Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 BTC
Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

Zasilacze urządzeń elektronicznych Przewodnik dla początkujących

79.00zł
Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier 69.00zł
Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier

Tytuł: Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł oryginalny Scratch 3 Programming Playground: Learn to Program by Making Cool Games
Autor: Al Sweigart
ISBN: 9788301218737
Ilość stron: 212
Data wydania: 09/2021
Oprawa: Miękka
Format: 16.7x22.6cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Scratch to najpopularniejszy język programowania dla dzieci.

Korzystają z niego miliony osób na całym świecie.

Jest łatwy w obsłudze, wystarczy przeciągać i upuszczać poszczególne bloki, dzięki czemu nawet najmłodsi adepci sztuki programowania szybko się w nim odnajdą.

Książka Bawimy się, programując w Scratchu 3 uczy programowania poprzez zabawę – tworzenie prostych gier, takich jak W labiryncie, Koszykówka, Łowca asteroid czy gra platformowa w stylu SuperMario Bros. Nowe wydanie uwzględnia aktualną wersję Scratcha, wzbogaconą o nowe funkcje i odnowiony interfejs.

Program został tak opracowany, aby można było korzystać z niego zarówno na smartfonach, jak i tabletach, dzięki temu Twoje dziecko może uczyć się programowania na przerwie w szkole czy w trakcie podróży. Książka jest przeznaczona dla dzieci powyżej 10. roku życia.

Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier
Tytuł książki: "Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier"
Autor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Bawimy się programując w Scratchu 3 Nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier”, kupili także:

Każdemu jego Everest, Mirosław Falco Dąsal, Wydawnictwo Bezdroża

Jak prawidłowo rozliczyć projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka?, Maria Lech, Dominika Wszołek-Lech, Wydawnictwo ODDK

Postępy w regulacji optymalnoczasowej w czasie rzeczywistym, Andrzej Turnau, Wydawnictwo EXIT

Rachunkowość przedsiębiorstw Zbiór zadań Wydanie 7, Teresa Bartel, Jolanta Chałupczak, Ewa Potulska, Katarzyna Stec, Wydawnictwo ODDK

Konsolidacja sprawozdań finansowych według MSSF, Anna Gierusz, Maciej Gierusz, Wydawnictwo ODDK

Eat Pretty Jedz i bądź piękna Twój osobisty kalendarz piękna, Jolene Hart, Wydawnictwo Znak

Windows Vista PL księga eksperta, Paul McFedries, Wydawnictwo Helion

Pełne przywództwo, Stewart D. Friedman, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wyrażenia regularne Wprowadzenie, Michael Fitzgerald, Wydawnictwo Helion

wtorek, 23 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami