Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Wartość godziwa Potencjał informacyjny

Wartość godziwa Potencjał informacyjny

55.00zł
47.30zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j 47.00zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j

Autor: Michael Port

ISBN: 978-83-246-0851-5

Ilość stron: 352

Data wydania: 07/2007

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Rozdziały:

MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)

  • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
  • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
  • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
  • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)

MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)

  • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
  • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
  • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
  • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)

MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)

  • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
  • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
  • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
  • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
  • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
  • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
  • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
  • Końcowe przemyślenia (275)
  • Bibliografia (279)
  • O autorze (281)
  • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
  • Skorowidz (339)
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j”, kupili także:
<b>Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów</b>, <font color="navy">Laurens Valk</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Księga odkrywców LEGO Mindstorms NXT 2.0 Podstawy budowy i programowania robotów, Laurens Valk, Wydawnictwo HELION
<b>E-FAKTURA 2013 Regulamin wdrożenia, wystawiania, przesyłania, odbierania oraz przechowywania elektronicznych faktur VAT</b>, <font color="navy">Michał Spychalski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo ODDK</font>
E-FAKTURA 2013 Regulamin wdrożenia, wystawiania, przesyłania, odbierania oraz przechowywania elektronicznych faktur VAT, Michał Spychalski, Wydawnictwo ODDK
<b>JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I</b>, <font color="navy">David Sawyer McFarland</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JavaScript i jQuery Nieoficjalny podręcznik. Wydanie I, David Sawyer McFarland, Wydawnictwo HELION
<b>Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie</b>, <font color="navy">Erica Sadun, Steve Sande</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Idealna reklama Sztuka promowania aplikacji w internecie, Erica Sadun, Steve Sande, Wydawnictwo HELION
<b>Budownictwo z technologią Tom 2</b>, <font color="navy">Krzysztof Łącki, Jarosław Zygmunt Mirski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WSiP</font>
Budownictwo z technologią Tom 2, Krzysztof Łącki, Jarosław Zygmunt Mirski, Wydawnictwo WSiP
<b>Metrologia elektryczna Wydanie 11</b>, <font color="navy">Augustyn Chwaleba, Maciej Poniński, Andrzej Siedlecki</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Metrologia elektryczna Wydanie 11, Augustyn Chwaleba, Maciej Poniński, Andrzej Siedlecki, Wydawnictwo WNT
<b>Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych</b>, <font color="navy">Jan Czupajłło</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Usterki w pracach budowlanych i wykończeniowych, Jan Czupajłło, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Giganci Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę</b>, <font color="navy">Charles R. Morris</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Giganci Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę, Charles R. Morris, Wydawnictwo Onepress
<b>Złożoność obliczeniowa</b>, <font color="navy">Christos H. Papadimitriou</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Złożoność obliczeniowa, Christos H. Papadimitriou, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Chemia
Chemia dla biologów Krótkie wykłady

Chemia dla biologów Krótkie wykłady

39.90zł
29.53zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Microsoft Project 2016 Krok po kroku Carl Chatfield, Timothy Johnson APN Promise
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Zaawansowane modele finansowe z wykorzystaniem Excela i VBA Mary Jackson, Mike Staunton HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 1 Mark DeLoura HELION
SQL Rusz głową (Head first) Lynn Beighley HELION
Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową Dawn Griffiths, David Griffiths HELION
Python rozmówki Brad Dayley HELION
Podstawy fizyki Tom 5 Wydanie 2 David Halliday, Robert Resnick, Jearl Walker Naukowe PWN
Serwer SQL 2008 Administracja i programowanie Danuta Mendrala, Paweł Potasiński, Marcin Szeliga, Damian Widera HELION

sobota, 18 sierpień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami