Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać Edycja dla kobiet |
17.00zł |
|
|
Autor: Florence Scovel Shinn
ISBN: 978-83-246-1970-2
Ilość stron: 96
Data wydania: 03/2009
Prawda życia
- Ponadczasowa mądrość duchowego świata
- Spełnianie najgłębszych pragnień serca
- Odkrywanie aspektów swojej własnej istoty
Guru kobiecych dusz
Florence Scovel Shinn jest światowej sławy przewodniczką duchową. Z jej wiedzy oraz rad dotyczących odnalezienia sensu życia, spełnienia i sposobów na osiągnięcie życiowego sukcesu skorzystały już całe pokolenia.
Książka Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać. Edycja dla kobiet wiele lat po pierwszym wydaniu jest wciąż uznawana za jedną z najważniejszych pozycji z zakresu rozwoju wewnętrznego.
Chociaż oryginalne dzieło Florence Scovel Shinn oraz zawarte w nim wskazówki, historie i pouczenia odnosiły się do mężczyzn, szybko znalazły one uznanie także wśród przedstawicielek płci pięknej.
Teraz wreszcie i Ty masz szansę poznać poruszające duszę koncepcje, specjalnie zaktualizowane oraz dostosowane do kobiecej wrażliwości i specyficznego punktu widzenia. Co naprawdę rządzi Twoim życiem?
- Odszukaj odpowiedzi na dręczące Cię pytania.
- Uwierz w moc sprawiedliwości dziejowej.
- Doceń siłę wyobraźni.
- Zapanuj nad trzema sferami swojego umysłu.
- Dostrzegaj niezwykłe możliwości nawet w beznadziejnych sytuacjach.
Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać Edycja dla kobiet --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Życie to gra, czyli jak grać, by wygrać Edycja dla kobiet”, kupili także: |
Zwab piękną kobietę do łóżka Mistrzowska intryga metodą Mystery, Mystery, Wydawnictwo Onepress |
Ilustrowana krótka historia czasu, Stephen Hawking, Wydawnictwo Zysk i S-ka |
Towaroznawstwo Difin, Beata Zembrzuska, Wydawnictwo Difin |
Nerwy w las. Jak odnaleźć spokój i radość życia, Katarzyna Simonienko, Wydawnictwo Sensus |
Współczesna chemia analityczna Wydanie II, Magdalena Maj-Żurawska, Krystyna Pyrzyńska, Barbara Wagner, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Firmowa strona WWW Idee strategia realizacja, Paweł Frankowski, Wydawnictwo Helion |
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia, Kenneth E. Little, Wydawnictwo Onepress |
Strategie łańcuchów dostaw, Marek Ciesielski, Jan Długosz, Wydawnictwo PWE |
Wojujący marketing Zwycięskie strategie i kampanie, Al Ries, Jack Trout, Wydawnictwo Onepress |
|
|
|