Zaawansowane wyszukiwanie
  Strona Główna » Sklep » Biznes Ekonomia Firma » Komunikacja i negocjacje » Moje Konto  |  Zawartość Koszyka  |  Do Kasy   
 Wybierz kategorię
Algorytmy Wzorce UML
Bazy danych
Bezpieczeństwo
Bioinformatyka
Biznes Ekonomia Firma
  Biznes
  Bizneswoman
  Coaching
  Ekonomia
  Finanse
  Giełda Inwestycje
  Gospodarka
  Kariera Samorealizacja
  Kompetencje osobiste
  Komunikacja i negocjacje
  Logistyka
  Marketing
  NLP Perswazja
  Organizacja Przedsiębiorstwo
  Rachunkowość
  Sprzedaż
  Sukces
  Szkolenia
  Zarządzanie
  Zasoby ludzkie HR
Chemia
DTP Design
E-biznes
Ekonometria
Elektronika Elektrotechnika
Energetyka
Fizyka
GIS
Grafika użytkowa
Hardware
Informatyczne systemy zarządzania
Informatyka w szkole
Języki programowania
Matematyka
Multimedia
Obsługa komputera
Office
Poradniki
Programowanie gier
Programy inżynierskie
Programy matematyczne
Słowniki
Serwery
Sieci komputerowe
Systemy operacyjne
Technika
Telekomunikacja
Tworzenie stron WWW

Zobacz pełny katalog »
 Wydawnictwo:
 WKiŁ
Podstawy lakiernictwa samochodowego Wydanie II

Podstawy lakiernictwa samochodowego Wydanie II

56.00zł
47.60zł
Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami 44.90zł 33.68zł
Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami

Tytuł: Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
Autor: Ryan Holiday
ISBN: 978-83-246-9246-0
Ilość stron: 296
Data wydania: 10/2014
Format: 140x208
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł


Specjalista w dziedzinie nowoczesnych mediów przerywa milczenie i pokazuje, jak naprawdę funkcjonują. Jak garstka szemranych blogerów kontroluje cały system tak zwanych mediów informacyjnych, przekuwając nasze zainteresowanie i naszą uwagę w zyski dla siebie.
Andrew Keen, autor książki Kult amatora. Jak internet niszczy kulturę

Łatwa sztuka manipulowania mediami

Media są w stanie wynieść ludzi na piedestał w jednej chwili, po czym bez wahania ich z niego strącają. Złośliwa plotka może kosztować firmę miliony, polityczny skandal zmusza kandydata na urząd państwowy do wycofania się z wyborów, zaś nikomu nieznana osoba z dnia na dzień zostaje celebrytą. Mało które media są dziś niezależne, dlatego takie rzeczy nie dzieją się przypadkiem. To doskonale zorganizowane akcje, za którymi stoją specjaliści kontrolujący media. Chcesz się dowiedzieć, jak to się robi? Zaczerpnij informacji z samego źródła.

Manipulowanie mediami to mój zawód. W świecie, gdzie blogi kształtują i wypaczają treść newsów, moje zadanie polega na kontrolowaniu tych blogów — to samo robić może w zasadzie każdy. Dlaczego ujawniam te wszystkie sekrety? Ponieważ jestem zmęczony światem, gdzie blogerzy przyjmują łapówki, marketerzy pomagają pisać newsy, lekkomyślni dziennikarze rozpowszechniają kłamstwa — i wszystkim to uchodzi na sucho. Zabieram Was za kulisy, ponieważ nie chcę, aby ktoś jeszcze dał się niemile zaskoczyć. Przeczytaj tę szokującą książkę i podziel przez dwa wszystko, o czym czytasz.
 
„Podręcznik mrocznej sztuki eksploatowania mediów”.
Robert Greene, autor książki 48 godzin władzy

„Ważne ostrzeżenie zarówno dla specjalistów od PR-u, jak i dla klientów”.
Richard Edelman „Książka, która przyprawia o dreszcze zachwytu i zgrozy”.

„Książka ta bardzo mocno zaniepokoi gigantów wirtualnych mediów”.
Drew Curtis, twórca Fark.cm

„Ryan ma w sobie coś z Machiavellego, coś z Ogilvy’ego… Ten młody spec (…) jest sekretną bronią, o której nigdy nie słyszeliście”.
Tim Ferriss, autor książki 4-godzinny tydzień pracy, zdobywczyni pierwszego miejsca listy bestsellerów „New York Timesa”

Spis treści:

  • Wprowadzenie (7)
Część I. Pora karmienia potwora. Czym jest blog?

  • 1. Blogerzy jako twórcy newsów (19)
  • 2. Jak stworzyć coś z niczego w trzech prostych krokach (27)
  • 3. Wielki blogowy przekręt, czyli jak zarabiają wydawcy blogów (45)
  • 4. Taktyka I: blogerzy są biedni - więc pomóż im płacić rachunki (57)
  • 5. Taktyka II: mów to, co chcą usłyszeć (67)
  • 6. Taktyka III: dawaj nie to, co dobre, ale to, co chodliwe (79)
  • 7. Taktyka IV: pomagaj im oszukiwać ich czytelników (93)
  • 8. Taktyka V: sprzedawaj im to, co mogą odsprzedać (wykorzystywanie problemu jednorazowości) (101)
  • 9. Taktyka VI: sprowadzaj wszystko do właściwego nagłówka (115)
  • 10. Taktyka VII: zabij ich obfitością odsłon (123)
  • 11. Taktyka VIII: używaj technologii przeciwko niej samej (135)
  • 12. Taktyka IX: po prostu zmyślaj (inni też to robią) (145)
Część II. Potwór atakuje. Jakie funkcje pełni blog?

  • 13. Irin Carmon, The Daily Show i ja, czyli o tym, ile złego może narobić bloger (157)
  • 14. Jest nas więcej. Panteon manipulatorów (169)
  • 15. Słodkie, lecz złe. Taktyki stosowane w rozrywce online, które odurzają i Ciebie, i mnie (177)
  • 16. Gospodarka podlinkowana. Złudzenia co do źródeł (185)
  • 17. Internetowe naciągactwo. W obliczu wyłudzeń w sieci (199)
  • 18. Iteratywny szwindel. Fałszywa filozofia dziennikarstwa internetowego (209)
  • 19. Mitologia sprostowań (223)
  • 20. O trwaniu w złudzeniach (235)
  • 21. Mroczna strona sarkazmu. Gdy atakuje poczucie humoru (245)
  • 22. Ceremonia upokorzenia w XXI wieku. Blogi jako nośniki nienawiści i narzędzia kary (257)
  • 23. Witamy w nierzeczywistości (265)
  • 24. Jak czytać blogi. Aktualizacja wszystkich zrelacjonowanych kłamstw (273) 
  • WNIOSKI. A więc... co dalej? (279)
  • Podziękowania (289)
  • Literatura cytowana (291)
  • Literatura dodatkowa (294)

Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 33,68zł

Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami
Tytuł książki: "Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami"
Autor: Ryan Holiday
Wydawnictwo: Onepress
Cena: 44.90zł 33.68zł
Klienci, którzy kupili „Zaufaj mi, jestem kłamcą Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami”, kupili także:

Zintegrowany system bezpieczeństwa transportu Tom 3 Koncepcja Zintegrowanego Systemu Bezpieczeństwa Transportu w Polsce, Ryszard Krystek, Wydawnictwo WKiŁ

Mosty łukowe w Polsce. Historia, współczesność, przyszłość, Jan Biliszczuk, Wydawnictwo DWE

Podejmowanie trafnych decyzji, Anna Kanclerz, Wydawnictwo Onepress

75 sposobów na statystykę Jak zmierzyć świat i wygrać z prawdopodobieństwem, Bruce Frey, Wydawnictwo Helion
<b>ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII</b>, <font color="navy">Adam Freeman</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Helion</font>
ASP.NET Core 3. Zaawansowane programowanie. Wydanie VII, Adam Freeman, Wydawnictwo Helion
<b>Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu</b>, <font color="navy">Przemysław Kutnyj</font>, <font color="green"> Wydawnictwo Onepress</font>
Jak być zabawnym, a nie śmiesznym. Przewodnik po dobrej rozmowie w pracy, w domu, w życiu, Przemysław Kutnyj, Wydawnictwo Onepress

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów, Piotr R. Michalak, Jakub Woźniak, Wydawnictwo Onepress

Joomla! Podręcznik administratora systemu, Paweł Frankowski, Marcin Szumański, Wydawnictwo Helion

Gospodarka światowa Geneza i rozwój, Janusz Skodlarski , Rafał Matera, Wydawnictwo Naukowe PWN

czwartek, 28 marca 2024   Mapa strony |  Nowości |  Dzisiejsze promocje |  Koszty wysyłki |  Kontakt z nami