Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 MsPress
Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!

Zrób to sam - Projekty na iPoda 24 super rzeczy, które na serio można zrobić!

50.40zł
42.84zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j 47.00zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j

Autor: Michael Port

ISBN: 978-83-246-0851-5

Ilość stron: 352

Data wydania: 07/2007

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Rozdziały:

MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)

  • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
  • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
  • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
  • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)

MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)

  • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
  • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
  • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
  • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)

MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)

  • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
  • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
  • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
  • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
  • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
  • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
  • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
  • Końcowe przemyślenia (275)
  • Bibliografia (279)
  • O autorze (281)
  • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
  • Skorowidz (339)
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j”, kupili także:
<b>E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw</b>, <font color="navy">Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola</font>, <font color="green"> Wydawnictwo CEDEWU</font>
E-marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw, Cendrowska Barbara, Sokół Aneta, Żylińska Pola, Wydawnictwo CEDEWU
<b>Język C++ Standard ISO w praktyce</b>, <font color="navy">Wiesław Porębski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Język C++ Standard ISO w praktyce, Wiesław Porębski, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Wiadomośći o jachtach żaglowych</b>, <font color="navy">Jerzy Dziewulski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Alma-Press</font>
Wiadomośći o jachtach żaglowych, Jerzy Dziewulski, Wydawnictwo Alma-Press
<b>Rachunkowość finansowa Wydanie 3 C.H. Beck</b>, <font color="navy">Jan Turyna</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Rachunkowość finansowa Wydanie 3 C.H. Beck, Jan Turyna, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Listy do młodego matematyka</b>, <font color="navy">Ian Steward</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Listy do młodego matematyka, Ian Steward, Wydawnictwo Prószyński
<b>Chemia organiczna McMurry Tom 4</b>, <font color="navy">John McMurry</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Chemia organiczna McMurry Tom 4, John McMurry, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Umowa o roboty budowlane Wydanie 6</b>, <font color="navy">Dariusz Okolski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo C.H. BECK</font>
Umowa o roboty budowlane Wydanie 6, Dariusz Okolski, Wydawnictwo C.H. BECK
<b>Wykłady z rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami</b>, <font color="navy">Jolanta K. Misiewicz</font>, <font color="green"> Wydawnictwo SCRIPT</font>
Wykłady z rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami, Jolanta K. Misiewicz, Wydawnictwo SCRIPT
<b>JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie</b>, <font color="navy">Andy Hunt, Dave Thomas</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
JUnit pragmatyczne testy jednostkowe w Javie, Andy Hunt, Dave Thomas, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo Onepress
 Kategoria:
 SQL
MySQL szybki start wydanie II

MySQL szybki start wydanie II

82.95zł
58.07zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
UML inżynieria oprogramowania wydanie II Perdita Stevens HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
Prolog Programowanie W.F. Clocksin, C.S. Mellish HELION
UML 2.1 ćwiczenia Praca zbiorowa pod redakcją Stanisława Wryczy HELION
Energia jądrowa wczoraj i dziś Wydanie 2 Grzegorz Jezierski WNT
Visual Studio .NET: .NET Framework czarna księga Julian Templeman, David Vitter HELION
Systemy i sieci komputerowe Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk Paweł Bensel HELION
Python i Django Programowanie aplikacji webowych Jeff Forcier, Paul Bissex, Wesley Chun HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION

wtorek, 12 grudzień 2017   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami