Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci komputerowe
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Wszechświaty równoległe Powstanie wszechświata wyższe wymiary i przyszłość Kosmosu

Wszechświaty równoległe Powstanie wszechświata wyższe wymiary i przyszłość Kosmosu

44.00zł
35.20zł
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 59.00zł 44.25zł
Zrozumieć marketing. Wydanie 2

Tytuł: Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Autor: Artur Jabłoński, Marek Piasek
ISBN: 9788328393097
Ilość stron: 272
Data wydania: 06/2022
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł


Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków!

Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć na pytanie o to, jak efektywnie prowadzić działania marketingowe, warto zainteresować się tym, co mają do powiedzenia.

Książka Zrozumieć marketing jest skierowana zarówno do osób, które stawiają pierwsze kroki w branży, jak i do doświadczonych marketerów. Jej autorzy dzielą się nie tylko najważniejszą wiedzą, bez której nie sposób prowadzić skutecznej kampanii, ale także przytaczają konkretne case studies, podają wydane kwoty i opowiadają o osiągniętych rezultatach - słowem, odsłaniają przed czytelnikami tajniki marketingowej kuchni, w której powstają sprawdzone przepisy na udaną promocję firm, marek, produktów i usług.

Dowiedz się, jak:
- Wprowadzić potencjalnego klienta w świat Twoich produktów i usług
- Sprawić, by nawiązał z Tobą stałą współpracę
- Przygotować analizę rynku i określić odpowiednią grupę docelową
- Zaprojektować idealną kampanię marketingową w oparciu o tworzenie treści i kampanie płatne (Google, Facebook, LinkedIn)

Zrozumieć marketing. Wydanie 2
Tytuł książki: "Zrozumieć marketing. Wydanie 2"
Autor: Artur Jabłoński, Marek Piasek
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 59.00zł 44.25zł
Klienci, którzy kupili „Zrozumieć marketing. Wydanie 2”, kupili także:

Fotografia cyfrowa Dla seniorów, Aleksandra Tomaszewska, Wydawnictwo Helion

101 słynnych czołgów, Robert Jackson, Wydawnictwo MAK

Zagadnienia stateczności konstrukcji metalowych, Kazimierz Rykaluk, Wydawnictwo DWE

ABC Access 2016 PL, Witold Wrotek, Wydawnictwo Helion

Pasja C++ Tom 1-2 Wydanie 3, Jerzy Grębosz, Wydawnictwo EDITION2000

Parowe źródła ciepła Wydanie II, Krystyna Mizielińska , Jarosław Olszak, Wydawnictwo Naukowe PWN

Porywaj tłumy jak Napoleon Hill. Najlepsze mowy i wystąpienia, Napoleon Hill (Author), Napoleon Hill Foundation (Author), J.B. Hill (, Wydawnictwo Onepress

Słownik naukowo-techniczny rosyjsko-polski, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Komunikacja wizualna, Bo Bergström, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Blender Mistrzowskie animacje 3D Tony Mullen Helion
Algorytmy i struktury danych Helion Alfred V. Aho, John E. Hopcroft. Jeffrey D. Ullman Helion
Odzysk i zagospodarowanie niskotemperaturowego ciepła odpadowego ze spalin wylotowych Kazimierz Wójs Naukowe PWN
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun Helion
Head First Servlets & JSP Edycja polska Wydanie II Bryan Basham, Kathy Sierra, Bert Bates Helion
Matematyka Jakie to proste! Carol Vorderman Arkady
Teoria sygnałów Wstęp wydanie II Jacek Izydorczyk, Grzegorz Płonka, Grzegorz Tyma Helion
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych Wydanie III Steve Krug Helion
Roboty przemysłowe Budowa i zastosowanie Wydanie 2 Jerzy Honczarenko WNT

wtorek, 05 lipiec 2022   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami