Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
System pomiaru drgań mechanicznych

System pomiaru drgań mechanicznych

39.00zł
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III 69.00zł 51.75zł
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III

Tytuł: Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Tytuł oryginalny The Sales Bible, New Edition: The Ultimate Sales Resource
Autor: Jeffrey Gitomer
ISBN: 978-83-283-1266-1
Ilość stron: 352
Data wydania: 03/2016
Oprawa: Twarda
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł


Sprzedawaj tak, by ludzie lubili od Ciebie kupować!

• Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem
• Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w najtrudniejszych sytuacjach
• Niech żyje Król Klient Wielki, czyli kto i co naprawdę liczy się w procesie sprzedaży

Jeffrey Gitomer jest jedną z tych zadziwiających osób, którym udało się wejść na szczyt bez stosowania różnych brudnych sztuczek. Od lat tłumaczy, że klient w oczach sprzedawcy powinien być najcenniejszym, najbardziej godnym szacunku partnerem, a nie frajerem do oskubania. Że klienta należy posłuchać i pomóc mu wybrać to, czego naprawdę potrzebuje, a nie to, co ciśnie w kąt tuż po dokonaniu transakcji. Że klient potraktowany z pełną szczerością i zaangażowaniem wróci do swojego ulubionego sprzedawcy i nawiąże z nim długoterminowe relacje ku obopólnej satysfakcji.

Sprawdzone podejście handlowe Jeffreya okazuje się jeszcze skuteczniejsze w relacjach z dzisiejszym klientem. Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.

• 10,5 przykazania sprzedaży
• 12,5 wartości dobrego sprzedawcy
• Olśniewanie klienta
• Dobra prezentacja
• Wątpliwości, zamknięcie i kolejne podejścia
• Głoszenie nowiny
• Nawiązywanie kontaktów
• Prorocy i zyski
• W górę, dochodzie!

Przekuwaj kontakty w relacje, a relacje w polecenia — i sprzedawaj ludziom to, o czym marzą!

Jeffrey Gitomer – światowy autorytet w sprawach sprzedaży i budowania lojalności klientów. Organizuje publiczne i zamknięte seminaria, prowadzi roczne konferencje sprzedaży oraz szkolenia z zakresu sprzedaży, zaufania, lojalności klientów i rozwoju osobistego. Pisuje felietony czytane przez ponad 4 milionów czytelników i wydaje popularne czasopismo internetowe. W 2008 roku trafił do Speaker Hall of Fame prowadzonej przez National Speaker Association.

Spis treści:

Praktyczne porady sprzedażowe, z którymi możesz zapoznawać się na co dzień i bezzwłocznie stosować je w praktyce.

Przeczytaj tę książkę od deski do deski. Otwórz ją w dowolnym miejscu i ucz się tego, czego w danej chwili potrzebujesz. Natychmiast zastosuj zdobyte informacje.

10,5 przykazania skutecznej sprzedaży Jeffreya Gitomera (17)

12,5 wartości zawodowego sprzedawcy (40)

CZĘŚĆ 1. REGUŁY, SEKRETY, DOBRA ZABAWA (43)

  • 1.1. Księga stworzenia (43)
    • Co nowego można znaleźć w książce sprzed dwudziestu lat? (44)
    • "Niestety, nie ma takiej możliwości" (45)
    • No dobrze, więc co będziesz z tego miał? (48)
    • 8,5 sposobu, jak najlepiej wykorzystać tę książkę (50)
    • Dawne metody sprzedaży już się nie liczą... czy coś w tym rodzaju (53)
    • Samoprzylepne karteczki Twoim kluczem do sukcesu (56)
  • 1.2. Księga reguł (59)
    • 39,5 sposobu na sukces w sprzedaży (60)
    • DHD (66)
  • 1.3. Księga sekretów (69)
    • Dlaczego handlowcom nie zawsze się udaje? (70)
    • Nie jesteś urodzonym handlowcem - naucz się zarabiać! (73)
    • Co jest nie tak z tą transakcją? Problemem jesteś Ty! (75)
    • Łącznik między pozytywnym a negatywnym (78)
    • Jak klient (naprawdę) chce być traktowany (81)
    • Jak (tak naprawdę) chce być traktowany handlowiec (84)
    • Jak znaleźć czuły punkt klienta? (87)
  • 1.4. Księga wielkich sekretów (91)
    • Najlepsze transakcje robi się z przyjaciółmi (92)
    • Twój obecny klient jest Twoim najlepszym przyszłym klientem (95)
    • Poniedziałek - najlepszy dzień na zamykanie transakcji (98)
    • Życiowe kredo (100)
  • 1.5. Księga humoru (103)
    • Nie macie pojęcia, co mi się przytrafiło po drodze! (104)

CZĘŚĆ 2. JAK OLŚNIĆ KLIENTA (107)

  • 2.1. Księga zachwytów (107)
    • Efekt WOW pomoże Ci zrobić dobry interes (108)
    • Czy korzystasz z efektu WOW? (112)
    • Pamięta mnie pan? Jestem handlowcem. Jak wszyscy inni (116)
  • 2.2. Księga pytań (119)
    • Sprzedawać czy nie sprzedawać? Oto jest (MOCne) pytanie (120)
    • Czy potrafisz przeprowadzić transakcję w pięciu pytaniach? (123)
  • 2.3. Księga Mocy (127)
    • Jesteś teraz w mojej MOCy (128)

CZĘŚĆ 3. POZWÓLCIE, ŻE SIĘ PRZEDSTAWIĘ (131)

  • 3.1. Księga autoprezentacji (131)
    • Przepis na trzydziestosekundową autoreklamę (132)
    • Jak zaprezentować się w 30 sekund? (135)
    • Jak najlepiej wykorzystać zdobyte referencje? (137)
  • 3.2. Księga ofert (141)
    • "Akwizytorom wstęp wzbroniony" - ulubiony napis handlowców (142)
    • Jak dotrzeć do odpowiedniej osoby decyzyjnej i przedstawić jej ofertę? (144)
    • Rozpoczęcie jest tak samo ważne jak zakończenie (148)
    • Składanie oferty to dobra zabawa. Jeśli sam w to wierzysz (150)
    • Etapy składania oferty (153)

CZĘŚĆ 4. JAK ZROBIĆ DOBRĄ PREZENTACJĘ (157)

  • 4.1. Księga prezentacji (157)
    • Jak ułatwić sobie sprzedaż? Trzeba nawiązać dobry kontakt z klientem (158)
    • 12,5 sposobu na przekonanie klienta do kupna (161)
    • Gdzie i kiedy rodzi się zaufanie klienta do sprzedającego? (164)
    • Słowa i zwroty, których należy unikać za wszelką cenę (167)
    • Fizyczne zaangażowanie klienta = sprzedaż (169)
    • Głupota prezentacyjna. Nie robisz tego, prawda? (172)

CZĘŚĆ 5. WĄTPLIWOŚCI, ZAMKNIĘCIE I KOLEJNE PODEJŚCIA (175)

  • 5.1. Księga wątpliwości (175)
    • Wątpliwości - wystąp! (176)
    • Przeszkody w praktyce. Praktyczne rozwiązania (179)
    • Przewidywanie wątpliwości (183)
    • Sprzedaż zaczyna się wtedy, kiedy klient zaczyna wątpić (186)
  • 5.2. Księga zamknięcia (201)
    • Pierwsze 19,5 oznaki gotowości klienta do kupna (202)
    • Odpowiadając na pytania klienta, unikaj odpowiedzi "Tak" lub "Nie" (205)
    • Jak zadawać pytanie zamykające? (207)
    • Sprzedaż na pieska (209)
    • Niech piesek goni Ciebie (211)
    • Najpierw zjedz deser! (213)
    • Najlepsze zamknięcie transakcji wcale nie jest zamknięciem! (215)
  • 5.3. Księga wytrwałości (219)
    • Narzędzia sprzedaży odgrywają ważną rolę w procesie rozwijania kontaktów z klientem (220)
    • Człowieku, jesteś handlowcem od dziecka! (222)
    • Och, nie... Tylko nie automatyczna sekretarka! (224)
    • "Zostaw wiadomość po sygnale, na pewno do ciebie oddzwonię". Na pewno... (226)
    • Nie możesz się umówić na spotkanie? (229)

CZĘŚĆ 6. PRZECIWNOŚCI I PRZECIWNICY (231)

  • 6.1. Księga lamentów i biadolenia (231)
    • Gdy zła sprzedaż przytrafia się dobrym ludziom (232)
    • 18,5 cechy nieudanej kariery sprzedawcy (235)
  • 6.2. Księga konkurencji (239)
    • Tańczysz z konkurencją? Nie pomyl kroków! (240)

CZĘŚĆ 7. NIECH ŻYJE KRÓL KLIENT WIELKI (243)

  • 7.1. Księga obsługi klienta (243)
    • Tajemnica świetnej obsługi klienta (244)
    • Doskonała obsługa klienta to potężne narzędzie sprzedaży (246)
    • Reklamacje rodzą sprzedaż... jeśli dobrze na nie zareagujesz (249)

CZĘŚĆ 8. GŁOSZENIE NOWINY (253)

  • 8.1. Księga komunikacji (253)
    • Cotygodniowe spotkania działu sprzedaży miejscem generowania nowych transakcji (254)
    • Oferta zadziała, jeżeli tylko ją napiszesz (257)
    • Chcesz sfinalizować więcej transakcji? Uważniej słuchaj! (260)
    • Nauka słuchania w dwóch słowach: zamknij się! (264)
    • Istnieje 100 mld różnych typów nabywców. Przekonaj się sam (268)
  • 8.2. Księga targów (273)
    • 35,5 zasady sukcesu na targach (274)

CZĘŚĆ 9. NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW (279)

  • 9.1. Księga nawiązywania kontaktów (279)
    • Nawiązywanie kontaktów - sztuka poznawania właściwych osób (280)
    • ABC nawiązywania kontaktów - jak rozpracować uczestników spotkania (283)
    • DEF nawiązywania kontaktów - czerpać korzyści ze spotkania (286)
    • Tworzenie więzi przy nawiązywaniu kontaktów (289)
    • Gra w kontakty (293)

CZĘŚĆ 10. PROROCY I ZYSKI (295)

  • 10.1. Księga trendów (295)
    • Nowy gatunek handlowca - niehandlowiec (296)
    • Co ma z tym wspólnego Bob Salvin? Wiele! (299)

CZĘŚĆ 11. W GÓRĘ, DOCHODZIE! (307)

  • 11.1. Księga liczb (307)
    • Źródło sukcesu (308)

CZĘŚĆ 12. MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE (315)

  • 12.1. Księga mediów społecznościowych i społecznościowej sprzedaży (315)
    • Ewolucja powabu mediów społecznościowych prowadząca do skutecznej sprzedaży (316)
    • Sprzedaż w mediach społecznościowych. W każdym razie coś w tym stylu (320)
    • Co robisz każdego dnia w celu przyciągania innych i budowania marki? (323)
    • LinkedIn świetnie się sprawdza w biznesie, o ile używa się go z głową (326)

CZĘŚĆ 13. ROZGRZESZENIE (331)

  • 13.1. Księga wyjścia (331)
    • Ojcowie nieświadomie uczą nas, jak osiągnąć sukces w sprzedaży (332)
    • Zaangażuj się! (334)
    • Posłowie... Kiedy dorosnę (339)
    • Klucz do przyszłości kryje się w Twojej teraźniejszości i przeszłości (343)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 51,75zł

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III
Tytuł książki: "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III"
Autor: Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie III”, kupili także:

Skuteczny coaching Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze, Katarzyna Kowalska, Wydawnictwo Onepress
<b>Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii Wydanie V</b>, <font color="navy">Jerzy Dzik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Dzieje życia na Ziemi Wprowadzenie do paleobiologii Wydanie V, Jerzy Dzik, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ali Cremer U-333, Fritz Brustat-Naval, Wydawnictwo Finna

Wyrażenia regularne, Jeffrey E. F. Friedl, Wydawnictwo Helion

3ds Max 2010 Biblia, Kelly L. Murdock, Wydawnictwo Helion

Zarys geotechniki Wydanie 10, Zenon Wiłun, Wydawnictwo WKiŁ

AutoCAD 2018 PL. Pierwsze kroki, Andrzej Pikoń, Wydawnictwo Helion

Uzależnienie od pornografii Małżeńskie problemy spod łóżka, Rory C. Reid, Dan Gray, Wydawnictwo Sensus

Bitcoin Złoto XXI wieku, Karol Kopańko,Mateusz Kozłowski, Wydawnictwo Helion

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami