Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

Uszkodzenia i diagnostyka obiektów mostowych

57.75zł
49.09zł
E-biznes relacje z klientem 37.00zł
E-biznes relacje z klientem

Autor: Patrycja Kierzkowska

ISBN: 978-83-246-1116-4

Ilość stron: 208

Data wydania: 12/2007

Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

Rozdziały:

1. Rozgrzewka (13)

2. Zapis na newsletter (33)

3. Potwierdzenie zapisu (63)

4. Powitanie (69)

5. Jak pisać dobre newslettery? (75)

6. Raportowanie (103)

7. Inne wykorzystanie autoresponderów (109)

8. Wypisanie z newslettera (123)

9. Blog, newslettery - a może dwa w jednym? (131)

10. Dział kontaktowy w firmie (141)

11. Odpisywanie na e-maile (159)

12. Inne formy obsługi klienta w e-biznesie (173)

13. Czy to się opłaca? (183)

Dodatek: (195)

  • Książki (195)
  • Książki elektroniczne (e-booki) (195)
  • Strony WWW (196)
E-biznes relacje z klientem
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „E-biznes relacje z klientem”, kupili także:
<b>Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3</b>, <font color="navy">Joanna Wrycza-Bekier</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3, Joanna Wrycza-Bekier, Wydawnictwo Onepress

Feynmana wykłady z fizyki Rozwiązania zadań Wydanie 2, Richard P. Feynman, Wydawnictwo Naukowe PWN

Instrukcja stosowania kas rejestrujących z wzorcową dokumentacją i nowymi ewidencjami + CD, Grzegorz Tomala, Wydawnictwo ODDK

Kontrola zarządcza i zarządzanie ryzykiem dla działów księgowości w jednostkach samorządowych + CD, Elżbieta Garczarek, Wydawnictwo C.H. BECK

Wytrzymałość materiałów z elementami ujęcia komputerowego Wydanie II, Roman Bąk, Tadeusz Burczyński, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Technika chłodnicza Wydanie II</b>, <font color="navy">Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Technika chłodnicza Wydanie II, Dariusz Butrymowicz, Piotr Baj, Kamil Śmierciew, Wydawnictwo Naukowe PWN

Programowanie dla najmłodszych. W ruchu, z tabletem, przez zabawę, Urszula Wiejak, Wydawnictwo Helion

Adobe Flash CS3/CS3 PL Professional Biblia, Robert Reinhardt, Snow Dowd, Wydawnictwo Helion
<b>Excel 2021 i Microsoft 365: VBA i makra</b>, <font color="navy">Bill Jelen,  Tracy Syrstad</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Excel 2021 i Microsoft 365: VBA i makra, Bill Jelen, Tracy Syrstad, Wydawnictwo Promise

niedziela, 24 września 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami