Tytuł: | Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? | Autor: | Przemysław Radziszewski | ISBN: | 978-83-7561-613-2 | Ilość stron: | 220 | Data wydania: | 05/2016 | Oprawa: | Miękka | Format: | 165x235mm | Wydawnictwo: | Poltext | Cena: | 39.90zł |
Ogromne możliwości technologii komputerowych zrewolucjonizowały zarządzanie. Stworzyły też wielkie nadzieje, które nie zawsze się spełniły.
Jedną z tych niespełnionych nadziei jest Business Intelligence. Śledząc historyczny rozwój BI oraz odwołując się do swoich doświadczeń praktycznych, autor dowodzi, że głównym powodem niespełnionych oczekiwań związanych z BI nie są komputery, ale człowiek, a konkretnie menedżer czy analityk biznesowy.
Żaden komputer (przynajmniej na razie) nie zastąpi menedżera ani analityka w przemyślanym projektowaniu procesów biznesowych oraz systemów raportowania o ich efektywności. Autor nie tylko pokazuje słabości obecnie stosowanych rozwiązań, ale także proponuje konkretne techniki i metody bardziej efektywnego wykorzystania BI w praktyce. Książka zainteresuje szerokie grono menedżerów oraz analityków niezależnie od branży w której pracują.
Business Intelligence Moda, wybawienie czy problem dla firm? --- Pozycja niedostępna.---
|