Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Algorytmy Wzorce UML » Techniki programowania » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
  Algorytmy
  Inżynieria oprogramowania
  Sieci neuronowe
  Techniki programowania
  UML
  Wyrażenia regularne
  Wzorce projektowe
  Zarządzanie projektami
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Patologie komunikowania w Internecie Zagrożenia i skutki dla dzieci i młodzieży

Patologie komunikowania w Internecie Zagrożenia i skutki dla dzieci i młodzieży

57.00zł
49.59zł
Zrozumieć programowanie 69.00zł 51.75zł
Zrozumieć programowanie

Tytuł: Zrozumieć programowanie
Autor: Gynvael Coldwind
ISBN: 978-83-01-18202-1
Ilość stron: 550
Data wydania: 01/2017 (dodruk)
Oprawa: Miękka
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł


Książka, którą każdy programista powinien mieć.

Programując wysokopoziomowo, można w wygodny i relatywnie szybki sposób tworzyć róznorodne aplikacje - jest to możliwe dzięki całym pokładom kodu niskiego poziomu, który ukrywa przed programistą wiele złozonych, ale i bardzo ciekawych mechanizmów. Świadomośc tego, co się dzieje w niższych partiach bibliotek, środowiska wykonania oraz systemu operacyjnego, pozwala zrozumieć dokładny przebieg wykonania tworzonego programu, a także podejmować lepsze wyborystanowiące o jego ostatecznej konstrukcji.

Zrozumieć proghramowanie to bogata w detale i szczegóły techniczne publikacja przeznaczona dla początkujących i średniozaawansowancyh programistów, w której autor w oryginalny sposób przedstawia wybrane, podstawowe elementy programowania, wyjaśniając zasadę ich działania i często schodząc do niższych warstw środowiska wykonania.

W książce przedstawiono  i opisano liczne przykładowe programy stworzone m.nin w takich jezykach jak C, C++, Python oraz Java, choc pojawia się również asembler. Informacje zawarte w tej publikacji można jednak odnieść do dowolnego współczesnego języka programowania opartego na paradygmacie obiektowym, imperatywnym lub proceduralnym.

Ksiązka polecana jest szczególnie programistom, którzy choć raz zdali sobie pytanie, jak dany język, srodowisko, format plików lub inny element współczesnej informatyki działa od srodka.

Książka jest techniczno - popularyzacyjną pozycją traktującą o programowaniu oraz tematach pokrewnych, i jest napisana z myślą o początkujących oraz średnio-zaawansowanych programistach, a także osobach, które dopiero chcą rozpocząć przygodę z programowaniem.

Celem publikacji jest przedstawienie ciekawych elementów programowania oraz ekosystemu programistycznego, a także przedstawienie sposobów radzenia sobie z podstawowymi problemami, oraz wyjaśnienia w przystępny sposób pewnych elementów, z którymi często osoby początkujące oraz średnio-zaawansowane mają trudności.

Z książki dowiesz się:
• Jak poradzić sobie z trudnościami napotykanymi podczas programowania.
• Jak operować na danych tekstowych, binarnych, plikach, strumieniach, pakietach danych, oraz jakie są najczęściej popełniane błędy.
• Jakie są różnice pomiędzy językami programowania w kwestiach, które na pierwszy rzut oka wydawały się identyczne.
• Jak wybrane, często używane, mechanizmy, funkcje czy biblioteki działają "od kuchni".
• Oraz o wielu detalach, które normalnie pozostałyby niezauważone.
• A także zaprzyjaźnisz się z niskopoziomowymi aspektami informatyki.

Powinieneś:
• znać podstawy programowania (np. wiedzieć czym jest pętla),
• oraz mieć w swoim dorobku przynajmniej jeden program dłuższy niż 50 linii.

Spis treści:

Część I. Kilka codziennych czynności
1. Konsola i interpreter poleceń
2. Czytanie nieznanego języka

Część II. Podstawy
3. Podstawy architektury komputerów
4. Typy liczb naturalnych i całkowitych
5. Typy pseudorzeczywiste
6. Znaki i łańcuchy znaków

Część III. Wykonywanie programu
7. Procesy
8. Wątki
9. Synchronizacja

Część IV. Pliki i formaty danych
10. System plików
11. Pliki binarne i tekstowe
12. Format BMP i wstęp do bitmap
13. Format PNG

Część V. Komunikacja
14. Komunikacja międzyprocesowa
15. Komunikacja sieciowa

Programowanie dla zabawy

Zrozumieć programowanie
Tytuł książki: "Zrozumieć programowanie"
Autor: Gynvael Coldwind
Wydawnictwo: Naukowe PWN
Cena: 69.00zł 51.75zł
Klienci, którzy kupili „Zrozumieć programowanie”, kupili także:
<b>Nowoczesne receptury w Javie. Proste rozwiązania trudnych problemów</b>, <font color="navy">Ken Kousen</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nowoczesne receptury w Javie. Proste rozwiązania trudnych problemów, Ken Kousen, Wydawnictwo HELION
<b>Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym</b>, <font color="navy">Eric Evans</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Domain-Driven Design. Zapanuj nad złożonym systemem informatycznym, Eric Evans, Wydawnictwo HELION
<b>Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow</b>, <font color="navy">Aurélien Géron</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Uczenie maszynowe z użyciem Scikit-Learn i TensorFlow, Aurélien Géron, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych usług</b>, <font color="navy">Brendan Burns</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych usług, Brendan Burns, Wydawnictwo HELION
<b>Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX</b>, <font color="navy">William Stallings</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Systemy operacyjne. Architektura, funkcjonowanie i projektowanie. Wydanie IX, William Stallings, Wydawnictwo HELION
<b>OpenGL Księga eksperta Wydanie VII</b>, <font color="navy">Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
OpenGL Księga eksperta Wydanie VII, Graham Sellers, Richard S. Wright Jr., Nicholas Haemel, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Naukowe PWN
 Kategoria:
 Układy cyfrowe
STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C

STM32 Aplikacje i ćwiczenia w języku C

79.00zł
63.20zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
RTLinux System czasu rzeczywistego Kazimierz Lal, Tomasz Rak, Krzysztof Orkisz HELION
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma HELION
Programowanie strukturalne i obiektowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Wydanie II poprawione Tomasz Rudny HELION
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman HELION
CATIA v5 przykłady efektywnego zastosowania systemu w projektowaniu mechanicznym Andrzej Wełyczko HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
AVR Układy peryferyjne Tomasz Francuz HELION
Modelowanie bryłowe w systemie CATIA przykłady i ćwiczenia Marek Wyleżoł HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION

czwartek, 15 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami