Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007 Sam naprawiam samochód

Audi A4 (typu B6/B7) modele 2000-2007 Sam naprawiam samochód

79.00zł
67.15zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j 47.00zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j

Autor: Michael Port

ISBN: 978-83-246-0851-5

Ilość stron: 352

Data wydania: 07/2007

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Rozdziały:

MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)

  • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
  • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
  • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
  • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)

MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)

  • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
  • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
  • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
  • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)

MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)

  • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
  • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
  • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
  • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
  • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
  • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
  • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
  • Końcowe przemyślenia (275)
  • Bibliografia (279)
  • O autorze (281)
  • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
  • Skorowidz (339)
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j”, kupili także:

101 kwantowych pytań Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o świecie, którego nie widać, Kenneth W. Ford, Wydawnictwo Prószyński

Księga animacji LEGO Zrób własny film z klockami Lego, David Pagano , David Pickett, Wydawnictwo Naukowe PWN

Budowanie zespołu Organizacja szkoleń team building i wypraw incentive Poradnik dla menedżera personalnego Wydanie II, Rafał Szczepanik, Wydawnictwo Onepress
<b>Niksen Holenderska sztuka nierobienia n iczego</b>, <font color="navy">Olga Mecking</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Prószyński</font>
Niksen Holenderska sztuka nierobienia n iczego, Olga Mecking, Wydawnictwo Prószyński

Prawdziwa miłość. 10 kroków do trwałego związku, Duana Welch, Wydawnictwo Sensus

Sztuka zarządzania projektami, Scott Berkun, Wydawnictwo Helion

Podstawy budowy maszyn Technik pojazdów samochodowych Mechanik pojazdów samochodowych Kwalifikacja MG.18, Praca zbiorowa, Wydawnictwo WKiŁ

Spełnione marzenia. Siła wiary, siła myśli, Wayne W. Dyer, Wydawnictwo Sensus

Dystrybucja danych w sieci Internet, A. Chodorek, R. Chodorek, A. Pach, Wydawnictwo WKiŁ

środa, 24 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami