Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Sprzedaż » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Ciecze i tłumiki magnetoreologiczne Właściwości, budowa, badania, modelowanie i zastosowania

Ciecze i tłumiki magnetoreologiczne Właściwości, budowa, badania, modelowanie i zastosowania

69.00zł
58.65zł
Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami 44.90zł
Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami

Tytuł: Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami
Autor: David H. Maister, Charles H. Green, Robert M. Galford
ISBN: 978-83-246-2925-1
Ilość stron: 280
Data wydania: 02/2011
Oprawa: Miękka
Format: A5
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł


Niegdyś relacje między klientem a dostawcą usług profesjonalnych oparte były na niepodważalnym zaufaniu. Stanowiło ono fundament, na którym powstawały i rozwijały się wielkie firmy oraz instytucje. Chociaż tamte czasy prawdopodobnie już nigdy nie wrócą, zaufanie nadal jest niezwykle potrzebne. Dzisiaj trzeba sobie jednak na nie zapracować, a następnie podtrzymywać je przez cały okres trwania profesjonalnej kariery.

Ta książka prezentuje nowe spojrzenie na kwestię relacji opartych na zaufaniu. Autorzy analizują zaufanie jako proces, który ma swój początek i koniec oraz może ulec wypaczeniu. Pokazują, jak należy go wspierać i jak skorzystać ze zdobywanych doświadczeń. Pokazują również, jak opierając się na zaufaniu, zapewnić sobie różnego rodzaju korzyści.

Znajdziesz tu także zakres kluczowych kompetencji, charakterystycznych dla zaufanych doradców, wytyczne do budowania zaufania oraz umiejętności niezbędne dla skutecznego przeprowadzenia tego procesu. Dowiesz się, w jaki sposób można ocenić bieżący poziom zaufania w danej relacji, jak zapracować sobie na większe zaufanie i jak dać klientowi do zrozumienia, że się na to zaufanie zasługuje.

  • Jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
  • Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
  • Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
  • Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
  • Jak budować zaufanie, kiedy nie realizuje się zlecenia dla klienta?

Rozdziały:

Część pierwsza: O zaufaniu (17)
1. Krótki przegląd (19) Na jakie korzyści mógłbyś liczyć, gdyby klienci bardziej Ci ufali? Jakie są najważniejsze cechy wyróżniające zaufanego doradcę?
2. Kogo można nazwać zaufanym doradcą? (23) Cóż takiego robią wszyscy zaufani doradcy?
3. Zdobywanie zaufania (35) Jak funkcjonują mechanizmy zaufania?
4. Udzielanie rad (47) Jak sprawić, aby odbiorca wysłuchał Twojej rady?
5. Sztuka uwodzenia, czyli budowanie relacji (59) Zasady budowania silnych relacji
6. Znaczenie mentalności (73) Jaka postawa gwarantuje skuteczność w działaniu?
7. Szczerość czy technika? (81) Czy naprawdę trzeba interesować się sprawami tych, którym się doradza?

Część druga: Zdobywanie zaufania - podejście usystematyzowane (91)
8. Równanie zaufania (93) Cztery kluczowe czynniki, od których zależy poziom zaufania
9. Budowanie zaufania (111) Pięć etapów budowania zaufania
10. Zaangażowanie (119) Jak przekonać klienta do podjęcia dyskusji?
11. Sztuka słuchania (127) Jak doskonalić umiejętności w zakresie słuchania?
12. Przedstawianie problemów w kontekście (137) Jak możesz pomóc klientowi spojrzeć na dotychczasowy problem z nowej perspektywy?
13. Tworzenie wizji alternatywnej rzeczywistości (147) Jak możesz pomóc klientowi wyjaśnić, o co naprawdę mu chodzi?
14. Zobowiązanie (153) Jak zyskać pewność, że klient podejmie wszystkie działania, żeby rozwiązać swój problem?

Część trzecia: Zaufanie w praktyce (163)
15. Co w tym takiego trudnego? (165) Dlaczego prawdziwe relacje oparte na zaufaniu należą do rzadkości?
16. Różne typy klientów (183) Jak radzić sobie z różnymi typami klientów?
17. Podejście porucznika Columbo (195) Czego możemy się nauczyć od nieortodoksyjnego człowieka sukcesu?
18. Znaczenie zaufania na etapie zdobywania zlecenia (199) Jak budować zaufanie na początku relacji?
19. Zdobywanie zaufania w związku z realizacją bieżącego zadania (205)
Jak pracować nad zadaniem w taki sposób, aby jednocześnie wzmacniać zaufanie?
20. Odzyskiwanie zaufania bez związku z realizacją bieżącego zadania (213) Jak budować zaufanie, kiedy akurat nie realizuje się zlecenia dla klienta?
21. Sprzedaż krzyżowa (221) Dlaczego sprzedaż krzyżowa to tak wielkie wyzwanie i co można na to poradzić?
22. Lista najszybszych i najskuteczniejszych sposobów na pozyskanie zaufania (235) Które sprawy są najważniejsze i na czym należy się skupić w pierwszej kolejności?

Dodatek: Zestawienie naszych list (243)

Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami
--- Pozycja niedostępna.---
Klienci, którzy kupili „Zaufany doradca Jak budować trwałe relacje z klientami”, kupili także:

Cena altruizmu. George Price i poszukiwanie źródeł moralności, Oren Harman, Wydawnictwo Copernicus Center Press
<b>Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu</b>, <font color="navy">Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
Jak projektować usługi. Niezawodne zasady w praktycznym zastosowaniu, Marc Stickdorn, Markus Edgar Hormess, Adam Lawrence, Jakob Schneider, Wydawnictwo Helion
<b>Power4Change. Sztuka osiągania celów</b>, <font color="navy">Marek Kamiński</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Power4Change. Sztuka osiągania celów, Marek Kamiński, Wydawnictwo Onepress

Wszystko o XML Schema, Priscilla Walmsley, Wydawnictwo WNT

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta, Roger Dooley, Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie eksploatacją środków trwałych w przedsiębiorstwie, Krzysztof H. Szewczak, Wydawnictwo Difin

Pierwszy Tajemnica zwycięstwa, Rich Froning , David Thomas , Dave Castro, Wydawnictwo GALAKTYKA

CRM Strategia System Zarządzanie zmianą, Bartosz Deszczyński, Wydawnictwo Wolters Kluwer

Wielokryterialne podejmowanie decyzji Obliczenia miękkie dla złożonych problemów decyzyjnych, Ignacy Kaliszewski, Wydawnictwo WNT

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami