Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 Difin
Dzieci i młodzież w sieci zagrożeń realnych i wirtualnych Aspekty teoretyczne i empiryczne

Dzieci i młodzież w sieci zagrożeń realnych i wirtualnych Aspekty teoretyczne i empiryczne

55.00zł
46.75zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j 47.00zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j

Autor: Michael Port

ISBN: 978-83-246-0851-5

Ilość stron: 352

Data wydania: 07/2007

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Rozdziały:

MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)

  • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
  • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
  • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
  • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)

MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)

  • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
  • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
  • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
  • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)

MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)

  • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
  • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
  • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
  • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
  • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
  • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
  • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
  • Końcowe przemyślenia (275)
  • Bibliografia (279)
  • O autorze (281)
  • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
  • Skorowidz (339)
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j”, kupili także:
<b>Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2</b>, <font color="navy">Dorota Antos, Krzysztof Kaczmarski, Wojciech Piątkowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo WNT</font>
Chromatografia preparatywna jako proces rozdzielania mieszanin + CD Wydanie 2, Dorota Antos, Krzysztof Kaczmarski, Wojciech Piątkowski, Wydawnictwo WNT
<b>Linux Programowanie w powłoce Praktyczny przewodnik Wydanie III</b>, <font color="navy">Mark G. Sobell</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Programowanie w powłoce Praktyczny przewodnik Wydanie III, Mark G. Sobell, Wydawnictwo HELION
<b>phpMyAdmin proste zarządzanie bazą MySQL</b>, <font color="navy">Łukasz Sosna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo NAKOM</font>
phpMyAdmin proste zarządzanie bazą MySQL, Łukasz Sosna, Wydawnictwo NAKOM
<b>Wyjątkowy język C++ 40 nowych łamigłówek zadań programistycznych i rozwiązań</b>, <font color="navy">Herb Sutter</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Wyjątkowy język C++ 40 nowych łamigłówek zadań programistycznych i rozwiązań, Herb Sutter, Wydawnictwo HELION
<b>Wielosinusoidalne procesy losowe Teoria i zastosowania</b>, <font color="navy">Jarosław Figwer</font>, <font color="green"> Wydawnictwo EXIT</font>
Wielosinusoidalne procesy losowe Teoria i zastosowania, Jarosław Figwer, Wydawnictwo EXIT
<b>Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III</b>, <font color="navy">Daniel J. Barrett</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Linux Leksykon kieszonkowy. Wydanie III, Daniel J. Barrett, Wydawnictwo HELION
<b>Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania</b>, <font color="navy">Janusz Jurek</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Wdrożenia informatycznych systemów zarządzania, Janusz Jurek, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Bankowość internetowa i pieniądze w Sieci dla dinozaurów</b>, <font color="navy">Bogdan Krzymowski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELP</font>
Bankowość internetowa i pieniądze w Sieci dla dinozaurów, Bogdan Krzymowski, Wydawnictwo HELP
<b>Java Programowanie praktyczne od podstaw</b>, <font color="navy">Krzysztof Barteczko</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Java Programowanie praktyczne od podstaw, Krzysztof Barteczko, Wydawnictwo Naukowe PWN
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 Informatyczne systemy zarzadzania
Six sigma jako trwały element kultury organizacji

Six sigma jako trwały element kultury organizacji

64.90zł
54.52zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Jak zdać egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 Tomasz Kowalski HELION
SAP R/3 Przewodnik dla menadżerów Vivek Kale HELION
101 zabezpieczeń przed atakami w sieci komputerowej Maciej Szmit, Marek Gusta, Mariusz Tomaszewski HELION
Projekt Feniks. Powieść o IT, modelu DevOps i o tym, jak pomóc firmie w odniesieniu sukcesu Gene Kim, Kevin Behr, George Spafford HELION
Jądro Linuksa Przewodnik programisty Robert Love HELION
ArchiCad 8.1/9 Rafał Ślęk HELION
Chemia organiczna Część III Clayden J., Greeves N.,. Warren S., Wothers S WNT
Kwalifikacja E.12. Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych Podręcznik do nauki zawodu Tomasz Kowalski HELION
LATEX wiersz po wierszu Antoni Diller HELION

sobota, 17 listopad 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami