Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » E-biznes » E-biznes » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
  E-biznes
  E-commerce
  E-learning
  Marketing internetowy
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami 39.90zł 29.93zł
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami

Tytuł: Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
Tytuł oryginalny Launch: An Internet Millionaire's Secret Formula To Sell Almost Anything Online, Build A Business Y
Autor: Jeff Walker
ISBN: 978-83-283-0918-0
Ilość stron: 248
Data wydania: 08/2015
Oprawa: Miękka
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł


• Skróć drogę do zysków - inteligentnie wprowadź swój produkt na rynek!
• Od zasiłku do pełnego konta, czyli jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek
• Seria listów sprzedażowych, czyli jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym
• Pokaż mi pieniądze, czyli czas wprowadzić produkt na rynek

Wprowadzanie nowego - nawet najlepszego - produktu na rynek zawsze wiąże się z niepewnością i dużym ryzykiem. Nigdy nie wiesz, czy znajdą się klienci zainteresowani tym, co chcesz im sprzedać, i czy uda Ci się do nich dotrzeć. Na pewno myślisz, że wśród tysięcy najróżniejszych sposobów zdobywania klientów trudno znaleźć taki, który sprawdzi się w niemal każdej sytuacji... A jednak taki sposób istnieje - i naprawdę działa. Sięgnij po tę książkę i dowiedz się więcej od jej autora: człowieka, który diametralnie zmienił świat marketingu internetowego i własne życie, a swoją rewolucyjną metodę przetestował nie tylko na sobie.

Jeff Walker szczerze, wyczerpująco i na konkretnych przykładach opisuje tu swoją filozofię sprzedawania produktów, zanim jeszcze pojawią się na rynku. Pozwól, by doradził Ci, co musisz zrobić i w jakiej kolejności. Zobacz, jak kontaktować się z potencjalnymi klientami, by zyskać ich sympatię oraz zaufanie, pisać listy sprzedażowe oraz zapowiadać swój produkt. Odkryj także, jak skłonić ludzi, by kupili Twój świetny produkt i byli z niego zadowoleni. Jeff pokaże Ci, jak zacząć od zera i jak zbudować firmę z niczego. Jeśli tylko masz w sobie pasję i chcesz zmienić swoje życie, ta książka Ci w tym pomoże!

• Dzień, w którym zmienił się marketing
• „Tajemniczy” świat marketingu internetowego
• Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów
• Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista
• Moc listów sprzedażowych
• Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne
• Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi
• Magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek
• Odkrywanie kart: finalizacja transakcji
• Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM
• Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula
• Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać

Spis treści:

1. Ojciec zajmujący się domem i sześciocyfrowa suma w siedem dni (19)
Weź sprawy w swoje ręce i rzuć etat (21)
Jak wzbogaciłem się na pomaganiu innym w bogaceniu się (22)
Zasady się zmieniły (24)
Czasy milionowych zarobków (25)
Dzień, w którym zmienił się marketing (27)
Dosyć o mnie, co z Tobą? (31)

2. Od bonów żywnościowych do sześciocyfrowej sumy: jak działa formuła wprowadzania produktu na rynek (35)
Twarde lądowanie (37)
Zwycięstwo wyrwane losowi z gardła (37)
Ostrzeżenie przed wielkimi kwotami (39)
Tajemniczy świat marketingu internetowego (40)
Formuła, za pomocą której wprowadzono na rynek tysiące produktów (42)
Zmień marketing w wydarzenie (44)
Prowadź z odbiorcami rozmowę (46)
Sekwencje działań, historie i bodźce (47)
Historia: jak ludzie się komunikują (49)
Ostatni kawałek układanki: bodźce mentalne (50)
Podsumowanie (51)

3. Maszynka do zarabiania pieniędzy: Twoja lista (53)
Świetna strategia (55)
Co ze spamem? (57)
Twoja lista nie jest jakąś tam strategią - to ta strategia (58)
Co z mediami społecznościowymi? (60)
Kupujący jest ważniejszy (61)
Jak utworzyć listę? (63)
Jak skłonić ludzi do dołączenia do Twojej listy? (64)
Chcesz mieć listę? Działaj! (71)

4. Seria listów sprzedażowych: jak bić rekordy sprzedaży, nie będąc nachalnym (73)
Stare narzędzie, nowe zyski (75)
Seria listów sprzedażowych (76)
Przesiadka z maszyny torowej do superekspresu (77)

5. Broń wywierania masowego wpływu: bodźce mentalne (87)
Skuteczne wywieranie wpływu to duża odpowiedzialność (88)
Sekwencjonowanie bodźców: wyższy stopień wtajemniczenia (97)

6. Strzał ostrzegawczy: zwiastun zapowiedzi (101)
10 pytań przed przygotowaniem zwiastuna (102)
Moja ulubiona strategia stosowana w zwiastunie zapowiedzi (105)
Krótkie ogłoszenie i prośba o przysługę (106)
110 tysięcy dolarów, siedząc w szlafroku (112)

7. Sprzedaj im to, czego oczekują: magia zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (115)
Użycie broni palnej w walce na noże (118)
Kup mój produkt, kup mój produkt, kup mój produkt! (119)
Seria zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (120)
Odcinek 1. Możliwości (zmiany na lepsze) (122)
Odcinek 2. Przemiana (125)
Odcinek 3. Doświadczenia użytkownika (127)
Harmonogram publikowania zapowiedzi wprowadzenia produktu na rynek (129)
Jedna rzecz decydująca o powodzeniu przedsięwzięcia (130)

8. Pokaż mi pieniądze: czas wprowadzić produkt na rynek (133)
Perspektywa astronauty (137)
Już tu są... i chcą kupować (138)
Dzień wprowadzenia produktu na rynek (139)
Obserwowanie napływających zamówień (141)
Strategia otwartego koszyka (142)
Wielkie zamknięcie (143)
Między otwarciem a zamknięciem (145)
Gdy coś idzie niezgodnie z planem (146)
Gdy nikt nie kupuje (148)
Co robić po wprowadzeniu produktu na rynek - kontynuacja (149)

9. Jak zacząć od zera: Seed LaunchTM (151)
Wypłata przed powstaniem produktu (152)
Kiedy dopiero zaczynasz (153)
Katastrofy zdarzają się w słoneczne piątkowe popołudnia (154)
Kilka problemów... rozwiązanych! (156)
Wprowadzenie Twojego produktu na rynek od zalążka (159)
Od wprowadzenia produktu na rynek od zalążka do imperium (165)

10. Jak zarobiłem milion dolarów: JV Launch (167)
Pierwszy produkt wprowadzony na rynek w ramach wspólnego przedsięwzięcia (170)
Dlaczego formuła wspólnych przedsięwzięć jest skuteczna (174)
Nie testuj na listach wspólników (175)
Pozyskiwanie wspólników (177)
Milion dolarów w 53 minuty (179)

11. Budowanie firmy z niczego: The Business Launch Formula (183)
Naczelny lekarz wojskowy - nie wiesz, kto może oglądać Twoją zapowiedź wprowadzenia produktu na rynek (184)
Sprawdzona formuła - rozszerzenie (186)
Formuła rozwijania biznesu (188)
Od bonów żywnościowych do sześciocyfrowej kwoty (i jeszcze dalej) (188)
Psi żywot... może być lepszy (190)
Od absolwenta do magnata nowych mediów (191)
Wprowadzanie produktów (i nie tylko) na rynek (192)
Sześć kluczy formuły rozwijania biznesu (192)
Formuła, która pomogła rozwinąć się wielu firmom (197)

12. Tworzenie biznesu, który będziesz uwielbiać (199)
"Dlaczego?" (200)
Przyciągnij klientów, którzy będą Ci odpowiadać (201)
Sprawdź, co jest za zakrętem (203)
Grupa mastermind (203)
Najważniejsza rzecz w biznesie (206)
Nigdy nie jesteś zbyt dobry na to, żeby się uczyć (207)
Nie jesteś wyspą (208)
Twój biznes musi opierać się na informacji (209)
Osobowe podejście (209)
Trzymaj się własnych zasad (210)

13. Przepis na dobre życie (211)
Przeprowadzka do Durango (212)
Rozpocznij od wizji (214)
Poczucie bezpieczeństwa przedsiębiorcy (216)
Ostrzenie piły (216)
Żyjemy w Himalajach (217)
Trzymaj się swojej strefy geniuszu (219)
Twoja najcenniejsza umiejętność (220)
Klienci, których uwielbiasz (220)
Nie możesz osiągnąć celu sam (221)
Magiczne słowo (222)
Esencja życzliwości (223)
Dobre życie (225)
Tańcz i podróżuj dookoła świata (225)

14. Teraz Twoja kolej (227)
Śmierć procesu wprowadzania produktu na rynek (228)
Metody się zmieniają, strategia jest wieczna (228)
Zmień swój komputer w maszynkę do zarabiania pieniędzy (229)
Mało uczęszczana droga (230)
Twój pierwszy proces wprowadzenia produktu na rynek (232)
Długa podróż, która zaledwie się rozpoczęła (233)


Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 29,93zł

Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami
Tytuł książki: "Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami"
Autor: Jeff Walker
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 39.90zł 29.93zł
Klienci, którzy kupili „Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami”, kupili także:

Pochodne bez granic, Adam Kleiner, Wydawnictwo ZanKor

Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie. Wydanie 2, Paweł Rudzki, Wydawnictwo Sensus
<b>Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone</b>, <font color="navy">Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Motywacja pod lupą. Praktyczny poradnik dla szefów. Wydanie 3 rozszerzone, Anna Niemczyk, Andrzej Niemczyk, Jan Mądry, ilustracje Michał Wręga, Wydawnictwo Onepress

System zarządzania jakością według ISO 9001:2008 Wdrażanie i organizacja, Praca zbiorowa, Wydawnictwo Wiedza i Praktyka

Controlling procesów Jak wdrożyć?, Magdalena Chomuszko, Wydawnictwo Naukowe PWN

Ćwiczenia projektowe z turbin cieplnych, Ryszard Chodkiewicz, Wydawnictwo WNT

Nowa Historia Meksyku, Garcia Erik Velasquez, Wydawnictwo Naukowe PWN

Tajniki ASP.NET Core 2.0. Wzorzec MVC, konfiguracja, routing, wdrażanie i jeszcze więcej, Ricardo Peres, Wydawnictwo Promise

Systoliczne przetwarzanie sygnałów cyfrowych, Ewa Lipowska-Nadolska, Marcin Kwapisz, Krzysztof Lichy, Wydawnictwo EXIT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami