Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Zarządzanie » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing 39.90zł 33.92zł
Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing

Tytuł: Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing
Tytuł oryginalny Quick Response Manufacturing: A Companywide Approach to Reducing Lead Times
Autor: Rajan Suri
ISBN: 978-83-8087-269-1
Ilość stron: 258
Data wydania: 06/2017
Oprawa: Miękka
Format: 16.0x23.5cm
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł


JUŻ CZAS!

Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania

W ciągu dziesięciu lat, jakie minęły od wydania książki Quick Response Manufacturing (QRM – Koncepcja Szybkiego Wytwarzania), przedstawione w niej innowacyjne zasady udowodniły swoją efektywność w wielu działających w różnych branżach małych i dużych przedsiębiorstwach.

I choć zasady te nie zmieniły się, po dekadzie prowadzenia warsztatów dla menedżerów najwyższego szczebla Rajan Suri opracował przejrzystą i spójną metodę prezentowania strategii QRM przy wykorzystaniu następujących czterech kluczowych koncepcji:

Potęga czasu – olbrzymi wpływ, jaki czas wywiera na całą organizację. Struktura organizacyjna – w jaki sposób zorganizować przedsiębiorstwo, by skrócić czas realizacji zleceń.

Dynamika systemu – zrozumienie, w jaki sposób współzależności między zleceniami i zasobami wpływają na czas realizacji; dzięki temu można podejmować lepsze decyzje dotyczące mocy przerobowych, wielkości partii produkcyjnych i tym podobnych zagadnień. Kompleksowe wdrożenie – QRM nie dotyczy tylko działu produkcji.

Metodykę tę wdraża się w całej organizacji, w tym w takich obszarach jak planowanie materiałowe, zaopatrzenie, zarządzanie łańcuchem dostaw, prace biurowe i rozwój nowych produktów.

Przedstawiając przykłady wdrażania QRM, w książce Już czas: Jak osiągnąć przewagę konkurencyjną dzięki Koncepcji Szybkiego Wytwarzania Rajan Suri pokazuje nie tylko, jak skrócić czas realizacji zleceń, lecz również jak podwyższyć jakość i obniżyć koszty operacyjne, zyskując dzięki temu większy udział w rynku.

Ten praktyczny podręcznik wyjaśnia, w jaki sposób kraje rozwinięte, wykorzystując strategię QRM, mogą skutecznie konkurować z producentami z państw, w których koszty pracy są niskie.

Ponadto znajdują się w nim użyteczne wskazówki pokazujące krok po kroku, jak wdrażać QRM, uwzględniające także takie obszary jak księgowość i zarządzanie kosztami.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,92zł

Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing
Tytuł książki: "Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing"
Autor: Rajan Suri
Wydawnictwo: MT Biznes
Cena: 39.90zł 33.92zł
Klienci, którzy kupili „Zyskaj na czasie Jak zdobyć przewagę konkurencyjną wdrażając Quick Response Manufacturing”, kupili także:

Wymiana ciepła Wydanie VI, Stefan Wiśniewski, Tomasz S.Wiśniewski, Wydawnictwo Naukowe PWN

Big Data w przemyśle Jak wykorzystać analizę danych do optymalizacji kosztów procesów?, Lee Hyunjoung, Wydawnictwo Naukowe PWN

Lekcje typografii. Przykłady i ćwiczenia dla projektantów, Jim Krause, Wydawnictwo Helion

Podstawy działalności gospodarczej w branży samochodowej, Urszula Jastrzębska, Wydawnictwo WKiŁ

Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich, Aleksander Binsztok, Tymoteusz Zuzański, Wydawnictwo Onepress

Joomla! 1.5 od kuchni Ponad 130 przepisów!, James Kennard, Wydawnictwo Helion

Rejestr Windows 7 Praktyczne przykłady, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Eat Stop Eat Stosuj post, zgub zbędne kilogramy i osiągnij zdrowie, Brad Pilon, Wydawnictwo Septem

Bogaty budda. Bierz z życia to, co najlepsze, Sylwia Kocoń, Wydawnictwo Septem

czwartek, 18 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami