Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Blender Podstawy modelowania 39.00zł
Blender Podstawy modelowania

Autor: Bogdan Bociek

ISBN: 978-83-246-0630-6

Ilość stron: 312

Data wydania: 06/2007

Zawiera CD

Blender to jeden z najpopularniejszych programów do tworzenia modeli trójwymiarowych. Udostępnia zaawansowane funkcje w zakresie modelowania i animacji 3D, rozbudowany zestaw efektów specjalnych, narzędzia do renderowania oraz silnik graficzny do tworzenia gier.

Program ten ma oryginalny, wygodny interfejs użytkownika, a także umożliwia eksportowanie przygotowanych obiektów do formatów używanych w innych pakietach, takich jak 3ds czy Maya. Co ciekawe, Blender jest całkowicie bezpłatny, dlatego często używa się go do przygotowywania reklam telewizyjnych, a nawet gier komputerowych.

Książka "Blender. Podstawy modelowania" to przystępne wprowadzenie do modelowania obiektów trójwymiarowych. Tworząc krok po kroku kompletny model ludzkiej głowy, poznasz najważniejsze funkcje Blendera oraz nauczysz się z nich korzystać. Dowiesz się również, jak przygotować program do pracy, wykonywać podstawowe operacje na obiektach i siatkach oraz tworzyć tekstury i nakładać je na modele.

Na płycie dołączonej do książki znajdują się nie tylko przykładowe modele, ale także pakiety instalacyjne programów Blender i GIMP, dzięki czemu będziesz mógł od razu rozpocząć naukę.

Rozdziały:

Rozdział 1. Wprowadzenie (9)

 

Rozdział 2. Zapoznajemy się z Blenderem (13)

 

 

Rozdział 3. Powieka (35)

 

 

Rozdział 4. Policzek i nos (55)

 

 

Rozdział 5. Poprawianie urody (81)

 

 

Rozdział 6. Twarz (105)

 

 

Rozdział 7. Głowa (127)

 

 

Rozdział 8. Poprawki modelu (157)

 

 

Rozdział 9. Modelowanie ucha (171)

 

 

Rozdział 10. Oko i jego tekstury (207)

 

 

Rozdział 11. Włosy (227)

 

 

Rozdział 12. Tekstury i prace wykończeniowe (271)

 

Blender Podstawy modelowania
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Podstawy modelowania”, kupili także:

Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo Helion

Unity i Blender. Praktyczne tworzenie gier, Alan Thorn, Wydawnictwo Helion

Wprowadzenie do algorytmów, Thomas H. Cormen, Charles E. Leiserson, Ronald Rivest, Clifford Stein, Wydawnictwo Naukowe PWN

Inżynieria oprogramowania PWN, Krzysztof Sacha, Wydawnictwo Naukowe PWN

Kombinatoryka dla programistów wydanie III, Witold Lipski, Wydawnictwo WNT

SQL Rusz głową (Head first), Lynn Beighley, Wydawnictwo Helion

środa, 28 lutego 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami