Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę 39.00zł
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę

Autor: Robert I. Sutton

ISBN: 978-83-246-1262-8

Ilość stron: 280

Data wydania: 02/2008

Świat opiera się na regułach, a postęp na ich łamaniu. Stare i sprawdzone praktyki zarządzania i kierowania ludźmi są… przede wszystkim stare. Nigdzie Cię nie doprowadzą, co najwyżej z powrotem dojdziesz do punktu wyjścia.

Jeśli jesteś menedżerem, który nie boi się podejmowania dziwacznych decyzji i może zgodzić się na ryzyko śmieszności, przed Tobą świetlana przyszłość. Nie mówimy tu o dokonywaniu niepopularnych i kontrowersyjnych wyborów. Mowa o wprowadzaniu w życie pomysłów, których inni nawet nie traktują poważnie. Czas na wielki przełom w życiu Twojej firmy.

Innowacyjność -- to wytrych otwierający potężne drzwi do Twojego sukcesu. Wiesz, że nie będzie łatwo. Musisz nauczyć się patrzeć na wszystko z zupełnie nowej perspektywy. Musisz zacząć rozważać decyzje sprzeczne ze zdrowym rozsądkiem, a na dodatek zdać sobie sprawę, że rezultaty nie będą widoczne od zaraz.

Jednak właśnie dlatego ludzie nazywają to "wyzwaniem". I dlatego mogą temu sprostać tylko osoby o silnej osobowości, przebojowe, twórcze i błyskotliwe. Decyzja należy do Ciebie. Chcesz zostać przodownikiem świata biznesu czy dalej gonić w piętkę?

Wypróbuj takie dziwaczne pomysły, jak:

  • zachęcanie ludzi do ignorowania współpracowników i sprzeciwiania się przełożonym,
  • zatrudnianie ludzi, których nie lubisz i w których towarzystwie źle się czujesz,
  • planowanie realizacji przedsięwzięć absurdalnych i niepraktycznych,
  • uczenie się wyłącznie na własnych błędach i ignorowanie dobrych rad,
  • nagradzanie sukcesów oraz porażek i karanie braku działania.

Rozdziały:

Część I Dlaczego zwariowane pomysły się sprawdzają? (7)

1. Dlaczego te pomysły się sprawdzają, choć wydają się zwariowane (9)

2. Czym tak w ogóle jest wyobraźnia? (33)

Część II Zwariowane pomysły (45)

3. Zatrudniajmy ludzi, którzy będą wolno się uczyć (kodeksu korporacyjnego), czyli zwariowany pomysł numer 1 (47)

4. Zatrudniajmy ludzi, z którymi nie czujemy się dobrze i których nie lubimy, czyli zwariowany pomysł numer 11/2 (59)

5. Zatrudniajmy ludzi, którzy (prawdopodobnie) nie będą nam potrzebni, czyli zwariowany pomysł numer 2 (67)

6. Wykorzystujmy rozmowy o pracę do zdobywania nowych pomysłów, a nie do sprawdzania nowych kandydatów, czyli zwariowany pomysł numer 3 (75)

7. Zachęcajmy ludzi do ignorowania przełożonych i współpracowników oraz do sprzeciwiania się im, czyli zwariowany pomysł numer 4 (83)

8. Znajdźmy kilku szczęśliwych ludzi i sprawmy, żeby ze sobą walczyli, czyli zwariowany pomysł numer 5 (105)

9. Nagradzajmy za sukcesy i porażki, wymierzajmy kary za brak działania, czyli zwariowany pomysł numer 6 (115)

10. Zdecydujmy się na zrobienie czegoś, co prawdopodobnie skończy się porażką, a następnie przekonajmy siebie i innych, że sukces jest pewny, czyli zwariowany pomysł numer 7 (127)

11. Pomyślmy o kilku absurdalnych i niepraktycznych rzeczach do zrobienia, a następnie zaplanujmy, jak je wykonać, czyli zwariowany pomysł numer 8 (139)

12. Unikaj, odwracaj uwagę i zanudzaj klientów, krytyków i wszystkich innych, którzy chcą mówić tylko o pieniądzach, czyli zwariowany pomysł numer 9 (155)

13. Nawet nie próbujmy uczyć się czegokolwiek od ludzi, którzy mówią, że się już uporali z problemami, jakie aktualnie nas dotykają, czyli zwariowany pomysł numer 10 (177)

14. Zapomnijmy o przeszłości, a szczególnie o sukcesach naszej firmy, czyli zwariowany pomysł numer 11 (185)

Część III Wprowadzanie zwariowanych pomysłów w życie (211)

15. Budowanie firm, w których innowacja jest stylem życia (213)

Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zwariowane pomysły, które się sprawdzają Jak zbudować kreatywną firmę”, kupili także:

Igrzyska śmierci i filozofia. Rzecz o podglądactwie, George A. Dunn, Nicolas Michaud, William Irwin, Wydawnictwo Editio

Chemia Matura 2014 Zbiór zadań maturalnych Poziom podstawowy i rozszerzony, Anna Lewandowska, Wydawnictwo Omega

Daewoo FSO Lanos, Krzysztof Bujański, Wydawnictwo WKiŁ

Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym, Grzegorz Urban, Wydawnictwo Onepress

Informatyka Europejczyka iPodręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych, Jarosław Skłodowski, Wydawnictwo Helion

Odpowiedzialność za produkt w zarządzaniu innowacyjnym przedsiębiorstwem, Krzysztof Zymonik, Wydawnictwo Difin

Mistrz sprzedaży. Wydanie 4 rozszerzone i uaktualnione, Arkadiusz Bednarski, Wydawnictwo Onepress

Lutowanie w budowie maszyn, Jerzy Nowacki , Marcin Chudziński , Przemysław Zmitrowicz, Wydawnictwo Naukowe PWN

Sztuka pisania Przewodnik po tekstach użytkowych, Monika Zaśko-Zielińska, Anna Majewska-Tworek, Tomasz Piekot, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami