Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j |
47.00zł |
|
|
Autor: Michael Port
ISBN: 978-83-246-0851-5
Ilość stron: 352
Data wydania: 07/2007
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie? Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
- określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
- zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
- znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
- zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
- sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.
Rozdziały:
MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)
- ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
- ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
- ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
- ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)
MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)
- ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
- ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
- ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
- ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)
MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)
- ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
- ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
- ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
- ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
- ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
- ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
- ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
- Końcowe przemyślenia (275)
- Bibliografia (279)
- O autorze (281)
- Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
- Skorowidz (339)
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j --- Pozycja niedostępna.---
|
|
|
|
|
|
Klienci, którzy kupili „Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j”, kupili także: |
Wstęp do kryptologii wydanie 3, Janusz Szmidt, Michał Misztal, Wydawnictwo WSISiZ |
Training Kit 70-643 Konfigurowanie infrastruktury aplikacji w Windows Server 2008 Egzamin MCTS 70-643, J.C. Mackin, Anil Desai, Wydawnictwo Microsoft Press |
Neuropsychologia kliniczna Tom 2 Urazy mózgu Procesy komunikacyjne i powrót do społeczeństwa, Maria Pąchalska, Wydawnictwo Naukowe PWN |
Zatroszcz się o swoje wewnętrzne dziecko i odkryj swój potencjał, Alicja Grzesiak, Wydawnictwo Sensus |
Bezzałogowe platformy w cyberprzestrzeni, Władysław Leśnikowski, Wydawnictwo Adam Marszałek |
Planowanie produkcji i dystrybucji, Sabina Widłok, Wydawnictwo WKiŁ |
Sprawny metabolizm dla bystrzaków, Rachel Berman, Wydawnictwo Septem |
Transport międzynarodowy Wydanie III, Janusz Neider, Wydawnictwo PWE |
Kot Dalajlamy, David Michie, Wydawnictwo Editio |
|
|
|