Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Prószyński i S-ka
Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

Szczególna teoria względności i klasyczna teoria pola Teoretyczne minimum

45.00zł
36.00zł
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków 49.00zł 36.75zł
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Tytuł: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-2550-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Teraz strategia jest prosta!

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje się, że strategia to - wbrew pozorom - prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.

Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.

Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Tytuł książki: "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków"
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków”, kupili także:

Chmura obliczeniowa Rozwiązania dla biznesu, Jothy Rosenberg, Arthur Mateos, Wydawnictwo Helion

Ciemna materia i dinozaury, Lisa Randall, Wydawnictwo Prószyński

Stąd do nieskończoności Przewodnik po krainie dzisiejszej matematyki, Ian Stewart, Wydawnictwo Prószyński

Opracowanie produktów spożywczych Podejście marketingowe, Mary Earle, Richard Earle, Allan Anderson, Wydawnictwo WNT
<b>Złote cywilizacje Ameryki</b>, <font color="navy">Renata Faron-Bartels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Złote cywilizacje Ameryki, Renata Faron-Bartels, Wydawnictwo Naukowe PWN

Polsko-angielski słownik medyczny z wymową Słownik podręczny, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WNT

Genomy Wydanie 2, Terry A. Brown, Wydawnictwo Naukowe PWN

Latający cyrk fizyki, Jearl Walker, Wydawnictwo Naukowe PWN

Glosariusz terminologii call-center/help desk, Marcin J. Kostecki, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 29 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami