Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy projektowania budowli mostowych

Podstawy projektowania budowli mostowych

57.75zł
49.09zł
Biblia content marketingu 49.90zł 37.43zł
Biblia content marketingu

Tytuł: Biblia content marketingu
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
ISBN: 9788328396616
Ilość stron: 216
Data wydania: 01/2023
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł


Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL

Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe.

Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć.

Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści.

Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.

Biblia content marketingu
Tytuł książki: "Biblia content marketingu"
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.90zł 37.43zł
Klienci, którzy kupili „Biblia content marketingu”, kupili także:

Mantra ciszy. 7 reguł duchowej ścieżki, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus

Bootstrap. Praktyczne projekty, Michał Kortas, Wydawnictwo Helion

Pan Wyposażony, Lauren Blakely, Wydawnictwo Editio

Tradycyjne karate kyokushin Wydanie 2, Piotr Szeligowski, Wydawnictwo JK

Warunki techniczne i usytuowanie budynków Zagadnienia administracyjnoprawne, Mikołaj Bojarski, Wydawnictwo LexisNexis

Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. Wydanie II, Ewa Zaremba, Wydawnictwo Sensus

C++ zaawansowane programowanie, Nicholas A. Solter, Scott J. Kleper, Wydawnictwo Helion

Large-Scale Scrum. Zwinne zarządzanie dużym projektem z LeSS, Craig Larman, Bas Vodde, Wydawnictwo Helion

Więcej niż bodybuilding 2 Najważniejsze pytania o ćwiczenia na grupy mięśni, Pavel Tsatsouline, Wydawnictwo JK

wtorek, 30 maja 2023   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami