Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programowanie gier » Blender » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
  Blender
  Grafika komputerowa
  Gry programowanie
  OpenGL
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Blender Mistrzowskie animacje 3D 79.00zł
Blender Mistrzowskie animacje 3D

Autor: Tony Mullen

ISBN: 978-83-246-2558-1

Ilość stron: 496

Data wydania: 04/2010

Zawiera CD

Blenderem jako narzędziem do wizualizacji obiektów architektonicznych czy symulowania zjawisk fizycznych powszechnie posługują się studenci, naukowcy, artyści i graficy. Wciąż jednak drzemie w nim niesamowity, niewykorzystany potencjał.

Jeżeli chcesz poznać jego możliwości i profesjonalnie używać wszystkich, nawet mało znanych narzędzi, by osiągnąć wysoki stopień wtajemniczenia w dziedzinie tworzenia animacji, powinieneś skorzystać właśnie z tej książki! Znajdziesz tu szczegółowe opisy nietypowych funkcji Blendera oraz informacje na temat metod efektywnej pracy z programem.

Książka "Blender. Mistrzowskie animacje 3D" poprowadzi Cię krok po kroku przez zaawansowane techniki modelowania, teksturowania, pisania skryptów i generowania efektów specjalnych za pomocą mistrzowskich narzędzi Blendera.

Dowiesz się między innymi, jak profesjonalnie przygotować sceny do silnika gier i jak w tym środowisku używać Pythona. Podczas lektury poznasz także tajniki rzeźbienia, komponowania i edycji wideo. Korzystając z zawartych tu wskazówek, osiągniesz nieprzeciętne efekty w tworzeniu trójwymiarowych animacji!

  • Ustawianie opcji Blendera
  • Usprawnianie metod pracy
  • Manipulowanie obiektami
  • Modelowanie w wielopoziomowej rozdzielczości
  • Funkcja Retopo
  • Tekstury i ich mapowanie
  • Animowanie maski elementów niepożądanych
  • Środowisko programistyczne Pythona
  • Skrypty Pythona w Blenderze
  • Manipulowanie siatkami, obiektami i krzywymi IPO
  • Przygotowywanie scen dla silnika gier

Rozdziały:

Część I: Zgłębianie Blendera 3D (21)
1. Konfigurowanie środowiska pracy (23)
2. Rzeźbienie i tworzenie nowej topologii obiektu (53)
3. Zwiększanie realizmu scen za pomocą odpowiednich tekstur i materiałów (97)
4. Komponowanie wideoklipów przy użyciu węzłów (135)
5. Edytor wideo (VSE) (175)

Część II: Zgłębianie Pythona (209)
6. Python dla niecierpliwych (211)
7. Skrypty Pythona w Blenderze (233)
8. Wąż o wielu głowach, czyli inne zastosowania Pythona w Blenderze (261)

Część III: Zgłębianie blenderowego silnika gier (293)
9. Przygotowywanie scen dla silnika gier (295)
10. Uruchamianie silnika gier (339)
11. Łączenie potęgi Pythona z możliwościami silnika gier (373)

Dodatki (399)
A: Rozwiązania (401)
B: Hierarchie modułów i klas pythonowego API Blendera (415)
C: Ewolucja interfejsu użytkownika programu Blender (421)
D: Informacje o płycie dołączonej do książki (447)

Blender Mistrzowskie animacje 3D
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Blender Mistrzowskie animacje 3D”, kupili także:

Blender Architektura i projektowanie. Wydanie II, Piotr Chlipalski, Wydawnictwo Helion

Blender Praktyczny przewodnik po modelowaniu, rzeźbieniu i renderowaniu, Ben Simonds, Wydawnictwo Helion

Rozpoznawanie obrazów, Witold Malina, Maciej Smiatacz, Wydawnictwo EXIT

Metody klasyfikacji obiektów w wizji komputerowej Wydanie 2, Katarzyna Stąpor, Wydawnictwo Naukowe PWN

Modelowanie wnętrz w 3D z wykorzystaniem bezpłatnych narzędzi, Joanna Pasek, Wydawnictwo Helion

Blender Podstawy modelowania, Bogdan Bociek, Wydawnictwo Helion

wtorek, 03 grudnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami