Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Programy inżynierskie » Autodesk Inventor » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Internet
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
  ArchiCAD
  AutoCAD
  Autodesk Inventor
  Catia
  EdgeCAM
  Solid Edge SolidWorks
Programy matematyczne
Serwery
Sieci Firewalle Protokoły
Słowniki
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Internetowy detektyw

Internetowy detektyw

36.75zł
27.56zł
Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy 99.00zł
Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy

Tytuł: Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy
Autor: Fabian Stasiak
ISBN: 978-83-939196-5-9
Ilość stron: 714
Data wydania: 07/2015
Oprawa: Miękka
Format: 19,5 x 27 cm
Wydawnictwo: ExpertBooks
Cena: 99.00zł


Zbiór ćwiczeń. Autodesk Inventor 2016. Kurs podstawowy to obszerny podręcznik dla osób zaczynających swoją przygodę z programem Autodesk Inventor 2016. Materiał zawarty w tym podręczniku został tak przygotowany, aby ułatwić początkującym użytkownikom osiągnięcie biegłości w projektowaniu części, zespołów, tworzeniu dokumentacji rysunkowej i administrowaniu plikami programu.

Jeżeli:
• właśnie zainstalowałeś program i nie wiesz jak ruszyć dalej,
• chcesz biegle modelować części i zespoły w Inventorze
• chcesz sprawnie tworzyć dokumentację rysunkową projektu
• chcesz administrować plikami tworzonymi przez program
• chcesz dopasować program do własnych potrzeb
znalazłeś właściwą książkę!

Ten podręcznik będzie doskonałym przewodnikiem po oprogramowaniu Autodesk® Inventor® 2016. Po przestudiowaniu książki użytkownik programu będzie rozumiał sposób pracy i klimat programu Inventor oraz będzie na tyle sprawnie posługiwał się programem, żeby śmiało podejmować coraz trudniejsze zadania projektowe.

Zbiór ćwiczeń. Autodesk Inventor 2016. Kurs podstawowy, to:
• ponad 180 ćwiczeń do samodzielnego wykonania,
• krótkie omówienia tematów poparte ćwiczeniami,
• interesujące przykłady praktyczne,
• sztuczki i chwyty, przydatne w codziennej pracy,
• warsztat samodzielnego szkicowania, modelowania części i montażu zespołów.

Książka Zbiór ćwiczeń. Autodesk Inventor 2016. Kurs podstawowy uczy programu Autodesk Inventor 2016, prezentując w formie ćwiczeń do samodzielnego wykonania funkcje i narzędzia programu dotyczące modelowania części, montażu zespołów, tworzenia dokumentacji rysunkowej, administrowania plikami i konfiguracji programu.

Każdy temat zawiera krótkie wprowadzenie opisujące kluczowe elementy. Bardziej dokładnie dane zagadnienie przedstawione jest w ćwiczeniach, które następują po wprowadzeniu do tematu. Zawarte w podręczniku przykłady są opracowane na podstawie rzeczywistych obiektów mechanicznych lecz do celów tej publikacji zostały maksymalnie uproszczone i odpowiednio zmodyfikowane, aby zilustrować konkretne funkcje programu.

Główne tematy: Definiowanie i organizacja projektów, modelowanie bryłowe i powierzchniowe części, projektowanie zespołów, przygotow-anie prezentacji i widoków eksplodujących, tworzenie rysun-ków wykonawczych i złożeniowych, administracja plikami, konfiguracja programu i inne.

Podręcznik powstał na bazie polskiej wersji językowej programu Autodesk Inventor 2016. Niniejsza książka będzie doskonałym przewodnikiem szczególnie w początkowym okresie pracy z programem i ułatwi prawidłowe osadzenie programu w realiach konkretnego biura konstrukcyjnego.

Spis treści:

Rozdział 1 Pierwszy projekt w Autodesk Inventor 2016
Celem pierwszego projektu jest zapoznanie użytkownika z typowym cyklem projektowania w programie Autodesk Inventor 2016. Program Inventor jest gotowy do działania zaraz po zainstalowaniu i jest wstępnie skonfigurowany do tworzenia projektów zgodnych z ogólnymi wytycznymi standardu ISO, co pozwala od razu rozpocząć tworzenie modeli 3D i skojarzonej z nimi dokumentacji rysunkowej 2D. Najlepiej rozpocząć poznawanie programu wykonując prosty projekt bez dokonywania żadnej konfiguracji szczegółowej programu.
Ten rozdział przeznaczony jest dla osób, dla których jest to pierwsze spotkanie z programem Autodesk Inventor 2016. Jednakże osoby, które już trochę zapoznały się z programem mogą znaleźć tutaj wiele ciekawych informacji.

Rozdział 2 Wprowadzenie do pracy z Autodesk Inventor
W tym rozdziale zamieszczone są podstawowe informacje o programie Autodesk Inventor 2016. Omówiono tutaj koncepcję projektowania w programie Inventor, wyjaśniono terminologię stosowaną w programie i opisano moduły funkcjonalne. Po przestudiowaniu zamieszczonych w tym rozdziale informacji początkujący użytkownik będzie mieć uporządkowaną wiedzę teoretyczną o sposobie pracy w programie Autodesk Inventor, co jest niezwykle pomocne w dalszej pracy z podręcznikiem.

Rozdział 3 Interfejs obsługi programu Autodesk Inventor 2016
Niezbędnym czynnikiem efektywnej pracy w oprogramowaniu Autodesk Inventor 2016 jest zapoznanie się z interfejsem obsługi tego programu. W tym rozdziale poznamy najważniejsze narzędzia interfejsu komunikacji, których stosowanie jest wymagane w celu osiągnięcia oczekiwanej efektywności pracy w programie.

Rozdział 4 Zarządzanie projektami
W ogromnej większości przypadków pliki modeli i rysunków oraz inne dokumenty wchodzące w sktad projektu urządzenia mechanicznego tworzone na komputerze zapisujemy w przeznaczonym dla tego projektu katalogu dyskowym. Katalogi z projektami mogą być także umieszczone w różnych miejscach: na komputerach osobistych projektantów czy na dyskach serwerów. Ten naturalny sposób pracy z projektami wspiera program Autodesk Inventor. W niniejszym rozdziale dowiemy się jak zarządzać projektami w programie Autodesk Inventor 2016.

Rozdział 5 Modelowanie części bryłowych
Ten rozdział opisuje proces i najważniejsze narzędzia oraz opcje przeznaczone do modelowania pojedynczych części bryłowych. Jeżeli właśnie skończyłeś ćwiczenia zawarte w rozdziale Pierwszy projekt to z powodzeniem możesz zająć się studiowaniem zawartości tego rozdziału. Znajdujące się tutaj informacje uporządkują i rozszerzą wiedzę, którą nabyłeś do tej pory.

Rozdział 6 Modelowanie zespołów
Praktycznie każdy projekt mechaniczny to zespót składający się z części. Od właściwego ustawienia i dopasowania części w modelu zespołu zależy to czy powstanie poprawna dokumentacja rysunkowa projektu, a w efekcie czy projektowane urządzenie zostanie wykonane bez błędów. W tym rozdziale postaram się przybliżyć najważniejsze zagadnienia związanie z montowaniem części w podzespoły i całe złożenia, tworzeniem nowych części w kontekście zespołu, a także pokazać narzędzia służące do usprawnienia pracy nad zespołem.

Rozdział 7 Tworzenie prezentacji 3D
Poza modelowaniem pojedynczych części i składaniem ich w zespoły, w programie Autodesk Inventor możemy przetwarzać istniejące zespoły trójwymiarowe, tworząc z nich prezentacje, które będą wykorzystane dalej w dokumentacji 2D projektu lub jako sposobu przedstawienia montażu lub działania projektowanego urządzenia.

Rozdział 8 Tworzenie dokumentacji rysunkowej 2D
Na zakończenie prac projektowych konstruktor mechanik musi wykonać pełną dokumentację rysunkową projektu, obejmującą rysunki złożeniowe, wykonawcze, montażowe i inne. Autodesk Inventor 2016 posiada wyspecjalizowane środowisko pracy przeznaczone do tworzenia dokumentacji rysunkowej 2D, którego poznanie będzie tematem tego rozdziału.

Rozdział 9 Zarządzanie plikami danych
Projekty, tworzone w programie Autodesk Inventor 2016, zawierają wiele powiązanych ze sobą plików części, zespołów, prezentacji, rysunków, części bibliotecznych, itp. Podczas normalnej pracy z danymi projektowymi zachodzi konieczność zmiany nazwy plików, tworzenia projektów na podstawie istniejących projektów czy przenoszenie plików na inny komputer. Szczególnie ważne jest to, aby w trakcie wykonywania operacji na plikach nie utracić powiązań pomiędzy poszczególnymi plikami. W tym rozdziale przedstawione zostaną dwa podstawowe narzędzia wspomagające operacje administracyjne na plikach i przenoszenie danych: program Design Assistant 2016 oraz program Spakuj i przenieś.

Rozdział 10 Konfiguracja programu
Program Autodesk Inventor 2016 jest dostarczany z przygotowaną wstępnie konfiguracją, która pozwala na natychmiastowe rozpoczęci nauki pracy z programem. Ta domyślna konfiguracja nie zapewnia jednak zgodności z wymaganiami standardów stosowanych w przedsiębiorstwach przemysłowych. Z tego powodu konieczne jest dostosowanie programu do wymagań danej firmy. Przedstawiony w niniejszym rozdziale zestaw informacji oraz ćwiczenia ułatwią poprawne skonfigurowanie programu Autodesk Inventor do własnych potrzeb.

Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zbiór ćwiczeń Autodesk Inventor 2016 Kurs podstawowy”, kupili także:
<b>Modelowanie 3D w programie AutoCad + CD</b>, <font color="navy">Zbigniew Krzysiak</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Nauka i Technika</font>
Modelowanie 3D w programie AutoCad + CD, Zbigniew Krzysiak, Wydawnictwo Nauka i Technika
<b>Autodesk Inventor 2014 Oficjalny podręcznik</b>, <font color="navy">Thom Tremblay</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Autodesk Inventor 2014 Oficjalny podręcznik, Thom Tremblay, Wydawnictwo HELION
<b>Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor</b>, <font color="navy">Paweł Płuciennik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor, Paweł Płuciennik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor Obliczenia przekładni</b>, <font color="navy">Paweł Płuciennik</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Naukowe PWN</font>
Projektowanie elementów maszyn z wykorzystaniem programu Autodesk Inventor Obliczenia przekładni, Paweł Płuciennik, Wydawnictwo Naukowe PWN
<b>Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C pierwsze kroki</b>, <font color="navy">Jacek Majewski</font>, <font color="green"> Wydawnictwo BTC</font>
Programowanie mikrokontrolerów 8051 w języku C pierwsze kroki, Jacek Majewski, Wydawnictwo BTC
<b>Nauka robotyki z językiem Python</b>, <font color="navy">Lentin Joseph</font>, <font color="green"> Wydawnictwo HELION</font>
Nauka robotyki z językiem Python, Lentin Joseph, Wydawnictwo HELION
 Koszyk
0 przedmiotów
Producent
Tu można zobaczyć wszystkie książki z wydawnictwa:

Wydawnictwo ExpertBooks
 Kategoria:
 Matematyka
Matematyka Próbne arkusze maturalne Zestaw 1 Poziom podstawowy

Matematyka Próbne arkusze maturalne Zestaw 1 Poziom podstawowy

14.00zł
12.60zł
Informacje
Regulamin sklepu.
Koszty wysyłki.
Polityka prywatności.
Jak kupować?
Napisz do Nas.
 Wydawnictwa
 Poradniki
Drgania regularne i chaotyczne w wybranych układach z wahadłami Danuta Sado WNT
Android w praktyce Charlie Collins, Michael Galpin, Matthias Kaeppler HELION
Perełki programowania gier Vademecum profesjonalisty Tom 6 Mike Dickheiser HELION
Rootkity Sabotowanie jądra systemu Windows Greg Hoglund, Jamie Butler HELION
PHP5 tworzenie stron WWW ćwiczenia praktyczne wydanie III Andrzej Kierzkowski HELION
C++. Leksykon kieszonkowy Kyle Loudon HELION
Bezpieczeństwo w sieciach Windows Marcin Szeliga HELION
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem Wzorce projektowe Martin Fowler HELION
PHP i MySQL wprowadzenie Wydanie II Michele Davis, Jon Phillips HELION

wtorek, 25 wrzesień 2018   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami