Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

Mikrokontrolery STM32 dla początkujących

79.00zł
Biblia content marketingu 49.90zł 37.43zł
Biblia content marketingu

Tytuł: Biblia content marketingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 9788328396616
Ilość stron: 216
Data wydania: 01/2023
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe.

Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści.

Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 37,43zł

Biblia content marketingu
Tytuł książki: "Biblia content marketingu"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Biblia content marketingu”, kupili także:

Twój drugi mózg Komunikacja umysł - jelita, Emeran Mayer, Wydawnictwo Feeria

Logistyka dystrybucji, Praca zbiorowa pod red. J. Nowakowskiej- Grunt i M. Starostki-Patyk, Wydawnictwo WKiŁ

Małe przedsiębiorstwo Rejestracja podatki ewidencja sprawozdawczość ze zbiorem zadań i dokumentacją + CD Wydanie 2, Teresa Martyniuk, Wydawnictwo ODDK

Trening umysłu dla bystrzaków, Tracy Packiam Alloway, Wydawnictwo Onepress

Mikrokontrolery 8051 w praktyce, Tomasz Starecki, Wydawnictwo BTC

Księga związków, podrywu i seksu dla kobiet, Krzysztof Król, Jan Gajos, Wydawnictwo Sensus

Rozwój oprogramowania w praktyce Projektowy przewodnik po podstawach w języku Java, Urma Raoul-Gabriel, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wstawaj i walcz. Sprawdzone strategie, techniki i nawyki produktywności ludzi sukcesu, Daymond John, Daniel Paisner, Wydawnictwo Onepress
<b>Upstream. Rozwiązuj problemy, nim się pojawią</b>, <font color="navy">Dan Heath</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Upstream. Rozwiązuj problemy, nim się pojawią, Dan Heath, Wydawnictwo Sensus

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami