Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

Neandertalczyk Odkryty na nowo. Współczesna nauka pisze nową historię neandertalczyków

55.00zł
46.75zł
Biblia content marketingu 49.90zł 37.43zł
Biblia content marketingu

Tytuł: Biblia content marketingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 9788328396616
Ilość stron: 216
Data wydania: 01/2023
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe.

Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści.

Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Biblia content marketingu
Tytuł książki: "Biblia content marketingu"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Biblia content marketingu”, kupili także:

PHP, MySQL i JavaScript. Wprowadzenie. Wydanie V, Robin Nixon, Wydawnictwo Helion

Barszcz ukraiński, Piotr Pogorzelski, Wydawnictwo Editio

Jednominutowy Negocjator Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów, Don Hutson , George Lucas , Ken Blanchard, Wydawnictwo MT Biznes
<b>Sterowanie procesami ciągłymi Wykorzystanie LabVIEWTM w praktyce</b>, <font color="navy">Adam Słota</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Sterowanie procesami ciągłymi Wykorzystanie LabVIEWTM w praktyce, Adam Słota, Wydawnictwo Naukowe PWN

Elementy organizacji Zasoby i zadania, Tadeusz Krupa, Wydawnictwo WNT
<b>Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie III</b>, <font color="navy">Brian Ward</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak działa Linux. Podręcznik administratora. Wydanie III, Brian Ward, Wydawnictwo Helion

100 sposobów motywowania innych, Steve Chandler, Scott Richardson, Wydawnictwo Emka
<b>Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku</b>, <font color="navy">Joan Lambert</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Promise</font>
Excel 2021 i Microsoft 365 Krok po kroku, Joan Lambert, Wydawnictwo Promise

Zasady audytu wewnętrznego w sektorze finansów publicznych, Teresa Kiziukiewicz, Wydawnictwo Difin

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami