Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Podstawy teorii obwodów Tom 2

Podstawy teorii obwodów Tom 2

69.00zł
Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier 69.00zł
Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł: Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł oryginalny Scratch 3 Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games
Autor: Al Sweigart
ISBN: 9788301218737
Ilość stron: 212
Data wydania: 09/2021
Oprawa: Miękka
Format: 16.7x22.6cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci.

Korzystają z niego miliony osób na całym świecie.

Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne bloki, dzięki czemu nawet najmłodsi adepci sztuki programowania szybko się w nim odnajdą.

Książka Bawimy się, programując w Scratchu 3 uczy programowania poprzez zabawę – tworzenie prostych gier, takich jak W labiryncie, Koszykówka, Łowca asteroid czy gra platformowa w stylu SuperMario Bros. Nowe wydanie uwzględnia aktualną wersję Scratcha, wzbogaconą o nowe funkcje i odnowiony interfejs.

Program został tak opracowany, aby można było korzystać z niego zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki temu Twoje dziecko może uczyć się programowania na przerwie w szkole czy w trakcie podróży. Książka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 10. roku życia.

Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł książki: "Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier"
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier”, kupili także:
<b>Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!</b>, <font color="navy">Max Wainewright</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Scratch 3 dla najmłodszych. Kodowanie jest jak granie!, Max Wainewright, Wydawnictwo Helion

Prawa i obowiązki przedsiębiorców w ochronie środowiska Zarys encyklopedyczny, Piotr Korzeniowski, Wydawnictwo Difin

Dyfuzyjny ruch masy Inżynieria procesowa, Roman Zarzycki, Wydawnictwo Naukowe PWN

Forex w praktyce Vademecum inwestora walutowego Wydanie III zaktualizowane, Krzysztof Kochan, Wydawnictwo Onepress

Statystyka z programem Statistica, Małgorzata Rabiej, Wydawnictwo Helion

Mały szachista. Wspólna nauka to dobra zabawa. Wydanie II rozszerzone, Wiktor Lech, Wydawnictwo Septem

Marketing społecznościowy Tajniki skutecznej promocji w social media, Arkadiusz Podlaski, Wydawnictwo Helion

Arystokraci i rzemieślnicy. Synergia stylów badawczych, Łukasz Afeltowicz, Radosław Sojak, Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe UMK

Zabawa w programowanie. Język C dla nastolatków, Michał Wiszniewski, Wydawnictwo Helion

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami