Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
Progresywne aplikacje webowe Potęga aplikacji w przeglądarce

Progresywne aplikacje webowe Potęga aplikacji w przeglądarce

69.90zł
55.92zł
Biblia content marketingu 49.90zł 37.43zł
Biblia content marketingu

Tytuł: Biblia content marketingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 9788328396616
Ilość stron: 216
Data wydania: 01/2023
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe.

Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści.

Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Biblia content marketingu
Tytuł książki: "Biblia content marketingu"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Biblia content marketingu”, kupili także:

Pracuj mniej i lepiej! Odkryj i realizuj swój potencjał, Michael Bungay Stanier, Wydawnictwo Onepress
<b>Wszechświat Biografia</b>, <font color="navy">Paul Murdin</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Wszechświat Biografia, Paul Murdin, Wydawnictwo Prószyński

Laboratorium LEGO Mindstorms EV3. Buduj, programuj i eksperymentuj, Daniele Benedettelli, Wydawnictwo Helion

Innumeracy - Matematyczna ignorancja i jej konsekwencje w dobie nowoczesnej technologii, John Allen Paulos, Wydawnictwo CEDEWU

Technika pracy biurowej Część 2 Praca biurowa, Ewa Stefaniak-Piasek, Wydawnictwo WSiP

Nawracające infekcje Jak wspomagać układ odpornościowy, Mirosława Gałęcka, Wydawnictwo GALAKTYKA

Java tworzenie aplikacji sieciowych za pomocą Springa Hibernate i Eclipse, Anil Hemrajani, Wydawnictwo Helion

Algorytmy Data Science. Siedmiodniowy przewodnik. Wydanie II, David Natingga, Wydawnictwo Helion
<b>Reakcje Prywatne życie atomów</b>, <font color="navy">Peter Atkins</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Reakcje Prywatne życie atomów, Peter Atkins, Wydawnictwo Naukowe PWN

wtorek, 18 czerwca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami