Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Marketing » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków 49.00zł 36.75zł
Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Tytuł: Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor: Jarek Szczepański
ISBN: 978-83-283-2550-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 02/2018
Oprawa: Miękka
Format: 158x235
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł


Teraz strategia jest prosta!

Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie?

Okazuje się, że strategia to - wbrew pozorom - prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku.

Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku.

Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii.


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 36,75zł

Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Tytuł książki: "Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków"
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 49.00zł 36.75zł
Klienci, którzy kupili „Złota strategia marki. Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków”, kupili także:

C# 8.0. Leksykon kieszonkowy, Joseph Albahari, Ben Albahari, Wydawnictwo Helion

Training kit 70-646 Administrowanie Windows Server 2008 R2 Egzamin MCITP 70-646 Wydanie II, Ian Mclean, Orin Thomas, Wydawnictwo Microsoft Press

Imperium aplikacji Niech technologia pracuje na Twój sukces, Chad Mureta, Wydawnictwo Helion

Wstęp do teorii prawdopodobieństwa Wydanie 4 Twarda oprawa, Jacek Jakubowski, Rafał Sztencel, Wydawnictwo SCRIPT
<b>Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys</b>, <font color="navy">Adam Staniszewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Sir Ernest Shackleton i wyprawa Endurance. Sekrety przywództwa odpornego na kryzys, Adam Staniszewski, Wydawnictwo Onepress

Mechanika ogólna w ujęciu wektorowym i tensorowym Statyka przykłady i zadania, Ryszard Buczkowski, Andrzej Banaszek, Wydawnictwo Naukowe PWN

Wyjątkowy język C++ 47 łamigłówek zadań programistycznych i rozwiązań, Herb Sutter, Wydawnictwo WNT

Zagadka nieskończoności Kwantowa teoria pola na tropach porządku Wszechświata, Frank Close, Wydawnictwo Prószyński

Wstęp do rachunku prawdopodobieństwa Część 1, William Feller, Wydawnictwo Naukowe PWN

piątek, 19 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami