Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Kompetencje osobiste » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 APN Promise
PowerShell 7 dla Profesjonalistów IT

PowerShell 7 dla Profesjonalistów IT

98.70zł
78.96zł
10 przykazań propagandy 39.00zł 29.25zł
10 przykazań propagandy

Tytuł: 10 przykazań propagandy
Autor: Brian Anse Patrick
ISBN: 978-83-246-9558-4
Ilość stron: 232
Data wydania: 02/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł


To jest permanentna agitacja!

Propaganda nie jest dziełem szatana ani czarną magią. Jest raczej czymś w rodzaju „śmieciowego jedzenia” dla umysłu. Osoby, które ją stosują, niczym sprzedawcy hamburgerów wykorzystują fakt, że żyjemy w ciągłym pośpiechu, lubimy łatwe rozwiązania i bywamy zwyczajnie leniwi. Z wielką chęcią wyręczają nas w obowiązku myślenia... Zanim się zorientujemy, wyznajemy już pewne — nie do końca własne — poglądy i opinie.

Ta książka to miecz obosieczny. Z jednej strony pomaga zorganizować antypropagandową ochronę w życiu osobistym i zawodowym, a z drugiej — przeprowadzić skuteczny atak. To niezwykle praktyczna lektura dla myślących osób, które nie chcą dać się złapać w sidła PR-owców. Jeśli chcesz być świadomym konsumentem i dojrzałym użytkownikiem mediów, ta książka będzie dla Ciebie niewyczerpanym źródłem wartościowych wskazówek i przemyśleń na temat jednej z najbardziej dynamicznych sił ery informacyjnej.

Myśl i nie grzesz więcej wybieraniem drogi na mentalne skróty!

Brian Anse Patrick jest profesorem na wydziale komunikacji Uniwersytetu Toledo. Wcześniej zrobił doktorat z badań nad komunikacją na Uniwersytecie Michigan. Jest autorem Rise of the Anti-Media: In-Forming America’s Concealed Weapon Carry Movement oraz The National Rifle Association and the Media: The Motivating Force of Negative Coverage. Jest też znanym amerykańskim ekspertem w dziedzinie kultury posiadania i używania broni palnej, a także specjalistą od historii i technik propagandy.

Spis treści:

Wstęp (7)
Propaganda jako sytuacja (11)
Trzy fale propagandy (14)
Druga fala (16)
Trzecia fala (22)
Wszechobecność propagandy (23)
Prawda, nieprawda, propagandyści i dobro publiczne (27)

Rozdział 1. Przykazanie pierwsze: kontroluj przepływ informacji (33)
Propagandysta jako źródło informacji (34)
Eliminacja (38)
Biurokracja i kontrola informacji (45)
Formaty komunikacji (48)

Rozdział 2. Przykazanie drugie: mów o wartościach i przekonaniach wyznawanych przez odbiorców (53)
Badania i pomiary (62)

Rozdział 3. Przykazanie trzecie: ujednoznaczniaj (67)
Interpretacja znaczenia (69)
Definiowanie i nazywanie (76)
Propaganda połączona z agitacją (78)
Komiksy i kosmologia (81)
Historie i paradygmaty (85)
Scjentyzm i postęp (85)
Obraz, grafika, film i dokuganda (87)

Rozdział 4. Przykazanie czwarte: wykorzystaj presję grupy do kształtowania horyzontalnych przekonań i zachowań odbiorców (95)
Ustawione komisje i pseudodemokracja (107)
Naganiacze i kozy Judasza (110)
Ersatz, wikariusz i grupy wirtualne (110)

Rozdział 5. Przykazanie piąte: penetruj poznawczo (115)
Nowość (117)
Humor (120)
Powtarzanie i prostota (120)
Środki leksykalne (122)
Widoczność/zainteresowanie (127)
Techniki gnostyczne (128)

Rozdział 6. Przykazanie szóste: oddal propagandę od jej źródła (133)
Zespoły eksperckie, fundacje i programy badawcze (140)

Rozdział 7. Przykazanie siódme: dostosuj się do potrzeb i nawyków informacyjnych (143)
Grupy interesów (145)

Rozdział 8. Przykazanie ósme: zaspokajaj potrzeby psychologiczne, duchowe i społeczne (149)
Tożsamość, ego i władza (153)
Konsumpcjonizm (158)
Znaczenie, rutyna i rytuał (160)
Przynależność (162)

Rozdział 9. Przykazanie dziewiąte: personalizuj i dehumanizuj zgodnie z zapotrzebowaniem (165)
Personalizacja pozytywna i negatywna (166)
Użycie dysfemizmów i eufemizmów do personalizacji (169)
Biurokratyczna forma bezosobowa (171)

Rozdział 10. Przykazanie dziesiąte: dozuj prawdę, fakty, logikę i naukę (183)
Zabawa w konsultanta (189)
Subpropaganda i prepropaganda (190)
Biurokratyczna logika, prawda i piękno (193)
Zabawa w ocenianie (195)
Abrakadabra, magiczne myślenie i edukacja kultu cargo (196)

Rozdział 11. Przykazanie jedenaste: pokazuj, że postępujesz etycznie (i nie daj się złapać) (201)
Etyka zabawy w nazywanie (201)
Etos wszechmogącego (207)
Wewnętrzna kolonizacja (212)
Projektowanie etosu otwartości (215)

Dodatek A. Definicje propagandy (221)
Dodatek B. Koszmar wojny (225)
Dodatek C. Ton antyniemieckiej propagandy podczas I wojny światowej (227)
Dodatek D. Jedno jądro Hitlera i inne sukcesy propagandy (229)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,25zł

10 przykazań propagandy
Tytuł książki: "10 przykazań propagandy"
Autor: Brian Anse Patrick
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.00zł 29.25zł
Klienci, którzy kupili „10 przykazań propagandy”, kupili także:

Im więcej dziur, tym mniej sera Matematyka zdumiewająco prosta, Holger Dambeck, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Fizyka Daj się uwieść! Wydanie II</b>, <font color="navy">Christoph Drosser</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Fizyka Daj się uwieść! Wydanie II, Christoph Drosser, Wydawnictwo Naukowe PWN

CRM zarządzanie kontaktami z klientami, Agnieszka Dejnaka, Wydawnictwo Helion

Opanować czas + CD, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Flirt w sieci. Przewodnik dla czatujących na miłość, Shimrit Elisar, Wydawnictwo Sensus

Trening psów dla bystrzaków, Jack Volhard, Wendy Volhard, Wydawnictwo Onepress

Rozbój osobisty. Fakty i mity na temat rozwoju osobistego, Artur Król, Wydawnictwo Sensus
<b>Czuła dla siebie. Żyj wolna od presji i lęku</b>, <font color="navy">Małgorzata Trzaskowska</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Czuła dla siebie. Żyj wolna od presji i lęku, Małgorzata Trzaskowska, Wydawnictwo Onepress

Rachunkowość + CD Wydanie 2, Wioletta Turowska, Adam Węgrzyn, Wydawnictwo Marina

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami