Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód

Audi A4 i A4 Avant (typu B8) modele 2007-2015 Sam naprawiam samochód

75.00zł
63.75zł
Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2 79.00zł
Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2

Tytuł: Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2
Autor: Darren Barefoot, Julie Szabo
ISBN: 978-83-264-3379-5
Ilość stron: 276
Data wydania: 07/2014 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł


Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń.

Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
• nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
• zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
• promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
• śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.

Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Spis treści:
1. Czym są media społecznościowe
2. Przygotowanie mediów społecznościowych
3. Łapanie stopa, czyli w poszukiwaniu właściwych blogerów i społeczności
4. Netykieta: trzy czarodziejskie słowa w internecie
5. Zanim zaskoczą cię w windzie: konstruowanie prezentacji
6. Mierzenie sukcesu: monitorowanie sieci
7. Czy marketing w mediach społecznościowych jest ryzykownym przedsięwzięciem?
8. Kontrola zniszczeń w erze cyfrowej
9. Czy MySpace jeszcze się liczy?
10. Zrozumieć Facebooka
11. Wideomarketing na YouTubie i innych serwisach udostępniających filmy
12. Rewolucja Twittera
13. Potęga tłumu: zrozumieć internetowe społeczności i stać się ich częścią

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2”, kupili także:

Mantra ciszy. 7 reguł duchowej ścieżki, Jarosław Gibas, Wydawnictwo Sensus

Windows Server 2003 podręcznik administratora, Nelson Ruest, Danielle Ruest, Wydawnictwo Helion

Deep Learning Praktyczne wprowadzenie, Josh Patterson, Adam Gibson, Wydawnictwo Helion
<b>Dzikie dziecko. Jak wspierać rozwój psychoruchowy dziecka w zgodzie z naturą</b>, <font color="navy">Leszek Naziemiec</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Dzikie dziecko. Jak wspierać rozwój psychoruchowy dziecka w zgodzie z naturą, Leszek Naziemiec, Wydawnictwo Sensus

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2, Darren Barefoot, Julie Szabo, Wydawnictwo Wolters Kluwer

105 zadań z reakcji redoks i elektrochemii z pełnymi rozwiązaniami krok po kroku, Katarzyna Micał, Wydawnictwo Bila

Klucz do zarządzania zasobami ludzkimi Najważniejsze teorie pojęcia postaci, Jonathan Sutherland, Diane Canwell, Wydawnictwo Naukowe PWN

Hiszpański Dobry start! 3 w 1 + CD, Małgorzata Szczepanik , Justyna Jannasz , Julia Możdżyńska, Wydawnictwo Lingo
<b>Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 2 Projektowanie systemu a jego wydajność Wydanie XI</b>, <font color="navy">William Stallings</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Organizacja i architektura systemu komputerowego Tom 2 Projektowanie systemu a jego wydajność Wydanie XI, William Stallings, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami