Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Zarządzanie projektami » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

Tajemnica hieroglifów Champollion, Napoleon i odczytanie Kamienia z Rosetty

35.00zł
28.00zł
Badania jako podstawa projektowania User Experience 89.00zł
Badania jako podstawa projektowania User Experience

Tytuł: Badania jako podstawa projektowania User Experience
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
ISBN: 978-83-01-18315-8
Ilość stron: 500
Data wydania: 09/2015
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł


Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem są intuicyjne, budzące pozytywne emocje i wartościowe produkty.

Autorki, bazując na wieloletnim doświadczeniu w branży startupowej, interaktywnej i IT, pokazują jak włączyć badania w kulturę organizacji, aby tworzyć produkty oparte na wiedzy, a nie przeczuciach.

Książka jest niezbędnym źródłem wiedzy dla menadżerów, badaczy i projektantów. Kierownikom ułatwi poruszanie się w tematyce badawczej, weryfikację rzetelności badaczy, którym zleca prace, pokaże ramy czasowe i wyzwania logistyczne, a także korzyści płynące z badań.

Dla badaczy książka stanowi podręczne kompendium wiedzy, a projektantom dostarcza argumentów przemawiających za tworzeniem produktów w oparciu o realne dane. Książka została napisana zarówno dla entuzjastów, jak i przeciwników badań z użytkownikami. Tym pierwszym uzmysłowi różnorodność metod i ułatwi ich dobór do kontekstu projektu, drugim pokaże praktyczne zastosowanie wniosków z badań.

Autorki przedstawiają 13 głównych metod badawczych, dopełniając je rzadziej spotykanymi wariantami, przykładowymi narzędziami, harmonogramami i dobrymi praktykami.

Każda zaprezentowana metoda badawcza zawiera:
• pigułkę, czyli najważniejsze cechy i elementy składowe danej metody, tak aby można było w minutę zorientować się w jej przeznaczeniu,
• plusy i minusy, ułatwiające szybki dobór metody do danego kontekstu,
• dobre praktyki, czyli wskazówki, na co zwrócić uwagę, jak usprawnić proces i jakich błędów unikać,
• ciekawostki, polemiki i wariacje metod, które mogą zainteresować nawet bardzo doświadczonych badaczy,
• przykład, czyli praktyczne zastosowanie metody w konkretnym projekcie.

Badania jako podstawa projektowania User Experience
Tytuł książki: "Badania jako podstawa projektowania User Experience"
Autor: Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 89.00zł
Klienci, którzy kupili „Badania jako podstawa projektowania User Experience”, kupili także:

Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start, Anna Szajkowska, Wydawnictwo Onepress

Instrumenty zarządzania łańcuchami dostaw, Marek Ciesielski, Wydawnictwo PWE

Fascynująca chemia, Sylvia Feil , Jorg Resak , Kristin Riebe, Wydawnictwo Naukowe PWN

Chmura obliczeniowa. Prawne aspekty zastosowania, Andrzej Krasuski, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Jak poprawić jakość swojego życia. 10 kroków do szczęścia, Dale Carnegie, Wydawnictwo Sensus

Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian, Neal Ford, Rebecca Parsons, Patrick Kua, Wydawnictwo Helion

Narzędzia Google dla e-commerce. Wydanie II poszerzone, Krzysztof Marzec, Wydawnictwo Helion
<b>SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność</b>, <font color="navy">Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
SEXY ZACZYNA SIĘ W GŁOWIE. Samoakceptacja, samoświadomość, seksualność, Karolina Cwalina-Stępniak, Paulina Klepacz, Wydawnictwo Sensus

Własna firma Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej, Iwona Bogaczyk, Bogusław Krupski, Hanna Lubińska, Andrzej Wieczorek, Wydawnictwo Forum

sobota, 20 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami