Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 PWN
Zarządzanie portfelami projektów Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty

Zarządzanie portfelami projektów Wdrażanie i monitorowanie strategii organizacji przez projekty

49.90zł
Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2 79.00zł
Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2

Tytuł: Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2
Autor: Darren Barefoot, Julie Szabo
ISBN: 978-83-264-3379-5
Ilość stron: 276
Data wydania: 07/2014 (wydanie 2)
Format: 16.5x23.5cm
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Cena: 79.00zł


Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń.

Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.

Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
• nawiązać kontakt z potencjalnymi klientami i włączyć się do ich rozmów,
• zmienić stronę internetową firmy w mocną podstawę kampanii w mediach społecznościowych,
• promować markę i/lub produkty oraz radzić sobie z najbardziej nieprzyjaznymi internetowymi komentarzami na ich temat,
• śledzić rozwój kampanii w sieci, monitorować rozmowy na temat firmy i mierzyć jej sukces.

Dziś, gdy wirusowe klipy przyciągają miliony widzów, a wpisy gwiazd Twittera śledzą tysiące znajomych, marketing w mediach społecznościowych powinien stać się jednym z podstawowych narzędzi wykorzystywanych przez specjalistów od promocji. Autorzy książki, eksperci w sprawach marketingu w nowych mediach, poprowadzą cię przez świat Web 2.0, gdzie autentyczność i relacje liczą się bardziej niż budżet na działania promocyjne. Sukces jest kilka kliknięć stąd.

Spis treści:
1. Czym są media społecznościowe
2. Przygotowanie mediów społecznościowych
3. Łapanie stopa, czyli w poszukiwaniu właściwych blogerów i społeczności
4. Netykieta: trzy czarodziejskie słowa w internecie
5. Zanim zaskoczą cię w windzie: konstruowanie prezentacji
6. Mierzenie sukcesu: monitorowanie sieci
7. Czy marketing w mediach społecznościowych jest ryzykownym przedsięwzięciem?
8. Kontrola zniszczeń w erze cyfrowej
9. Czy MySpace jeszcze się liczy?
10. Zrozumieć Facebooka
11. Wideomarketing na YouTubie i innych serwisach udostępniających filmy
12. Rewolucja Twittera
13. Potęga tłumu: zrozumieć internetowe społeczności i stać się ich częścią

Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Znajomi na wagę złota Podstawy marketingu w mediach społecznościowych Wydanie 2”, kupili także:
<b>Praktyczna analiza Malware Przewodnik po usuwaniu złośliwego oprogramowania</b>, <font color="navy">Michael Sikorski , Andrew Hinig</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Praktyczna analiza Malware Przewodnik po usuwaniu złośliwego oprogramowania, Michael Sikorski , Andrew Hinig, Wydawnictwo Naukowe PWN

CakePHP 1.3 Programowanie aplikacji Receptury, Mariano Iglesias, Wydawnictwo Helion

Microsoft Windows Security Resource kit Wydanie 2, Ben Smith, Brian Komar wraz z Microsoft Security Team, Wydawnictwo Microsoft Press

Krótkie teksty o sztuce projektowania, Krzysztof Lenk, Wydawnictwo Słowo Obraz
<b>Demon w maszynie Jak ukryte sieci informacji wyjaśniają tajemnicę życia</b>, <font color="navy">Paul Davies</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Copernicus Center Press</font>
Demon w maszynie Jak ukryte sieci informacji wyjaśniają tajemnicę życia, Paul Davies, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Linux. Biblia. Wydanie X</b>, <font color="navy">Christopher Negus</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Linux. Biblia. Wydanie X, Christopher Negus, Wydawnictwo Helion

Zbuntowany nastolatek 10 kroków do rozwiązania problemów i odbudowy relacji, Russell A. Barkley, Arthur L. Robin, Wydawnictwo Sensus

Node.js, MongoDB, AngularJS. Kompendium wiedzy, Brad Dayley, Wydawnictwo Helion

Podstawy programowania mikrokontrolera 8051, Piotr Gałka, Paweł Gałka, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 25 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami