Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Deep Learning Uczenie maszynowe
  Inżynieria oprogramowania
  Scrum
  Sztuczna inteligencja
  Techniki programowania
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

Audi A3 od maja 2003 (typu 8P) Sam naprawiam samochód

75.60zł
64.26zł
Zrozumieć programowanie 69.00zł
Zrozumieć programowanie

Tytuł: Zrozumieć programowanie
Autor: Gynvael Coldwind
ISBN: 978-83-01-18202-1
Ilość stron: 550
Data wydania: 01/2017 (dodruk)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł


Książka, którą każdy programista powinien mieć.

Programując wysokopoziomowo, można w wygodny i relatywnie szybki sposób tworzyć róznorodne aplikacje - jest to możliwe dzięki całym pokładom kodu niskiego poziomu, który ukrywa przed programistą wiele złozonych, ale i bardzo ciekawych mechanizmów. Świadomośc tego, co się dzieje w niższych partiach bibliotek, środowiska wykonania oraz systemu operacyjnego, pozwala zrozumieć dokładny przebieg wykonania tworzonego programu, a także podejmować lepsze wyborystanowiące o jego ostatecznej konstrukcji.

Zrozumieć proghramowanie to bogata w detale i szczegóły techniczne publikacja przeznaczona dla początkujących i średniozaawansowancyh programistów, w której autor w oryginalny sposób przedstawia wybrane, podstawowe elementy programowania, wyjaśniając zasadę ich działania i często schodząc do niższych warstw środowiska wykonania.

W książce przedstawiono  i opisano liczne przykładowe programy stworzone m.nin w takich jezykach jak C, C++, Python oraz Java, choc pojawia się również asembler. Informacje zawarte w tej publikacji można jednak odnieść do dowolnego współczesnego języka programowania opartego na paradygmacie obiektowym, imperatywnym lub proceduralnym.

Ksiązka polecana jest szczególnie programistom, którzy choć raz zdali sobie pytanie, jak dany język, srodowisko, format plików lub inny element współczesnej informatyki działa od srodka.

Książka jest techniczno - popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średnio-zaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z programowaniem.

Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów, z którymi często osoby początkujące oraz średnio-zaawansowane mają trudności.

Z książki dowiesz się:
• Jak poradzić sobie z trudnościami napotykanymi podczas programowania.
• Jak operować na danych tekstowych, binarnych, plikach, strumieniach, pakietach danych, oraz jakie są najczęściej popełniane błędy.
• Jakie są różnice pomiędzy językami programowania w kwestiach, które na pierwszy rzut oka wydawały się identyczne.
• Jak wybrane, często używane, mechanizmy, funkcje czy biblioteki działają "od kuchni".
• Oraz o wielu detalach, które normalnie pozostałyby niezauważone.
• A także zaprzyjaźnisz się z niskopoziomowymi aspektami informatyki.

Powinieneś:
• znać podstawy programowania (np. wiedzieć czym jest pętla),
• oraz mieć w swoim dorobku przynajmniej jeden program dłuższy niż 50 linii.

Spis treści:

Część I. Kilka codziennych czynności
1. Konsola i interpreter poleceń
2. Czytanie nieznanego języka

Część II. Podstawy
3. Podstawy architektury komputerów
4. Typy liczb naturalnych i całkowitych
5. Typy pseudorzeczywiste
6. Znaki i łańcuchy znaków

Część III. Wykonywanie programu
7. Procesy
8. Wątki
9. Synchronizacja

Część IV. Pliki i formaty danych
10. System plików
11. Pliki binarne i tekstowe
12. Format BMP i wstęp do bitmap
13. Format PNG

Część V. Komunikacja
14. Komunikacja międzyprocesowa
15. Komunikacja sieciowa

Programowanie dla zabawy

Zrozumieć programowanie
Tytuł książki: "Zrozumieć programowanie"
Autor: Gynvael Coldwind
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł
Klienci, którzy kupili „Zrozumieć programowanie”, kupili także:

Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym, Eric Evans, Wydawnictwo Helion

Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych usług, Brendan Burns, Wydawnictwo Helion

Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX, William Stallings, Wydawnictwo Helion

Nowoczesne receptury w Javie. Proste rozwiązania trudnych problemów, Ken Kousen, Wydawnictwo Helion

OpenGL Księga eksperta Wydanie VII, Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel, Wydawnictwo Helion

Wstęp do geometrii różniczkowej Wydanie 2, Cezary Bowszyc, Jerzy Konarski, Wydawnictwo WUW

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami