydlanych?
• Dlaczego o swoim odbiorcy powinieneś myśleć jak o przyjacielu?
• Czy content marketing sprzedaje?
• Czemu panda, pingwin i koliber powinny mieć wpływ na Twoją strategię?
• Jak być SMART przy określaniu celów w marketingu treści?
• W czym marketer powinien upodobnić się do Jezusa?
• Czy Twoja firma to Mędrzec czy Błazen?
• Jak pisać do odbiorców, którzy nie czytają?
• A także wielu innych rzeczy, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczną strategię contentmarketingową dla swojej firmy i marki osobistej.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Content marketing. Od strategii do efektów
Tytuł książki: "Content marketing. Od strategii do efektów"
Autor: Justyna Bakalarska-Stankiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Content marketing. Od strategii do efektów”, kupili także:

Zrozumieć NLP Reguły i praktyka Wydanie II, Peter Young, Wydawnictwo Onepress

Podstawy elektrotechniki i elektroniki samochodowej, Piotr Fundowicz, Bogusław Michałowski, Mariusz Radzimierski, Wydawnictwo WSiP

Obsesja liczb pierwszych Bernhard Riemann i największy nierozwiązany problem w matematyce, John Derbyshire, Wydawnictwo NAKOM

Autobusy z Sanoka 1950-2013, Marek Kuc, Wydawnictwo WKiŁ

Kalistenika Siła i sprawność Trening z ciężarem własnego ciała, Ashley Kalym, Wydawnictwo GALAKTYKA

Sztuka aranżacji wnętrz, Holly Becker, Joanna Copestick, Wydawnictwo Muza

Prawa sukcesu według Napoleona Hilla Zasady potęgi osobistej, Napoleon Hill, Wydawnictwo Onepress

Wybrane metody badania materiałów Badanie metali i stopów, Wiktor Kubiński, Wydawnictwo Naukowe PWN

Second Life Przewodnik gracza, Michael Rymaszewski, Wagner James Au, Mark Wallace, Catherine Winters, Wydawnictwo Helion

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami