Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Grafika komputerowa » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II

Wprowadzenie do Arduino Platforma prototypowania elektronicznego open source Wydanie II

58.80zł
49.98zł
Code with me. Zostań game developerem 69.00zł 51.75zł
Code with me. Zostań game developerem

Tytuł: Code with me. Zostań game developerem
Autor: Krzysztof Pianta
ISBN: 978-83-283-4998-8
Ilość stron: 352
Data wydania: 03/2020
Oprawa: Miękka
Format: 168x237
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł


Projektuj, programuj, promuj! Zostań twórcą gier komputerowych!

Nie zaglądaj tu, nie warto! Stracisz tylko czas, na sto procent nie dowiesz się niczego ciekawego, znudzisz się i będziesz rozczarowany, bo... z pewnością nie chcesz dołączyć do prawdziwej elity programistów, zdobyć poszukiwanych na rynku umiejętności, nauczyć się czegoś naprawdę ekscytującego ani uzyskać wpływu na jedną z najdynamiczniej rozwijających się gałęzi przemysłu komputerowego, prawda?

Jeśli jednak mocno pragniesz zostać twórcą gier komputerowych, dobrze trafiłeś! Ta książka powstała właśnie z myślą o tych, którzy chcą rozpocząć karierę profesjonalnego game developera. Bezboleśnie wprowadzi Cię w zagadnienia związane z tworzeniem gier sieciowych 2D w językach: HTML5, PHP i MySQL. Nauczysz się projektować oprogramowanie, dbać o jakość rozwiązania, opracowywać niezbędne materiały graficzne i dźwiękowe, a nawet promować i sprzedawać swoje dzieło.

• Niszczenie terenu jak w grach Worms i Soldat
• Scrollowanie obrazu (kamera 2D)
• Pseudooświetlenie (2D lighting)
• Manipulowanie pikselami (getImageData) i proste efekty, na przykład blur (rozmycie)
• Różne typy kolizji, perfekcyjna kolizja (pixel perfect collision)
• System cząsteczek (efekty 2D): efekt gwiezdny (starfield effect), deszcz, śnieg, deszcz 3D, mgła lub dym
• NW.js (node-webkit)
• Rysowanie prostych kształtów, obrazków i sprite'ów
• Własny loader plików
• Grawitacja
• Menu obsługiwane za pomocą klawiatury lub myszy

Zrób pierwszy krok na drodze do profesjonalnej kariery.

Code with me. Zostań game developerem
Tytuł książki: "Code with me. Zostań game developerem"
Autor: Krzysztof Pianta
Wydawnictwo: Helion
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Code with me. Zostań game developerem”, kupili także:

Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion

Timer 555 w przykładach, Krzysztof Górski, Wydawnictwo BTC

WordPress Praktyczne projekty, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Rachunek różniczkowy i całkowy Tom 3, Grigorij M. Fichtenholz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Adobe Premiere Pro CC. Oficjalny podręcznik, Maxim Jago, Wydawnictwo Helion

Obsługa komputera z Windows XP (i Vista) Samouczek dla dinozaurów Wydanie 5, Praca zbiorowa, Wydawnictwo HELP

Egzamin 70-412: Konfigurowanie zaawansowanych usług Windows Server 2012 R2, J. C. Mackin, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press

Windows Server 2008 Infrastruktura klucza publicznego (PKI), Andrzej Szeląg, Wydawnictwo Helion

Adobe Premiere Elements domowe studio wideo, Piotr Zakrzewski, Wydawnictwo Helion

sobota, 03 czerwca 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami