Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WNT
Mały słownik techniczny niemiecko-polski i polsko-niemiecki

Mały słownik techniczny niemiecko-polski i polsko-niemiecki

59.00zł
47.79zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j 47.00zł
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j

Autor: Michael Port

ISBN: 978-83-246-0851-5

Ilość stron: 352

Data wydania: 07/2007

Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.

Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz -- święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.

Przeczytaj tę książkę i:

  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę -- bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem -- przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Rozdziały:

MODUŁ PIERWSZY: Twoje fundamenty (25)

  • ROZDZIAŁ 1. Polityka czerwonego aksamitnego sznura (27)
  • ROZDZIAŁ 2. Dlaczego ludzie kupują to, co sprzedajesz (39)
  • ROZDZIAŁ 3. Stwórz osobistą markę (55)
  • ROZDZIAŁ 4. Jak mówić o tym, co robisz (71)

MODUŁ DRUGI: Budowanie wiarygodności i zaufania (83)

  • ROZDZIAŁ 5. Kto wie, co Ty wiesz - i czy jesteś lubiany? (85)
  • ROZDZIAŁ 6. Proces cyklu sprzedaży (97)
  • ROZDZIAŁ 7. Potęga produktów informacyjnych (119)
  • ROZDZIAŁ 8. Niewiarygodnie proste sprzedawanie (131)

MODUŁ TRZECI: 7 głównych strategii autopromocji systemu Zgarnij klienta (141)

  • ROZDZIAŁ 9. Strategia budowania sieci kontaktów (143)
  • ROZDZIAŁ 10. Strategia bezpośredniego kontaktu (163)
  • ROZDZIAŁ 11. Strategia zdobywania klientów z polecenia (177)
  • ROZDZIAŁ 12. Strategia wykorzystywania internetu (189)
  • ROZDZIAŁ 13. Strategia przemawiania i demonstrowania (221)
  • ROZDZIAŁ 14. Strategia pisania (239)
  • ROZDZIAŁ 15. Strategia utrzymywania kontaktu (261)
  • Końcowe przemyślenia (275)
  • Bibliografia (279)
  • O autorze (281)
  • Zeszyt ćwiczeń Zgarnij klienta (283)
  • Skorowidz (339)
Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zgarnij klienta Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie j”, kupili także:
<b>Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski</b>, <font color="navy">Cathy Tanimura</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Analiza danych z wykorzystaniem SQL-a. Zaawansowane techniki przekształcania danych we wnioski, Cathy Tanimura, Wydawnictwo Helion

Zarządzanie projektami badawczo-rozwojowymi, Jerzy Kisielnicki, Wydawnictwo Wolters Kluwer

6 nawyków skutecznego szefa, Stephen E. Kohn, Vincent D. O'Connell, Wydawnictwo Onepress
<b>Złote cywilizacje Ameryki</b>, <font color="navy">Renata Faron-Bartels</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Złote cywilizacje Ameryki, Renata Faron-Bartels, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian</b>, <font color="navy">Stephen Guise</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Sensus</font>
Elastyczne nawyki. Jak kształtować dobre nawyki w życiu pełnym zmian, Stephen Guise, Wydawnictwo Sensus
<b>Ćwiczenia tablicowe z transformatorów i maszyn elektrycznych</b>, <font color="navy">Tadeusz Glinka</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Ćwiczenia tablicowe z transformatorów i maszyn elektrycznych, Tadeusz Glinka, Wydawnictwo Naukowe PWN

Python dla dzieci Programowanie na wesoło, Jason R. Briggs, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Rusztowania robocze i ochronne Użytkowanie Odbiór Nadzór</b>, <font color="navy">P. Kmiecik , D. Gnot</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Rusztowania robocze i ochronne Użytkowanie Odbiór Nadzór, P. Kmiecik , D. Gnot, Wydawnictwo Naukowe PWN

Rachunek błędów dla inżynierów, Zbigniew Kotulski, Wojciech Szczepiński, Wydawnictwo WNT

piątek, 26 kwietnia 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami